Hvordan laver man torrent filer

• Hvordan laver man en torrent fil til at sende P2P til en mate uden om alle mulige torrentsites?
    har prøvet i utorrent at lave filen (uden at udfylde trackerfeltet) og sende den til min mate, som imidlertidigt ikke kunne downloade fra den selvomjeg seedede den... skal man sætte en tracker op eller forwarde nogle porte??

• Hvorfor ikke bare køre det via FTP? Når i kun skal have det "delt" mellem 2 personer er der ingen fordel ved torrent-tknologien. Download et FTP server program og sæt det op, så er i kørende (jeg har flere gange brugt filezilla.

/ask

• ja.. jeg ville nu også bare bruge et FTP server program.. og så kan din "mate" bruge hans browser til at hente den..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• Fordi at enten skal vi have en FTP server kørende på den computer vi bruger, og så sende den direkte via den. det tager tid at bede folk om at gå ind på serveren og ideen er ikke kun mellem 2 personer... Ideen er et internt netværk, hvor en HTTP server har et upload-system, hvor brugere kan uploade torrentfilerne til en liste... derved ungås en fyldt HTTP/FTP-server.. Derefter kan alle brugere hente torrentfilerne og downloade dem via utorrent el. lign.

Dog er min interesse med tråden ikke at diskutere brugen af FTP i forhold til P2P men at spørge hvordan man kan gøre det.

• At dele data med dine kammerater over via torrent filer virker som en meget besværlig måde. Lyt nu til hvad de kloge hoveder skriver, og brug noget andet.

Jeg tror nu bare du skriver som du gør, i et forsøg på at dække over din egentlige dagsorden - og jeg vil ikke vide hvad den er!

Du kan finde guides og lignende til torrent systemet på piratgruppen.org

og så er det vist på tide at Burger lukker denne tråd!

• Selvom vi normalt ikke har problemer med snak om bl.a. bittorrent da det trods alt også bruges til en del lovlig trafik, så lugter det her simpelthen for meget til, at jeg kan ignorere tråden længere.

Jeg er derfor nødt til at bede dig finde et andet sted at stille dit spørgsmål, da jeg lukker din tråd her. Du er selvfølgelig meget velkommen til at bruge Tweak på lige fod med alle andre, men jeg håber du har forståelse for, at jeg skrider ind her.

Jeg vil under alle omstændigheder opfordre dig til at læse reglerne, og mon ikke du også kan få glæde af at læse hvordan du skal forholde dig omkring kopiering ;)

Tråd lukket!