Ball in water surface - 3 billeder

  • Jeg synes også klart at det første billede er fedt. Nummer to og tre ligner nogle jeg har set fra dig før.

    Corsair 500R
    MSI Z87-G45 Gaming
    Core i5-4670k@3.4Ghz Cooled by Cooler Master Hyper 212 EVO
    Gainward GTX 275
    Samsung 840 series SSD 250gb

    WD Black series 1TB Sata 6
    G.Skill Ripjaws-Z 2x8 gb
    Corsair CX750m

  • Lidt nørdet spørgsmål, men hvilken temperatur har vandet?
    Vand er meget mere flydende ved højere temperature (mener at kunne huske at viskositeten er dobbelt så høj ved 80 grader som ved 0 grader).
    Det kunne være sjovt at se om koldt vand splatter ud på en mere "træg" måde end varmt vand.


    Hilsen Lauge

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lauge
    Lidt nørdet spørgsmål, men hvilken temperatur har vandet?
    Vand er meget mere flydende ved højere temperature (mener at kunne huske at viskositeten er dobbelt så høj ved 80 grader som ved 0 grader).
    Det kunne være sjovt at se om koldt vand splatter ud på en mere "træg" måde end varmt vand.


    Hilsen Lauge


    Der skal jeg være svar skyldig, men et sted mellem 15 & 20 Grader tror jeg.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee
    Må indrømme at jeg er helt forelsket i det første billede, fårk det er nice imo :D



    Det skulle vel ikke være muligt at score den i 1680 x 1050 ? :9xo


    Second that! Jeg så også gerne at det blev lagt ud i den opløsning :)

  • SeePee & secz.


    Mine billeder bliver ikke mere lagt ud i stor størelse til offentlig brug mere, grundet diverse ting og sager.


    I har istedet modtaget en PM med betingselser m.m

  • Hey!


    Flotte billeder :D


    Kan nu alligevel ikke lade være med at blande mig i overskriftshalløjet. :pokey:


    Watersurface = vandoverflade
    Waterlevel = vandniveau/vandstand


    Hvis man spurgte en gamer hvilket surface han var nået til, ville han nok glo meget mærkeligt og sige: 'mener du ikke hvilket level'.