Vi har faktisk en Rosewill test klar

Hvad vil du gerne se anmeldt her på Tweak.dk?
-
-
Vi har faktisk en Rosewill test klar
Rettelse kære Lars... Rosewill PSU´en er online... Med mindre der da er andre der har til test?
Vi har en FSP-Group test klar, på deres 650 Watt Aurum 92+
-
Jeg trænger til ferie
-
Rosewill har både Hive. Capstone. Tachyon og Fortress så hvad for af dem er det eller er det en helt anden en?
-
Se testen?
Det er en Tachyon
-
Ah Rosewill Tachyon den er bygget på en Super Flower Golden King
-
Måske denne mus?
Ser i hvert fald meget ergonomisk ud, har aldrig set det med de to fingre i højre side.
-
Halløj Tweak crew!
Det kunne være super fedt hvis i havde mulighed for eventuelt at teste tablets!
Snakker ikke dyre tablets, mere budget venlige tablets som Acer Iconia B1 som fås til et stykke under 1000kr.Det kunne være super lækkert hvis i havde sådanne muligheder!
Der findes nemlig ikke ret mange danske sites som går op i tablets!
Mvh Steffen Fisker!
-
Det kan vi sagtens, og skal sørge for de kommer ind asap
-
Jeg savner at se nogle anmeldelser af F.eks de små HTPC/mini-pc'er som der efterhånden er en hel del af på markedet. Kan i flæng nævne Zotac Xbox, nano, Intel NUC, Gigabyte etc.
Synes jeres ellers udemærkede side er ved at blive overrendt af de samme tre typer test. grafikkort, bundkort og kabinetter
-
Jeg savner at se nogle anmeldelser af F.eks de små HTPC/mini-pc'er som der efterhånden er en hel del af på markedet. Kan i flæng nævne Zotac Xbox, nano, Intel NUC, Gigabyte etc.
Synes jeres ellers udemærkede side er ved at blive overrendt af de samme tre typer test. grafikkort, bundkort og kabinetter
-
Den forstår jeg sgu ikke.
Vi tester LANGT mindre grafikkort, bundkort og kabinetter, end alt andet.
-
Tror iggibuh tænker på nu her, hvor Z97 bundkortene er meget dominerende, hvilket er naturligt nok, da det er "a big thing"
-
Ja det hører lidt tiden til med den nye refresh og alt det der.
-
Jeg tror også, at vejen frem måske kunne være, at der var plads til mere end en artikel på forsiden, nu når et grafikkort eller bundkort skal ligge i flere dage, så der er mere mulighed for at præsentere flere reviews for brugerne.
Mit gæt ville nemlig være, at folk føler vi ikke anmelder meget andet end det, når de ting ligger så længe og andre ting modsat relativt kort tid. Bare en tanke -
Jeg vil gerne se Microsoft Surface Pro 3 i5 modellen anmeldt. Ser super fed ud, især for geeks som os
-
Det er MEGET sjældent tests ligger online mere end 2 dage, og ofte handler det kun om fokus produkter der får længere tid, hvilket er mere end logisk.
Så kan ikke se snakken om noget af omtalte er relevant :-9
1. Der kommer langt flere reviews online, som ikke er GFX, MB m.v.
2. Jeg prøver så vidt det er muligt, at skifte reviews 7 dage om ugen, og ofte 2 om dagen, og kun fokus produkter får 2-3 dage.
Så I flueknepper vist mere end godt er
Intet site i DK har samme release af teste end Tweak, intet. -
Det er MEGET sjældent tests ligger online mere end 2 dage, og ofte handler det kun om fokus produkter der får længere tid, hvilket er mere end logisk.
Så kan ikke se snakken om noget af omtalte er relevant :-9
1. Der kommer langt flere reviews online, som ikke er GFX, MB m.v.
2. Jeg prøver så vidt det er muligt, at skifte reviews 7 dage om ugen, og ofte 2 om dagen, og kun fokus produkter får 2-3 dage.
Så I flueknepper vist mere end godt er
Intet site i DK har samme release af teste end Tweak, intet.Synes det er ret dårligt du kalder det for flueknepperi. fra min side af var det ment seriøst så burde du/i da også være mere modtagelig for kommentare når nu netop tråden hedder Som den hedder