køb af ps3 i england

  • Med prisen på pundet vil en ps3 koster ca 2000 kroner fra england, men kan den bruges i DK eller hvordan fungere det?


    Den billigste jeg kunne finde, er denne her

    Intel Core i5-750
    ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
    ASUS EAH6850
    Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

  • det da den vilde konsol de har der... den har 80gb memory :D


    anyway ja du kan sagtens bruge den i dk. volten er den samme og hvis stikket ikke passer i vores kontakter sætter du bare et andet stik på eller bruger en konverter

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bit Phreak
    det da den vilde konsol de har der... den har 80gb memory :D


    anyway ja du kan sagtens bruge den i dk. volten er den samme og hvis stikket ikke passer i vores kontakter sætter du bare et andet stik på eller bruger en konverter


    Den version kan du også købe i din lokale fona ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ostermark
    Med prisen på pundet vil en ps3 koster ca 2000 kroner fra england, men kan den bruges i DK eller hvordan fungere det?


    Den billigste jeg kunne finde, er denne her


    De sender ikke til DK ;)


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • http://www.tweak.dk/forum/thre…d=107122&sid=&hilight=ps3


    Snak evt med Lyngze hvis du vil købe i england, jeg har selv købt noget hos overclcokers og der gav jeg 10 pund altså under 100 kr for at få en pakke til DK.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Gisp er pundet faldet... så skal der trækkes penge ud af neteller... dang it.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Gisp er pundet faldet... så skal der trækkes penge ud af neteller... dang it.


    Der er igen steget til omkring 8, og skal da nok komme lidt op på sigt... Så medmindre du har købt dem meget billigt er det da netop ikke nu du skal hæve dem!


    /ask

  • Det er mig der har sovet i timen, havde en masse pund stående på en neteller konti, igennem noget poker halløj, det var lidt fail de stod i pund var egentlig ikke meningen men jeg gad ikke rode med det, kom lige i tanke om dem, tror pund stod i 9.5 eller sådan noget dengang.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet en gang, sidst af RAC ().