lækker lyd eller ??

  • Heyy...har lige købt pc,er et onboard lydkort oki,eller skal jeg købe et ved siden af..?..
    Ved bare ikke om det onboard lydkort er godt nok,sad ligesom fast i kabinettet,eller hvad man kan kalde det.
    har det nogen afgørende effekt på min pc ydelse..


    Hilsen Snittsnitt

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SnittSnitt
    Heyy...har lige købt pc,er et onboard lydkort oki,eller skal jeg købe et ved siden af..?..
    Ved bare ikke om det onboard lydkort er godt nok,sad ligesom fast i kabinettet,eller hvad man kan kalde det.
    har det nogen afgørende effekt på min pc ydelse..


    Hilsen Snittsnitt


    Hvorfor venter du ikke bare og hører ad? Måske opfylder et onboard dine krav.

  • For langt de fleste giver onboard lyd fin lydkvalitet. Du skal også have et ordentligt sæt højtalere/heatset, før det kan betale sig at købe lydkort.
    Har du fx et sæt højtalere til 200 kr., vil det nok være bedre at købe nogle bedre i stedet for.


    Jeg købte mig et sæt Altec Lansing MX5021. Lidt senere fandt jeg et Auzentech X-Plosion 7.1 DTS Connect, og jeg må sige, at det løftede lyden en del. Den er nu meget mere rent og klar.


    Men altså. Det er jo personlig præference, og onboard lydkort bliver jo også bedre og bedre... Så vent og se. :)

  • Tjo, onboard er fint til de fleste, men jeg har nogle fuldstændig vilde krav til, da jeg kører med X-Fi Fatal1ty Platinum lydkort. Men hvis man gerne vil have en knap så vild X-Fi er Xtreme Gameren lige noget for dig.


    Elsker CMSS 3D effekten som du kan stille efter behov og X-Fi 24 bit Crystalizer som giver mere Pow! effekt. Plus den lækre gaming mode hvor man kan skrue godt op for alverdens ting og sager lige efter dit hoved.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ASUS_Freak
    Tjo, onboard er fint til de fleste, men jeg har nogle fuldstændig vilde krav til, da jeg kører med X-Fi Fatal1ty Platinum lydkort. Men hvis man gerne vil have en knap så vild X-Fi er Xtreme Gameren lige noget for dig.


    Elsker CMSS 3D effekten som du kan stille efter behov og X-Fi 24 bit Crystalizer som giver mere Pow! effekt. Plus den lækre gaming mode hvor man kan skrue godt op for alverdens ting og sager lige efter dit hoved.



    :$ igen


    prøv at læse hvornår topic eller sidste indlæg er smidt ind :) det da i orden du kan lide det lydkort, men de tråde du hiver op er ved at være nogle ældre nogen, denne er fx over 1 år gammel :)