Køtilbud i Netto!

  • Jeg har lige fået Netto bladet ind af døren og på bagsiden har de et køtilbud som jeg simpelthen måtte poste herinde!


    Xbox 360 arcade
    1 trådløs controller
    256mb hukommelse
    Xbox Live silver medlemsskab
    5 arcade spil UNO, Pacman championship edition
    Freeding Frenzy, Luxor 2, BoomBoom rocket


    =kr. 649,- (Kan dog kun købes den 18. i Mogenstrup, så godt man bor i Næstved :$ )


    Spørgsmålet er:


    Kan man smække en harddisk i arcade versionen?


    Mvh.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Køtilbuddet er "ok", men det er ikke meget du sparer..


    Hvis du tager i Game-Stop kan du købe en Ps2 Slim inkl 3 spil til 500 kr, og så 3 brugte spil et andet sted fra, eller bare 3 platinum til MAKS 800,- i alt, og så kan du smutte over i GAME og bytte den PS2 + 6 spil til samme Xbox pakke for 0,- :)


    Dette er jo så også endnu billigere hvis du (Som jeg gjorde) medbragte 3 af dine gamle brugte PS2 spil og købte en PS2 for 500 kr, så fik jeg en Xbox360 arcade for 500 for ny :)


    Og ja, du kan bare smide en harddisk ovenpå, men det skal være en af de officielle tror jeg. :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Tror hverken vi har en GAME eller Game-stop her i byen. Men vores ps2 er stadig i brug, så den skal ikke byttes væk.


    Jeg vil mene at det er et godt tilbud, da det trods alt næsten er 50% billigere end alle andre steder.

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.



  • ja vil jeg da mene, og hvorfor ik gi det sidste så du får en 120gb hdd istedet for de 60gb?


    http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=391255


    ved godt den ik er på lager nogen steder, men det er da bare lave et par telefon opkald evt. emails og se hvornår de er hurtigst hjemme :roller:


  • Det var nu mere bare et eksempel ;)


    Men ellers, tak. :)

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • du er velkommen pingomann, jeg vil sige at hvis den ik passer så ska Microsoft jo heller ik linke til den på deres side når man finder normal Arcade, men ellers ringer og spørger en EA Games butik el. anden butik el. måske Microsoft selv ;)

  • fedt tilbud... hvis man kommer derfra.. :D


    men er det ikk stadig billigere at købe brugt??

    CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    fedt tilbud... hvis man kommer derfra.. :D


    men er det ikk stadig billigere at købe brugt??


    Det vil jeg også mene, har selv lige købt en Elite 120 Gb med rest garenti + 3 spil, ekstra kontroller, genopladelige batterier for 1750kr - Det syntes jeg selv var en ganske fin pris.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Stubkier


    Det vil jeg også mene, har selv lige købt en Elite 120 Gb med rest garenti + 3 spil, ekstra kontroller, genopladelige batterier for 1750kr - Det syntes jeg selv var en ganske fin pris.


    ehm.. ja selvfølgelig er det billigere og at købe brugt :P ?

    "Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af pingomann


    ehm.. ja selvfølgelig er det billigere og at købe brugt :P ?


    men spørgsmålet er om det ikke er bedre at købe en brugt Xbox360 med harddisk + evt spil for lidt mere?


    mvh Stubkier

  • Kan godt li de reklamere med at der medfølger "Xbox Live silver medlemsskab" - noget som ikke koster penge :clap:


    Men husk lige en 120GB HDD. Mindre kan ikke gøre det syntes jeg. Det fylder sgu hurtigt hvis man ikke vil køre sine spil fra skive og ikke kan nøjes med meget få spil. Arcadespil fylder jo også hurtigt noget plads...


    Tror jeg har lidt under 20GB fri ud af de 120GB jeg har i min og jeg har kun spil installeret som jeg er igang med. Man skal jo have et par spil at skifte imellem. Men folk er jo forskellige. Nogle kan nøjes med 20 GB .... åbenbart ... for ellers ville de små modeller jo ikke sælge :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gaming-king
    fedt tilbud... hvis man kommer derfra.. :D


    men er det ikk stadig billigere at købe brugt??


    Jo, og langt mere usikkert.


    Desværre har MS fået rigtig mange klager over defekte Xboxe, og min egen er nu også (efter 2 år med flittig brug) brudt ned. Dvs. det er kun grafikkortet, eftersom både den blå og røde farve er fuldstændig forsvundet :crazyeyes:


    Anyways, det er selvfølgelig "meget" billigere at købe brugt, men benyt det tilbud fra GAME og du får en spritny xbox til 800,- inkl nogle spil.


    Selvfølgelig, hvis man som Grillrotten bruger meget HDD plads, så er det nødvendigt at købe sådan en oveni hatten, og så bliver det muligvis dyrt :)

    Rig:
    CPU: Intel E8500 @ 3.50
    RAM: Mushkin Redline 2 x 2 GB
    MOBO: Maximus Formula II
    GFX: ATI Radeon HD 4870 X2

  • Jeg har en ven der købte en X-box arcade i Kvickly. Men (kan ikke huske resten så melder tilbage) :crazyeyes:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Synes at havelæst et sted at man skal gå efter en "jasper" udgave som skulle være den sidste nye med mindre risiko for RROD....

    Intel Core i5 3570K - CM Hyper 212 Evo - MSI Z77 Mpower - 2x4GB Kingston HyperX T1 1600 Mhz -
    2x MSI NVidia GTX 660 Twin Frozr OC 2GB SLI - Corsair Force GT 120GB SSD SATA3


    HTPC:
    Intel Core i3 2100 - Intel DH67GD - 2x4GB Kingston HyperX Genesis 1600 Mhz - OCZ Vertex 2 60GB SSD SATA2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dylmer
    Synes at havelæst et sted at man skal gå efter en "jasper" udgave som skulle være den sidste nye med mindre risiko for RROD....


    det er også rigtigt...


    I det hele taget skal man holde sig fra de gamle Zephyr og Xenon xboxe, da de bliver rimelig hotte med efterfølgende loddetinsproblem og RRoD


    Tilbuddet er IMO fint nok, og uanset hvad følger der altid 1 måneds gold abo med en ny xbox360, så tror det er en slåfejl de har lavet... og ja, man kan sagtens smide en harddisk i en arcade, har en 60 gb i min

    CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200