LANs Her i ferien!

• Hey :D

Jeg ville bare lige høre jer, om i havde nogle planer her i ferien, såsom LAN?

Jeg skal til LAN i morgen aften hos en ven, hvor vi bliver 6 personer også skal der stenes CSS, hvorefter vi ser en film og ser noget playboy senere, når vi nu får lyst til det :D
    Også skal der selvfølgelig bælles noget cola og ædes nogle chips!

Men som sagt, hvad med jer? Nogle af jer der skal til LAN, og evt. hvor mange bliver i.
    OG Hvad laver i udover self. at spille computer?

Mvh.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Rettet en gang, sidst af pingomann ().

• I har sq ramt bunden hvis i skal sidde 6 drenge og se playboy tv :crazyeyes:

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

• tja.. her over i vestjylland skal der os ske lidt LAN.. regner med at vi bliver 10 stykker.. og der skal self ske lidt CS, battlefield Live for Speed, GTR2 osv osv osv.. heh :boxing:
    :drink:

:goodpost:

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

• Jeg har så vidt jeg ved ikke vinterferie. Semesteret startede først i tirsdags så det ville være lidt underligt allerede at have ferie.

[quote]Oprindeligt indlæg af celfa
    I har sq ramt bunden hvis i skal sidde 6 drenge og se playboy tv :crazyeyes:[/quote

Helt enig!

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Har ingen planer om lan, eftersom stort set alle vennerne er skredet på ferie allerede.
    Og de store offentlige lans siger mig ikke en dyt, så bliver nok ikke til så meget i denne omgang.

I skal forresten nok skrive køkkenrulle på indkøbslisten, ser udsom om i får brug for det - og så kan i jo altid hjælpe hinanden med at tørre op bagefter.

• Er sku også blevet for gammel til LAN :P Det var sku sjovt nok engang, men jeg orker seriøst ikke at pille alt fra hinanden og tage med et eller andet sted for at spille computer i et døgn eller to, og så tage det hele med hjem igen og rode med kabler :)
    Så ingen lans mere for mig, det er sku slut :))

Oprindeligt indlæg af Brtlsn
    Er sku også blevet for gammel til LAN :P Det var sku sjovt nok engang, men jeg orker seriøst ikke at pille alt fra hinanden og tage med et eller andet sted for at spille computer i et døgn eller to, og så tage det hele med hjem igen og rode med kabler :)
    Så ingen lans mere for mig, det er sku slut :))

Hehe, har det på samme måde. Men det er så der min bærbar kommer ind i billedet som lan-gamer :D

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Oprindeligt indlæg af pingomann

Hehe, har det på samme måde. Men det er så der min bærbar kommer ind i billedet som lan-gamer :D

Bærbar!.. 8o

sq da til LAN man laver show off af sin computer.. den skal da være fin pudset og støvet helt af.. og ryddet helt op.. det er da her man skal vise hvad den virkelig dur til, både i bench men os udseende.. :D

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king

Bærbar!.. 8o

sq da til LAN man laver show off af sin computer.. den skal da være fin pudset og støvet helt af.. og ryddet helt op.. det er da her man skal vise hvad den virkelig dur til, både i bench men os udseende.. :D

Noget jeg er gået glip af så :D

Oprindeligt indlæg af pingomann

Blasfemi!!! Man tager ikke bærbar med til LAN. Det er respektløst! :crazyeyes:

• der ramte du virkelig bund bærbar til lans never!!!1!

nå men tilbage til tråden. ja jeg skal holde lan for 5 personer fredag til lørdag også kommer en ven og min fætter søndag også skal vi spille til en eller anden dag fredag måske :)

Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm