Orange svømmefødder

  • Leder efter nogle svømmefødder, noget lignende dem her:
    http://www.aktivsport.dk/rl/r=…41/-391136849/art=1139277


    Problemet er bare at de egentlig skal bruges på lørdag, og det kan ikke lade sig gøre fra den side.


    Så folkens, hvor finder jeg et par orange svømmefødder i odense? er nemlig på skole i Odense for tiden, men har ingen anelse om hvilke butikker der kunne tænkes at have nogen, udover colosseum og intersport.

  • Kan ikke lige give nogle konkrete muligheder, men prøv de lokale sportsforretninger (jo større butikker des større chance for at de har dem) og dykkerbutikker. Der er også en spinkel chance for at f.eks. Bilka har dem, da det ligner ret meget standard dykkerfødder.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Kan ikke lige give nogle konkrete muligheder, men prøv de lokale sportsforretninger (jo større butikker des større chance for at de har dem) og dykkerbutikker. Der er også en spinkel chance for at f.eks. Bilka har dem, da det ligner ret meget standard dykkerfødder.


    Anders


    Ja, havde jeg også tænkt lidt på. så første step på søgeturen i morgen bliver nok rosengaardscentret.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Der er nogen der skal være and? :D


    Hehe, ikke helt. Vi er ovre i noget så exotisk som en pingvin.. :dance:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sjoegge
    Leder efter nogle svømmefødder, noget lignende dem her:
    http://www.aktivsport.dk/rl/r=…41/-391136849/art=1139277


    Problemet er bare at de egentlig skal bruges på lørdag, og det kan ikke lade sig gøre fra den side.


    Så folkens, hvor finder jeg et par orange svømmefødder i odense? er nemlig på skole i Odense for tiden, men har ingen anelse om hvilke butikker der kunne tænkes at have nogen, udover colosseum og intersport.


    Swimworld.dk


    Bare ring spørg om han ikke kan sende så du kan nå at have dem lørdag. Det er jeg 99,9% sikker på de vil han er en utrolig flink person og jeg har handlet der flere gange.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam


    Swimworld.dk


    Bare ring spørg om han ikke kan sende så du kan nå at have dem lørdag. Det er jeg 99,9% sikker på de vil han er en utrolig flink person og jeg har handlet der flere gange.


    har lige været inde at kigge på siden. men alt over størrelse 32 er i restordre, så det kan nok ikke nås til lørdag. :(

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sjoegge


    har lige været inde at kigge på siden. men alt over størrelse 32 er i restordre, så det kan nok ikke nås til lørdag. :(


    HVis du virkelig mangler et par svømmefødder har jeg et par dog i rimelig god kvalitet du kan købe for 150 nyprisen er 300,-


    størrelsen er 43-45 og er i odense c.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zalam


    HVis du virkelig mangler et par svømmefødder har jeg et par dog i rimelig god kvalitet du kan købe for 150 nyprisen er 300,-


    størrelsen er 43-45 og er i odense c.


    Er de orange? for de skal kun bruges udklædning som pingvin. men kører lige rundt til nogen butikker nu og ser om jeg kan finde noget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sjoegge


    Er de orange? for de skal kun bruges udklædning som pingvin. men kører lige rundt til nogen butikker nu og ser om jeg kan finde noget.


    De er desværre ikke orange nej.


    De er blå..