Verdens bedste spil er blevet væk!!

  • Hey folkens! Jeg tænkte lige at det kunne være rigtig fedt at gennemføre MGS4 igen på det sværreste niveau (og spille det online). Men det er desværre blevet væk! Jeg har kasetten til spillet men selve spillet er ikke i.
    Og her er pointen hvorfor jeg skriver: Kan i komme på steder hvor det kunne være? Bare hvis i selv har været ude for en så skrækkelig episode i jeres liv kunne i måske give mig et hint? :razz:

  • Kig i toiletkummen!


    Dumme spørgsmål fortjener dumme svar!


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Da du jo selv ejer spillet kan du vel tillade dig at hente det fra en torrentside og bruge din egen kode.


    Men ellers kig dine andre kasserter igennem. har været ude for at finde forsvunde ting i kasserter som var pakket ned.. :P hehe

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna
    Kig i toiletkummen!


    Dumme spørgsmål fortjener dumme svar!


    Anders


    Hvis du ikke har noget konstruktivt at skrive, så foreslår jeg at du blot ignorerer den her tråd? Pointen med den her tråd er bare at hvis folk havde fundet et forsvundet spil et eller andet underligt sted, så kunne de måske foreslå det. Hvis jeg hvirkelig mente at den var så relevant at den skulle tages op til diskution, så havde jeg nok ikke smidt den i Snik-Snak?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    Hvis du ikke har noget konstruktivt at skrive, så foreslår jeg at du blot ignorerer den her tråd? Pointen med den her tråd er bare at hvis folk havde fundet et forsvundet spil et eller andet underligt sted, så kunne de måske foreslå det. Hvis jeg hvirkelig mente at den var så relevant at den skulle tages op til diskution, så havde jeg nok ikke smidt den i Snik-Snak?


    Jeg ser det nu som noget et meget mærkeligt spørgsmål i bedste fald. Hvordan skulle vi vide hvor du kan have lagt dit spil. Som det også er nævnt så er andre kassetter et oplagt sted at kigge, men der har du formentlig kigget inden du oprettede denne tråd for ellers vil jeg da sige at du har gjort meget lidt for selv at finde spillet.


    Men hvis du endelig vil have et eksempel på et sted hvor jeg har fundet et spil jeg ledte efter så vil det være i mine forældres stald. Håber det hjælper! :roller:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Løs nu hvad manden skriver, han spørger om vi har idéer til hvor spillet kunne være, han spørger os ikke om hvor det er.

  • Uha... nu ville det være direkte løgn hvis jeg sagde, at der er orden på mit værelse. Så hvis der er noget der bliver væk, er det mest realistiske at rydde op på værelset :D

  • Et godt sted er også hos en ven du havde glemt alt om havde lånt spillet xD


    Min Kung Pow DVD var væk i cirka 2 år og hvor jeg havde opgivet alt håb, pludselig opdager jeg den hos en ven :P DOH! xD

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    Hey folkens! Jeg tænkte lige at det kunne være rigtig fedt at gennemføre MGS4 igen på det sværreste niveau (og spille det online). Men det er desværre blevet væk! Jeg har kasetten til spillet men selve spillet er ikke i.
    Og her er pointen hvorfor jeg skriver: Kan i komme på steder hvor det kunne være? Bare hvis i selv har været ude for en så skrækkelig episode i jeres liv kunne i måske give mig et hint? :razz:


    Kig alle dine kasetter igennem :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Freakshow
    Hey folkens! Jeg tænkte lige at det kunne være rigtig fedt at gennemføre MGS4 igen på det sværreste niveau (og spille det online). Men det er desværre blevet væk! Jeg har kasetten til spillet men selve spillet er ikke i.
    Og her er pointen hvorfor jeg skriver: Kan i komme på steder hvor det kunne være? Bare hvis i selv har været ude for en så skrækkelig episode i jeres liv kunne i måske give mig et hint? :razz:


    I Osama Bin Ladens toilettaske - nævn det i øvrigt lige til FBI hvis du finder det der....så kan du hente en pæn dusør samtidigt.
    Derudover så har jeg fundet et forsvundet spil i coveret til Dr. Strangelove...