Spil download via. steam

• Hey.
    Jeg er rimelig pissed over at jeg sidder og henter igennem en mega ustabil steam som svinger lige fra 0,0KB/sek også til ~150KB/sek , når min download hastighed går til ca. 550KB/sek.
    Den har nu kørt i ca. 15-20 min og er nået 0%.
    Hvad fanden er det for noget lort, ja undskyld sproget.
    Har kun browser kørene med 2 fanblade, men om jeg så lukker den sker der ikke en skid.
    Spiller jeg henter er Frontlines: Fuel of War, men med den fart bliver den sgu aldrig færdig før på onsdag.

Nogen af jer der har oplevet samme, og evt. fundet en løsning, udover at ringe til internetudgiveren og skælde dem fra ederfanden eller spamme steam?

hilsen en godt tør person.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

• Der må da være nogle af jer der også har downloadet via. steam? nu er der vel gået 1t 20min og den er nået 6%, det er kraftedme for ringe. Nu svinger den fra en ~70KB/sek til ~300KB/sek. Men hvorfor svinger den lige så meget!?

Ja, jeg er utålmodig.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Rettet en gang, sidst af pingomann ().

• Prøv at genstart din router og tjek om der er en firewall der spærrer for noget den ikke skal.
    Har selv hentet filer over Steam masser af gange, og har aldrig oplevet at hastigheden svinger så meget.
    Men generelt så er det ikke nogen super hastighed du henter med når det drejer sig om Steam, så kan være at det er hos dem fejlen ligger, selvom det nærmere lyder til at være et problem med dit netværk.

• Har genstartet routeren, men der har ikke været til forbedring. der er nu knapt gået 3 timer siden jeg lavede denne tråd, og den er nået 13%, og nu ligger den max. ~120 KB/sek.

Jeg har næsten lige haft hentet F.E.A.R 2 demo og det gik da ret hurtigt (det er også kun en demo, men tror at download hastigheden lå 300KB/sek+ hele tiden, hvis ikke mere.)

• Download også langsommere end jeg plejer! Jeg plejer at downloade med en hastighed mellem 600-800 kb/s. nu downloader jeg mellem 100-200 kb/s.

Tror problemet ligger hos steam.

-FredeK

• Jeg henter nu med næsten 900 kb/sec på en 8mbit lige nu. (Jeg plejer nu at kunne hente med ca 1,1 mb/sec pga. jeg kun bor 50 meter fra centralen - vil jeg tro er derfor i hvert fald) så det er ikke top hastighed.

• Min plejer også at udnytte næsten hele mit netværk... 1.2 mb/s (har 15 mbit)

E8500 C0 @ 4.2 - Xigmatek HDT-s1283
    Asus P5Q Pro - Mushkin 2x2 Redline
    PoV 8800GTS 512 785/1910/1030
    Corsair 550W - Maxtor 250GB
    Antec p182