Blevet bedere?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Noller
    eftersom der kun er 1 der har svaret i nogle mdr. lyder det ikke til fra den danske side at de spiller AOC mere :P


    For vi ved jo alle at enhver dansker der spiller AOC er på Tweak. :crazyeyes:

  • Hvad er det for noget vrøvl du lukker ud ?? Age Of Conan er blevet 100x bedre siden starten..


    1) De har fået ny engine så grafisk ser det nu superb ud .. vis det ikke gjorde det før


    2) De har slået alle servere sammen til 2-3 stk's så man ikke længere føler man spiller single player :P


    3) ALT ! server lag/Crashes er blevet fjernet.. så vis du lagger er det pga DIN EGEN computer og ikke serveren..


    4) De kæmper 110% får at få det spil op og køre, så de er igang med at lave en FILM om Age of Conan, for at få et endnu større player count,


    5) DE HAR NU GJORT SPILLET GRATIS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! men man kan også vælge at betale om Måneden så har du adgang til flere raids osv..



    og det er bare et MEGET lille snit af hvad der er nyt, jeg syntes helt sikkert du skal prøve spillet ud


    desværre spiller jeg IKKE age of conan mere ); fordi at min computer ikke kan følge med mere ); grafikken er simpelthen blevet for god..


    håber det hjalp lidt

  • Nu er det så også en pænt gammel tråd, du har lukket op for.


    Det må være i pinsens ånd, at så mange døde tråde genopstår...

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H