Indlæg af Vo0do

    Fordi at enten skal vi have en FTP server kørende på den computer vi bruger, og så sende den direkte via den. det tager tid at bede folk om at gå ind på serveren og ideen er ikke kun mellem 2 personer... Ideen er et internt netværk, hvor en HTTP server har et upload-system, hvor brugere kan uploade torrentfilerne til en liste... derved ungås en fyldt HTTP/FTP-server.. Derefter kan alle brugere hente torrentfilerne og downloade dem via utorrent el. lign.


    Dog er min interesse med tråden ikke at diskutere brugen af FTP i forhold til P2P men at spørge hvordan man kan gøre det.

    Hvordan laver man en torrent fil til at sende P2P til en mate uden om alle mulige torrentsites?
    har prøvet i utorrent at lave filen (uden at udfylde trackerfeltet) og sende den til min mate, som imidlertidigt ikke kunne downloade fra den selvomjeg seedede den... skal man sætte en tracker op eller forwarde nogle porte??

    lol ham foxx der har da vist aldrig spillet kampe...
    Hvis du spiller FFA hvor du typisk hele tiden mister lidt hp er helmet måske ikke så vigtig fordi at du alligevel er low når du får HS'et fordi inge kan ramme en skid..


    Hvis du spiller CW hvor folk er væsentligt bedre betyder helmet alt... ! det kan betyde at en runde hvor modstanderen har eco tabes, fordi folk typisk kan finde ud af at ramme head og derudovre er det forskellen mellem at dø i første eller andet skud... også med stærkere våben...

    Hej... kunne godt bruge et lille tip i iTunes... har set et indlæg hvor en skrev at man kunne downloade 24 timer... men har selv prøvet men får beskeden at det kun er muligt i amerikansk store... hvor jeg ikke kan købe fra....): any idea?