http://www.zepto.dk/Shop/Accessory.aspx?categoryid=69
Synes lige jeg ville smide linket, hvis folk ikke allerede har set det
http://www.zepto.dk/Shop/Accessory.aspx?categoryid=69
Synes lige jeg ville smide linket, hvis folk ikke allerede har set det
Æv de har ikke sat prisen ned på sleeves.. det tænkte jeg ellers lige på jeg skulle ha fingrene i
Edit: Kan godt li deres femi-bag man må da sige de har alle slags tasker.. har aldrig set en kvinde hånd-computer-taske
QuoteOprindeligt indlæg af KarGa
Æv de har ikke sat prisen ned på sleeves.. det tænkte jeg ellers lige på jeg skulle ha fingrene i
Edit: Kan godt li deres femi-bag
man må da sige de har alle slags tasker.. har aldrig set en kvinde hånd-computer-taske
Der medfølger en sleeve i rygsækken til 100,-
De har så en fragt på 120 kr.
QuoteOprindeligt indlæg af celfa
De har så en fragt på 120 kr.
Det man ikke mister på gyngerne...!!!
En eller anden måde skal de jo redde biksen på
Gad vide om de kører med de samme priser i deres butikker??
Jeg forstår godtnok ikke hvordan de kan tage 120,- for fragt. Altså den pakke jeg har modtaget vejer ca 1,2kg og måler 37x45x17, men den er sendt som erhvervspakke ? Ifølge post.dk koster en pakke på max 2kg 75,- at sende . Jeg går som sådan ikke op i beløbet, men jeg undrer mig bare hvorfor det koster 120,- måske nogen har en god forklaring
QuoteOprindeligt indlæg af Marquis
Jeg forstår godtnok ikke hvordan de kan tage 120,- for fragt. Altså den pakke jeg har modtaget vejer ca 1,2kg og måler 37x45x17, men den er sendt som erhvervspakke ? Ifølge post.dk koster en pakke på max 2kg 75,- at sende . Jeg går som sådan ikke op i beløbet, men jeg undrer mig bare hvorfor det koster 120,- måske nogen har en god forklaring
Fordi Zepto er tæt på en konkurs
Bla. derfor jeg, og en lang række andre medarbejdere inkl. div. i ledelsen fik en fyreseddel.. Zepto har ingen penge tilbage, takket være deres service, og dårlige omtale..
Og umiddelbart lader det ikke rigtig til at Lasse Frost eller Karsten Ree forsøger at ændre på det - De fortsætter blot med at knalde penge i firmaet af egen lomme, for at beholde grunden
Hvor tæt er de på konkurs :S?
Har nemlig tænkt mig at købe en A17... men hvis de går konkurs og jeg har købt bærbaren, er der så stadig garanti på den?
Ved ikke om jeg vil købe ved MM-Vision da deres bærbare ser grimme ud...
Personligt kunne jeg hvertfald ikke finde på at købe noget af større værdi hos Zepto, sådan har jeg haft det i et stykke tid. Ved ikke om jeg er den eneste?
QuoteOprindeligt indlæg af X3N4T3
Hvor tæt er de på konkurs :S?
Har nemlig tænkt mig at købe en A17... men hvis de går konkurs og jeg har købt bærbaren, er der så stadig garanti på den?
Ved ikke om jeg vil købe ved MM-Vision da deres bærbare ser grimme ud...
De er som jeg skrev så tæt, at de 2 ejere selv kaster penge i af egen lomme, for at der stadig kan ekeistere noget ved navn Zepto..
Jeg ville personligt lede efter noget andet. Jeg ville ikke turde købe noget dyrere end en taske hos dem
QuoteOprindeligt indlæg af ChiliIndianeren
De er som jeg skrev så tæt, at de 2 ejere selv kaster penge i af egen lomme, for at der stadig kan ekeistere noget ved navn Zepto..
Jeg ville personligt lede efter noget andet. Jeg ville ikke turde købe noget dyrere end en taske hos dem
Nu har du jo også insider viden ikk Mads?
QuoteOprindeligt indlæg af baloo
Nu har du jo også insider viden ikk Mads?
Jeg har insider viden nok til at jeg har smidt damens gamle 6625WD der endda virkede ud
Jeg har insider viden nok til at jeg har smidt damens gamle 6625WD der endda virkede ud
Ok. Så har du sgu for mange mønter.
Og hvorfor smider man en bærbar der virker ud? Det virker ærlig talt som enten noget tåbeligt eller som om du har fået alt for mange penge mellem hænderne.
Anders
OMG! De er sku da nærige! købte en zepto for 14600 og så fik jeg ik engang en taske med de taber da nada på det..
QuoteOprindeligt indlæg af Gantoo
OMG! De er sku da nærige! købte en zepto for 14600 og så fik jeg ik engang en taske medde taber da nada på det..
Spurgte du efter det?
Anders
hvor er det latterligt med en porto på 120kr ! synes interessen på en billig taske falder når portoen er ligeså dyr ?
Den nyhed havde jeg ikke set men så takker jeg til topic creator
mangler nemlig en taske til min 17"