Indlæg af vipsplatter

    Hey boys,


    Tak for guiden jeg har læst og forstået, men fandt så ud af at mit motherboard ikke har en RAID controller, så må vente til udskiftning af motherboard.



    Til gengæld er jeg støt på et problem, jeg skal have nyt DVDdrev / brænder, og har fundet en samsung som kører sata kabel men kun 150 i hastighed, hvorimod min harddisk kører 300. Det er ikke sådan at hvis jeg slutter mit drev til så sænker den farten på min hdd vel?



    Ved godt jeg er newbie, men skal jo starte et sted :P

    Hey guys,


    Her for noget tid siden spurgte jeg indtil køb af harddisk og købte så en samsung F1, nu idag under installationen af windows 7 sad jeg og kiggede rundt på nettet og fandt en artikel over noget som hedder R.A.I.D.


    Så vidt som jeg har forstået, så gør det bare at du konstant har backup af alle dine filer. Hvad er meningen med R.A.I.D og hvad gør det..?


    Mvh
    VipSplatter :$

    Hey Tweakers,


    Jeg er i den heldigt situation at jeg lige har fundet ud af min harddisk kører 150 istedet for 300. HAr ingen idé om hvad det hedder på geek sprog, men kunne forstille mig SATA1 istedet for SATA2. Anyways Jeg skal have en ny som jeg bestiller her til aften, spørgsmålet er bare hvilken...


    Mit Setup er følgende
    Gigabyte EP43-DS3L
    Intel Core 2 Quad Q6600 - Clocked til 3.2Ghz
    4 GB - DDR 2 - Corsair TWIN2x4096 (Dual Channel)
    Geforce GTX 280


    Nuværende Harddisk Maxtor 6L250S0 ATA. Jeg har lagt mærke til at i spil som f.eks. arma 2 har min harddisk meget svært ved at følge med hvilket jeg håber en ny kan fixe.. Jeg har selv nogle krav her..


    Ikke under 250 GB
    Ikke højere end 9ms



    Jeg har kigget på noget Western Digital men ved ikke en skid om harddiske, så vil lade jer guide mig! ;)

    Xbox VS PS3 = Windows VS MAC..


    Vi bliver aldrig enige, men nu er jeg så heldig at have Xbox 360 - PS3 og Wii, ingen af dem er wonder maskiner, men xbox har gode titler hvorimod ps3 er bedre iform af software og hardware..


    Det er svært at vurdere, man kan ikke sige hvad der er bedst.. kommer an på hvad man søger..

    Har du slået Vsync til?


    Men du burde ligge på over 30 fps klart, dog skal du nok prøve at ændre din opløsning og ikke mindst slå din AA fra. Det ændre ikke så meget på grafikken anyways..


    Men jo du burde klart kunne køre mere end 15 fps, dog kan det også være fordi du har mange programmer kørende i baggrunden?

    Dette er ikke din key som er udløbet, men det er sådan en garenti at folk ikke har nemt ved at "give spillet videre"..


    Det du skal gøre er at købe en ny key, dette kan gøres på nettet da du jo har cd'en..

    AOC er IKKE BLEVET BEDRE..


    Spillet er simpelthen for lamt stadig, ja det er bedre end WOW men det er slet ikke holdbart. Det jo helt sindsygt..

    Hej Tweak,


    Så har jeg haft mit spil i et godt stykke tid nu, og må siges at jeg er mere end bare skuffet over det. Netop derfor jeg ville høre om der var nogen mulighed for at få arrangeret noget COOP således jeg måske kunne ændre min opfattelse af dette spil..


    Hvad siger i?,


    PS: Stop med at link til jeres klaner, det kan jeg ikke bruge til noget. :pokey: