ny bærbar... men hvilken?

  • Halløj


    jeg står og skal anskaffe mig en ny bærbar :)


    jeg har skåret mit udvalg ned til disse 4 fra forskellige fabrikater. Er der nogen der vil give nogle gode råd, eller som har erfaring med de viste modeller?


    Fujitsu Siemens


    Asus


    Samsung


    Acer



    Jeg hælder pt. mest til fujitsuen... mest pga. af at der er ddr3 ram


    Håber der er nogen der vil hjælpe
    mvh
    phish

  • Asus'en har det bedste hardware ;) Hurtigste processor af dem du har fundet + det hurtigste grafikkort!
    EDIT: Desværre har den ikke nogen imponerende skærm :S Den har samme max opløsning som min bærbar, min er bare en 14,1", den der er jo 17"....

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Klart Asus.


    Jeg vil ikke begynder at forklarer hvorfor, men min holdning er og bliver ASUS!!!!

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Ja et eller andet klogt, havde været på sin plads hernede, men lige nu-------------- hmmm tomhed.



    /Filip.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Cyclups
    phish hvad skal du bruge den bærbar til?
    Der er jo ingen grund til at købe en med stor og varm cpu samt stort og varmt grafikkort hvis det eneste du skal bruge den til er office brug.



    Fuldstændig rigtigt!!!! hvis det er sandt det med Office brugen, så kig på en Asus ee, "lille bærbar" den er fed!!!

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------


    Ja et eller andet klogt, havde været på sin plads hernede, men lige nu-------------- hmmm tomhed.



    /Filip.

  • ddr3 og ddr2 ydelse er ikke noget du skal vælge ud fra. det mærker du slet ikke

    Corsair Spec Alpha Red Custom, dual rad + single rad in front - Intel 7600k@4.9 1,24 vcore watercooled - 8GB Geil Forza DDR4 3000mhz - 450W Thermaltake SMART PSU - Kingston HyperX 240GB SSD - Asus GTX1060.

  • Asusen klart den er bedst i harware og koster dog lidt mere men vis det var mig ville jeg ikke sytes det var noget af betydning.. :crazyeyes:

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hot_fifty
    ddr3 og ddr2 ydelse er ikke noget du skal vælge ud fra. det mærker du slet ikke


    Det kommer til at betyde noget, hvis det er på GFX. Der er vist markant forskel på om dette kører med DDR2 eller DDR3.

    Fractal Node 305 hvid - SeaSonic Focus+ 850W - Intel Core i7-8700 - AsRock Z370 mITX - 16gb DDR4-3000MHz - GTX 1080Ti - 1TB NVME SSD - Predator X34A - Corsair K70, Razer Mamba Tournament, SS Wireless H

  • Til samme pris er der også MSI GX620, den ville jeg klart vælge pga. dens "gamer" futures. :D

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

    Rettet en gang, sidst af Blackwolf ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Hvorfor ser jeg ikke hverken HP eller Lenovo the artist formerly known as IBM...? Når jeg om ikke så længe skal ha investeret i en ny bærbar har jeg ikke andre kandidater i hovedet end dem..


    Er enig i dig med Lenovo, de laver nogle gode comps. :)

  • imo er lenovo bare for dyre i forhold til det hardware man får for pengene fra andre producenter.... Det kan godt være at de kan holde til lidt mere, men hvis man bare passer lidt på sine ting, så kan alle bærbare sgu bruges, måske bortset lige fra Acer, har haft for mange i min familie der har købt det lort i flere forskellige prisklasser og de har ALLE været til rma......

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Enig Acer er og bliver SKRAMMEL.. Køb aldrig sådan en, jeg har en med en skod mouse pad som passer sig selv.

    -Alienware M17x|4GB DDR3|HD5870|I7 620m|


    -Asus P5Q SE/R|Intel C2D e8400 E0 3 ghz
    -Cooled by Thermaltake Blueorb|Force3D Readeon HD 4850|Corsair VX 550 Watt| Corsair 3x2 Gb all in Antec 900

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KarGa
    Hvorfor ser jeg ikke hverken HP eller Lenovo the artist formerly known as IBM...? Når jeg om ikke så længe skal ha investeret i en ny bærbar har jeg ikke andre kandidater i hovedet end dem..


    Ja eller en zepto. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate