CSS spilleregler i pcw?

• Hej, jeg har lige spillet pcw med Hardstylerz klanen ;) Meget sjovt, men vi tabte desværre den første match ærligt, men da vi spillede 2. match sagde de at ifølge de nye regler havde de vundet.. De havde en 5-2 runderscore. Normalt plejer jeg jo at spille 2x15 runder på hver map og selvfølge en gang på hver hold ;).. Jeg har kigget på SLAP.dk og der står ikke en skid om den regel der.. Er der nogen der ved hvor jeg kan læse om css reglerne? De skulle være kommer inden for det sidste halve år.

Håber i ved noget.

MSI Z87-G43 GAMING (MS7816) NVIDIA GeForce GTX 760
    Intel Core i5-4670k (3,4 GHz) 8 GB RAM
    Samsung SSD 840 EVO 250 GB Samsung SpinPoint F1 Desktop 750GB 32MB 7200 RPM

Rettet en gang, sidst af lga1993 ().

• Jep synes jeg også. De beskyldte også min mate for at hacke xD De vandt jo desværre, og han hackede ikke ;) Men er du helt sikker på at der ikke er kommet nye regler eller hvad?

• De har sikkert talt totale sejre. Du skriver ikke udfaldet af den første kamp, men det lyder som om at de havde vundet lige meget hvad. Gjorde vi også tit da jeg spillede seriøst, dog spurgte vi om der var stemning for at spille videre først.
    Men nu det var PCW og ikke CW kan jeg ikke se det gjorde den store forskel.

Oprindeligt indlæg af Braindead
    De har sikkert talt totale sejre. Du skriver ikke udfaldet af den første kamp, men det lyder som om at de havde vundet lige meget hvad. Gjorde vi også tit da jeg spillede seriøst, dog spurgte vi om der var stemning for at spille videre først.
    Men nu det var PCW og ikke CW kan jeg ikke se det gjorde den store forskel.

Præcis går også udfra de har talt samlet sejre.

F.eks. hvis i spiller MR15 og de vinder samtlige runder i første map, altså 30 wins (ct 15 og t 15)... Så ska de kun vinde en enkelt runde i næste map for at have vundet totalt :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• ja hvis det er sådan det forholder sig, men pcws bruges til at øve sig, bruge forskellige taktikker osv, så derfor er det klart god kotyme at man mindst spørger om folk har lyst til at spile alle runder....vil man ikke det, er dt jo fair nok, men det bedste er at præcisere alle mulige regler inden kampen..det burde bare ikke være nødvendigt i en voksen verden i en pcw......men MR15 er MR15, det kan der ikke ændres på...bf2 infantry kampe derimod er virkelig underlige....

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Fatter ikke helt.. Hvorfor sagde de vi var færdig da de havde vundet de første 15 runder på de_cbble og fik en 5-2 rundescore på det andet hold i de_cbble? Vi havde ikke spillet en kamp før det. Vi sagde ok og spillede dd2, den vandt vi 8-7 :D i morgen skal vi så spille de_cpl_mill.
    Jeg fatter ikke det der GG noget..

Oprindeligt indlæg af lga1993
    Fatter ikke helt.. Hvorfor sagde de vi var færdig da de havde vundet de første 15 runder på de_cbble og fik en 5-2 rundescore på det andet hold i de_cbble? Vi havde ikke spillet en kamp før det. Vi sagde ok og spillede dd2, den vandt vi 8-7 :D i morgen skal vi så spille de_cpl_mill.
    Jeg fatter ikke det der GG noget..

Hehe, GG betyder Good Game, og er sådan man oftest takker en kamp af.

Hvis du stadigvæk er i tvivl med point-systemet, kan jeg da også komme med en udgave.

Hvis der spilles 15 runder som CT og 15 runder som T er der jo ialt 30 runder at spille om. Idet et af holdene har 16 point, er det ikke muligt for det andet hold at opnå en sejr. Så hvis de vinder 14-1 på dust2, behøver de derfor kun 2 runder, for at være oppe på de 16, og have vundet kampen.

AMD Athlon 64 Processor 3400+
    2048MB DDR PC3200 RAM
    ATI HD4850 512MB DDR3

• Man regner nu ikk samlet score ud :boxed:

Er hvem der først får 16 runder på det specifikke map der vinder, nogen gange gider folk så at spille ud... :boxing: og der skiftes ofc side ved 15 runde :)

Menmindre folk spiller MR12 :))

Oprindeligt indlæg af Svan
    Man regner nu ikk samlet score ud :boxed:

Er hvem der først får 16 runder på det specifikke map der vinder, nogen gange gider folk så at spille ud... :boxing: og der skiftes ofc side ved 15 runde :)

Menmindre folk spiller MR12 :))

Tyskerer spiller for det meste mr12

Oprindeligt indlæg af bonne11
    Er der nogen der ved om ninja defuse er tilladt i pcw og hvor jeg kan få reglen på skrift??!!! Svar hurtigst muligt

Ninja defuse er så vidt jeg ved tilladt til cups. Derimod er bugdefuse ikke tilladt.

Reglen på skrift? Kig evt. under nogle af de forskellige cups' regler og se om de skriver noget om det.

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

Rettet en gang, sidst af pingomann ().