Spil, konsoller mm.

  • Heej. Jeg blev inspireret af Grilrottens Forum og kunne bare ikke lade vær med at lave en poll med jeres ynglingsspil. :D
    Kunne selfølgelig ikke få alle spil ind på listen, men nogen kom da med.
    Hvis jeres ikke står der så skriv det, men stem på det spil i syntes bedst om.
    Fik ikke lige plads til konsollerne, men skriv meget gerne jeres ynglings konsol, og hvorfor den er.
    Håber vi kan få nogle gode diskutioner ud af det, og vi kan måske alle enes om det bedste spil der er lavet, lidt optimistiks måske. :dance:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Heej. Jeg blev inspireret af Grilrottens Forum og kunne bare ikke lade vær med at lave en poll med jeres ynglingsspil. :D
    Kunne selfølgelig ikke få alle spil ind på listen, men nogen kom da med.
    Hvis jeres ikke står der så skriv det, men stem på det spil i syntes bedst om.
    Fik ikke lige plads til konsollerne, men skriv meget gerne jeres ynglings konsol, og hvorfor den er.
    Håber vi kan få nogle gode diskutioner ud af det, og vi kan måske alle enes om det bedste spil der er lavet, lidt optimistiks måske. :dance:


    Bare vi ikke skal diskutere Quad core med dig, så er det fint. hehe. :))


    Har en PS3 og spiller hovedsageligt GTA4.

  • lol the movies? synes vi mangler Zoo Tycoon og Lego Rock Raiders

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Har ikke noget enstemmigt yndlingsspil, da det afhænger lidt af genren.


    Men min PS3 er da et meget godt byd til yndlingskonsol, den kan jo alt (næsten) :D

  • Jeg har heller ikke noget decideret yndllingsspil, men jeg stemte Diablo 2 da jeg har brugt flest timer på det. Ser stærkt frem til den længe ventede 3'er!
    Men i øjeblikket spiller jeg Far Cry 2 og Bejeweled :T


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Jeg har heller ikke noget decideret yndllingsspil, men jeg stemte Diablo 2 da jeg har brugt flest timer på det. Ser stærkt frem til den længe ventede 3'er!
    Men i øjeblikket spiller jeg Far Cry 2 og Bejeweled :T


    Anders


    Jeg ser også meget frem til Diablo 3 udkommer. Det bliver sgu fedt at sende nogle dæmoner tilbage til helved :cheers:

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Har ikke noget enstemmigt yndlingsspil, da det afhænger lidt af genren.


    Men min PS3 er da et meget godt byd til yndlingskonsol, den kan jo alt (næsten) :D


    Man mangler bare lige muligheden for at smide en tv-tuner i bæstet, se SÅ kunne den alt :)


    Jeg stemte: Fallout 3 og Diablo 2.. ville have markeret GTA:SA, men selvom D2 ikke ligefrem er aktuelt, så måtte den simpelthen få min nr. 2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af zaxder
    Jeg ser også meget frem til Diablo 3 udkommer. Det bliver sgu fedt at sende nogle dæmoner tilbage til helved :cheers:


    Haha...første gang jeg læste det fik jeg det til Jelved, og paradoksalt nok gav det stadig mening :))


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Det ser ud somom Half life vinder, men det er i allerhøjestegrad også et rigtig sjovt spil. :D

    ==================Amd Phenom II 955 BE 3,2 ghz=======================
    _|_________ATI 4890 Toxic, Core Clock 1 GHz Memory Clock 1050 MHz___________|____
    __|_______Corsair TX 750W--------Noctua NH-12P---------Samsung T240_________|___
    ___|___4 Gb Munchkin Redline-------------------------Gigabyte GA-MA790FX-DQ6____|__
    ____|_________________>Vista Home Premium 64 bit_____________________|_