Indlæg af Rasmushj

    Kan ikke logge på MSN, den siger at det er blokeret af FORHINDRING AF DATAKØRSEL


    jeg har så prøvet at tilføje MSN til listen over de programmer, som Forhindring af Datakørsel ikke skal røre ved, men da siger den af MSN SKAL beskyttes på den måde



    hvad fuck kan jeg gøre for at få gang i mit MSN igen
    kan skuda ikke passe

    Så kom min far hjem og sagde han vil bestille bærbare PC'er, en til mig til skole, og en til ham selv.


    Han har låst sig fast på denne: http://www.laptops.dk/product_…47ae2362a429b2177b649af80


    hvor det så er jeg tænker "Ahhhh, mon ikke man kan få noget bedre i samme prisklasse?"


    Skal bruges som skole / hygge pc, altså skal primært bruges i skolen, men også hos venner, så lidt spil (need for speed, CSS osv) SKAL den kunne trække.


    Har brug for lyn hjælp nu!
    Han bestiller i aften!


    Findes der andre, bedre alternativer?????? POST LINKS :D


    Tak på forhånd

    Leder efter et aktivt wallpaper, af et bål, til mit tv.


    Så det ligner der er et bål inden i mit TV, hvis i forstår mig?
    Hvor kan man finde disse, har ledt på google dog uden held, og hvordan sættes det op?


    Har en xbox 360 tilsluttet TV'et, hvis den skal bruges.

    Vil sige et GeForce 8800 GT ville være helt perfekt til dig, eller 8800 GTS hvis du lige vil ofre en tand mere.


    Men den computer er da ved at være lidt bagud, 1gb ram..

    Det er sådan at hvis jeg holder min hånd uden på kabinettet, lige ud for harddisken, kan jeg mærke at den vibrerer, og brummer lidt mens den vibrerer.


    Nogle der ved hvorfor den gør det? Synes da ikke det er normalt


    kører med vista

    Har et problem med mit vista, som oftest forekommer i forbindelse med exit af spillet "Age of Conan"


    Jeg ved ikke hvorfor, men en gang imellem er min computer utrolig langsom i 2-3 minutter hvorefter den opstarter Windows Medie Center som jeg derefter bliver nødt til at lukke


    hvorfor sker det?

    Fandt ud af hvad der var galt -


    Den ene af RAM Blokkene var defekt, så den meldte fejl hver gang den var sat i.
    Den kunne fint med 1 RAM blok, men ikke hvad man byttede den ud med den defekte..
    Eller satte dem i nogle andre slots

    SLI fordi jeg startede med en idé om bare at opgradere min PC; og købte da et 8800 GTS kort for 1350 kr. ca.


    Fandt så ud af det ikke rigtig gjorde nogen forskel med nyt GFX da resten af min computer var så dårlig, og besluttede at købe en ny..


    Og så havde jeg jo et 8800 GTS kort herhjemme allerede..


    Og det bundkort fordi jeg ikke kunne klare tanken om at jeg måske fortrød ikke at kunne køre SLI, fordi det kun kostede 60 kr. mere end p5k pro ikke-SLI bundkort



    Hvis du forstår =p er ekstrem dårlig til at formulere mig og er mega sulten.. Så er ikke helt frisk i hovedet hehe

    Det ved jeg ikke, valgte core2duo'en pga super ydelse for en super pris, og har hørt den skulle være nem at overclocke hvis jeg engang får brug for det.


    Og tror der går et godt stykke tid endnu før spillene begynder at kunne udnytte quad cores, så tror jeg venter med sådan en til om et par år når den her igen er for gammel.



    Og kabinet, der valgte jeg NZXT Hush.

    så der bestilt


    650w corsair psu
    e8400 core2duo 3ghz processer
    asus p5n-d 750i SLI motherboard
    2x 2gb mushkin 1066mhz RAM
    es.2 barracuda harddisk.
    Geforce 8800 GTS kort, x2 når nvidia sender de nye modeller ud og det falder i pris.. eller når jeg ikke kan vente længere ;)



    Håber 650w er nok til 2x 8800 GTs kort og det andet

    e8400 er en god processor til prisen som der er blevet sagt ;)


    syntes dog ikke du behøves pc2-8500 ram, 6400 er billigere og det er helt fint, nu hvor du ikke skal have det vildeste
    exempelvis mushkin pc2-6400 800mhz ram, 2x2 gb for 560 kr..


    og til bundkort kan du også slippe lidt billigere, hvis du alligevel ikke skal køre med 2 graffikkort i SLI
    en asus p5k model


    og graffikkort vil jeg anbefale et geforce 8800GTS 512mb kort



    så du godt kørende ;)