Foto opgave

• Hey...

Lovede lige en at spørge folket om der er nogle som er friske på det her med Foto opgaverne som vi engang kørte med, som WHAT startede i sin tid...

Men da jeg kørte det lidt vider, og der ikke rigtig skete noget her sidste år, op til januar... så holdte det..

Men ville så lige høre om der er nogle der er friske igen?

• Som du sikkert ved er jeg altid frisk, men nu har jeg jo også tiden til det da jeg går hjemme med en smadret ryg.

Stemte en gang om ugen, men en gang hver 14 dag kunne såmen også gå. :)

Vinderen af opgaverne kunne måske få lov til at bestemme næste uges emne.

• Jeg tror en måned bliver for lang tid, også bliver tråden bare glemt etc. og der bliver ikke nok aktivitet omkring det.

Hvis det bliver en 1 uge får jeg ikke deltaget hvergang, derfor tror jeg at 14 dage kunne være fint.

Jeg ville også gerne i gang med at skyde billeder igen, men jeg har bare mistet lysten da jeg fotograferet hele det område jeg bor i tyndt.. Og det er så besværligt når man ikke har kørekort i nu at man skal med bus osv. så får aldrig taget mig sammen til at komme nogle steder hen..

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• Jeg er sådan set frisk. Har knebet meget med kreativiteten og motivationen det seneste lange stykke tid. Måske ville det hjælpe på det, at få et konkret emne på bordet ind imellem. Bare for at skubbe én igang.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Lyder godt frenge.. jeg har også valgt en gang vær 14dag... da man så lige har lidt tid til at gå og finde sit motiv ordenligt...

Nu m vi lige se hvad der bliver til, men jeg kan lige prøve at lave en tråd omkring et enme på mandag.. så kan vi se hvordan det går :)

Oprindeligt indlæg af Toby
    Lyder godt frenge.. jeg har også valgt en gang vær 14dag... da man så lige har lidt tid til at gå og finde sit motiv ordenligt...

Nu m vi lige se hvad der bliver til, men jeg kan lige prøve at lave en tråd omkring et enme på mandag.. så kan vi se hvordan det går :)

Ja eller i dag måske så vi kan komme igang, kan næsten ikke vente. :)

• er der ikke mulighed for at lave en sticky til "uge" opgaven??
    eller er det kun admins der kan den slags??

evt gøre sådan at den sticky bliver opdateret efter ugens opgave er slut.. med fotos og vinder.
    så kunne man også holde styr på hvad der hvad der havde været af emner osv..

vh dwmc

Oprindeligt indlæg af Burger
    Hvis I har tænkt jer at udnævne en vinder i hver runde, så tror jeg, at I ender med at skræmme folk væk. Det er nok langt fra alle der har lyst til at deltage i en "konkurrence" hvor de ingen mulighed har for at vinde.

gir dig ret i det.. det skal bare være som vi har gjort før...

At den anden tråd jeg har lavet med ider, der kan folk poste nogle ider i, og så vælger jeg evt bare en til det nye emne...

• evt kunne man jo køre den i 14 dage have 1 uges pause og så køre 14 dage igen.. osv osv..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    evt kunne man jo køre den i 14 dage have 1 uges pause og så køre 14 dage igen.. osv osv..

God idé! Tror jeg vil virke ret godt!

Oprindeligt indlæg af LeeFusZ
    Jeg er frisk på noget billedredigering ;)

Men jeg tager ikke så mange billeder, da jeg ikke har et ordenligt kamera :(

I second that, har ingen dslr for tiden, og uden den store redigering bliver det svært at gøre dem interesante.

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    evt kunne man jo køre den i 14 dage have 1 uges pause og så køre 14 dage igen.. osv osv..

Jeg holder så ikke med dig, og de andre i det...

Da jeg tror det bliver træls at holde styr på det på den måde, og det vil virke som for lang tid.. da du allerede har 2 uger til at tag et billede i... altså 1 dag ud af 13dage... så kunne vi jo lige så godt sige det var en 3ugers opgave, og ikke 14dags opgave :)

Det vil være for lang ventetid, og så vil folk hoppe fra tror jeg...

Oprindeligt indlæg af woyer

I second that, har ingen dslr for tiden, og uden den store redigering bliver det svært at gøre dem interesante.

Så må i bare ud og købe noget... det bhøves jo ikke være et DLSR kamera i bruger... der er også andre mere compakte kamera der kan lege med lukkeren...

Ellers er der jo et Nikon D40 til 2499,- der hvor jeg arbejder, det er jo heller ikke alverden

Oprindeligt indlæg af Toby

Så må i bare ud og købe noget... det bhøves jo ikke være et DLSR kamera i bruger... der er også andre mere compakte kamera der kan lege med lukkeren...

Ellers er der jo et Nikon D40 til 2499,- der hvor jeg arbejder, det er jo heller ikke alverden

tja jeg bruger et kamera til 1700 fra fujiifilm som er snart 3 år gammelt..
    såå man kan godt uden et dslr... men skal da ikke sige mig fri for at savle dagligt over eos 450d og 500d... men nu er der iikke lige 6k+ der står kamera på for tiden...

desværre.

kan godt se hvad du mener med at dety bliver for lang tid og at det bl9ir svær at holde styr på hvis der er en uges pause i mellem emnerne..

vh dwmc