læderskede 27 cm? hvor?

  • daw jeg står og mangle en læderskede hvor bladet er ca. 27 cm og bredden er 3cm
    hvor kan man købe sådan en



    Mvh. Sniffer
    Tak.

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

    Rettet en gang, sidst af sniffer ().

  • Tænkte lige, hvad er det for en "kniv" og hvad skal den bruges til? :P


    Ved dog desværre ikke lige hvor du kan få fat i en skede til sådan en :crazyeyes:

  • Houlkærbodegaen i Viborg :))


    Ontopic:
    Som nævnt før. lav en selv. Det er virkelig ikke særlig svært at arbejde i læder, det kan jeg da huske fra folkeskolen i håndarbejde. Du kan lave en der ser virkelig lækker ud ved at "sy" noget brunt læder fx sammen med en sort lædersnor, i sådan nogle sting, hvis du forstår. Og ja, biblioteker har millioner af bøger om det, så det burde slet ikke være et problem hvis du har en lille smule fingersnilde ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Tænkte lige, hvad er det for en "kniv" og hvad skal den bruges til? :P


    Ved dog desværre ikke lige hvor du kan få fat i en skede til sådan en :crazyeyes:



    den skulle bruges til min isover kniv
    jeg er tømrer og ville gerne have en skede til min isolerings kniv


    nåå ja det vil ikke gøre noget hvis der føgler en kniv hvis der ikke kan findes en uden
    det er den enste jeg kan find der er lang nok til kniven er denne rambo kniv og da jeg er rambo fan ville jeg ikke kunne nænne at bruge den til arbejde og slet ikke til den pris

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

    Rettet 3 gange, sidst af sniffer ().


  • I så fald skulle du tage et smut forbi Stark - jeg er 99% sikker på at de har skeder til isoleringsknive. Et af de andre byggemarkeder skulle også være en mulighed, hvis du ikke bor i nærheden af en Stark...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Keder


    I så fald skulle du tage et smut forbi Stark - jeg er 99% sikker på at de har skeder til isoleringsknive. Et af de andre byggemarkeder skulle også være en mulighed, hvis du ikke bor i nærheden af en Stark...


    er prøvet (stark, aarslev jensen, P. W. wulf, jem & fix, harld nyborg, silvan mener er er et par stykke til jeg har været i)
    men ingen af dem forhandler sådan noget

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sniffer


    er prøvet (stark, aarslev jensen, P. W. wulf, jem & fix, harld nyborg, silvan mener er er et par stykke til jeg har været i)
    men ingen af dem forhandler sådan noget


    Det er sgu da noget hø....Har du hørt om det ikke er noget de kan bestille hjem? Jeg ved med sikkerhed at de har haft skeder til isoleringsknive i Stark - derfor de 99% på at de stadigvæk havde dem :)
    Det er godt nok ikke læderskeder jeg har set, men jeg ved ihvertfald der findes skeder til isoleringsknive. Så hvis du kan leve med det ikke er en læderskede må du sparke dem i røven og få dem til at bestille en hjem til dig :)


    P.S. Jeg tror i øvrigt også det er bedst med en plastik skede til en isoleringskniv - du skal jo have den ud og ind af skeden mange gange om dagen, så knivens tænder vil sikkert smadre en læderskede rimeligt hurtigt...

  • nej jeg har spurt om de hvad nogle kniv skeder til iso knive det hvad de ikke og kunne ikke skafffe det hjem


    vil helst have en læderskede da hvis jeg ligge på et loft hvor der ikke er meget plads og man har en plastik skede kan den side fast over alt det problem vil jeg ikke have med en læder skede om ikke anden skal jeg vel bare have en der er lide for stor i breden


    er der nogle der har nogle link til noget læder nål og tråd?(måske hvordan stingne skal være?
    det er vel ikke lige meget hvad det er for noget nål og tråd ja for den sags skyld også læder eller?

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

    Rettet en gang, sidst af sniffer ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sniffer
    nej jeg har spurt om de hvad nogle kniv skeder til iso knive det hvad de ikke og kunne ikke skafffe det hjem


    vil helst have en læderskede da hvis jeg ligge på et loft hvor der ikke er meget plads og man har en plastik skede kan den side fast over alt det problem vil jeg ikke have med en læder skede om ikke anden skal jeg vel bare have en der er lide for stor i breden


    er der nogle der har nogle link til noget læder nål og tråd?(måske hvordan stingne skal være?
    det er vel ikke lige meget hvad det er for noget nål og tråd ja for den sags skyld også læder eller?


    Nu skriver du jo at du er Rambo-fan, så du kan jo også bare have den mellem tænderne :D
    Jeg ved ikke hvor du kan finde noget om læderbearbejdning på nettet - men hvis du smutter en tur forbi biblioteket har de uden tvivl de første 5-10 bøger om emnet....

  • her fundet en guide man kan få lidt ider til nu ved jeg da hvordan man kan lave en skede
    med det er ikke sådan jeg har tænkt mig at lave min men som sagt gav den man nogle råd og ider
    vil bare dele den med andre int. som falder over denne post


    Link: http://www.holstebrogruppen.dk/skede1.htm

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

  • Jeg ved med 100% sikkerhed at der findes nogle skeder til de knive.. Har selv brugt dem rigtig meget da jeg arbejdede som tømrer..


    Men du bliver altså træt af den i længden, kan huske flere gange jeg smed med den, fordi det var så træls når man gik på et snævert loft, og skal have kniven op og ned mange gange, og man ikke kunne ramme den... Jeg brugte altid bare lommen i siden på bukserne, der hvor man normalt har sin tommestok.. de jo ikke specialt skarpe i enden, så der sker ikke noget ved at have den der, og det er MEGET nemmere...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DXC
    Jeg ved med 100% sikkerhed at der findes nogle skeder til de knive.. Har selv brugt dem rigtig meget da jeg arbejdede som tømrer..


    Men du bliver altså træt af den i længden, kan huske flere gange jeg smed med den, fordi det var så træls når man gik på et snævert loft, og skal have kniven op og ned mange gange, og man ikke kunne ramme den... Jeg brugte altid bare lommen i siden på bukserne, der hvor man normalt har sin tommestok.. de jo ikke specialt skarpe i enden, så der sker ikke noget ved at have den der, og det er MEGET nemmere...


    det er nu ikke så meget til nå jeg ligge og isolere på loft men mere skille vægge og sådan og jeg har slit hul i et par bukser men hvis du ved hvor man kan købe dem må du da gerne dele ud af din viden

    RAM: RAM 4 GB DDR2 PC2-5400 CORSAIR
    STRØMFORSYNING: Corsair HX520W
    DVD-BRÆNDER: 3 X NEC AD 7173S
    CPU: E6750
    GFX: GEFORCE 8800 GTS INNO3D
    HDD: WD 250 GB+ WD 500 GB+ WD 160 GB+(mærke??) 120 GB
    HØJTALER: INSPIRE T7900
    BUNDKORT: P5K AiLifestyle
    KABINET: ANTEC P180 SILVER

    Rettet en gang, sidst af sniffer ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sniffer


    det er nu ikke så meget til nå jeg ligge og isolere på loft men mere skille vægge og sådan og jeg har slit hul i et par bukser men hvis du ved hvor man kan købe dem må du da gerne dele ud af din viden



    Jeg fik dem smidt i hovedet af mit firma - Tror de købte dem ved Carl F