Iphone skærm reparation

  • NOOOOOOOOOOOOOOOOOO!


    - Min iphone skærm er flækket. Den skal selvfølgelig repareres, men hvor? pris?


    Tak for al hjælp :-)



    Skal lige siges det er iPhone 2G, hvis nu det gør en forskel.

  • Man kan købe reservedele og gøre det selv.


    Kig evt. her: http://www.ipartmart.com/Merch…=IP-2085&Category_Code=CS


    Ellers Google det.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg overhørte nede i en telia butik her den anden dag, en der havde tabt sin iphone og ikke ville tænde igen at det ville koste 2500kr og det var uden en flækket skærm - så hvis du er lidt fingernem ville jeg som Berleburg foreslår, gøre det selv :)

    Amd Phenom II X4 955 BE - Kølet af Scythe Mugen 2 Rev. B
    Asus M4A87TD/Usb 3
    Kingston Hyper X 2x2 GB 1600Mhz
    XFX Radeon HD 6950 2GB "Dual Fan"
    Seagate Momentus XT 500 GB/Samsung F1 750 GB
    Corsair TX750W
    Fractal Design Define R3
    Samsung Syncmaster T220
    Windows 7 Home Premium 64bit
    Logitech G11/Logitech G5/Steelseries 5L/eDimensional AudioFX Pro 5+1

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jurge
    Jeg overhørte nede i en telia butik her den anden dag, en der havde tabt sin iphone og ikke ville tænde igen at det ville koste 2500kr og det var uden en flækket skærm - så hvis du er lidt fingernem ville jeg som Berleburg foreslår, gøre det selv :)


    tvivler jeg nu meget på eftersom Iphones ikke må reppes i danmark, da telecare ikke har certifikat til dette.

  • Et lille hint fra en klummermikkel.


    LINK SLETTET


    Jeg har 3 teenagere i familien der har Iphones.. (meget dyr ide´)
    De er blevet repareret flere gange af Telia til en formue og ideen om en ombytter syntes jeg bestem IKKE er en fair service.


    Jeg har funde et firma der udskifter Glas nær min bopæl i Roskilde.
    Hvordan de gør det ved jeg ikke men deres pris er 500 kroner og kan afhentes næste dag.


    Surt jeg først har fundet nu for hurtig hovedregning siger mig jeg ku ha sparet 3000.- i alt for dyre reparationer... Håber den næste Iphone kommer i teenage-venlig udgave

  • Personligt mener jeg sgu bare at dit afkom bør lære at behandle deres ting ordentligt. Jeg har selv en Touch 2gen og den har ikke så meget som en ridse efter et år i lommen på farten - heller ikke efter at jeg fandt spil frem og begyndte at bruge den på min pendel. ;)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg forstår ikke folk ikke forsikre sig imod dette?.. De fleste mobilselvskaber tilbyder forsikringer til 20-30 kr pr mdr, det er trods alt ikke mere end 2 poser kims chips man skal betale for at ens mobil så er forsikret og ellers er sådan noget vist dækket hvis man har udvidet el forsikring til cirka 400 kr om året igen ikke den store udgift.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW


  • Det virker meget besynderligt at dette er den eneste post han har deltaget aktivt i, og at det mest af alt bare virker som en reklame for brokenphone.dk.


    Men er der nogen der ved hvor pålidelig de er?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zandesh


    Det virker meget besynderligt at dette er den eneste post han har deltaget aktivt i, og at det mest af alt bare virker som en reklame for brokenphone.dk.


    Men er der nogen der ved hvor pålidelig de er?


    Hvordan finder folk de her tråde? Nu er det 3. gang at den bliver trukket frem ..

  • Det kaldes Google. Tweak er rét nem at ramme når man søger på nettet. Går ud fra at Google godt kan lide deres opsætning :)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HerrMansen
    Det kaldes Google. Tweak er rét nem at ramme når man søger på nettet. Går ud fra at Google godt kan lide deres opsætning :)


    Jeg tænker bare at allerede oprettede brugere ikke bruger Google til at navigere rundt på Tweak med..?

  • Det er faktisk ret nemt, hvis man søger efter bestemte ord i søgefunktionen her på siden og ikke lige får kigget på datoen inden man skriver. Har selv haft gjort det.. Ups ;)

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Karga


    Jeg tænker bare at allerede oprettede brugere ikke bruger Google til at navigere rundt på Tweak med..?


    Nej selvfølgelig ikke, men man kan jo ikke skrive noget uden at lave en bruger vel? De fleste af disse engangspostere har jo nok googlet sig vej herind, realiseret at uden en konto kan man ikke skrive noget, og voila. Gravrøver in a box 8)

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |