Fallout 3 Problem

  • Heey...


    Har fået en Quest i Fallout 3 om at jeg skal finde "the museum of technolegi" (staves)... men lige meget hvilken vej jeg går er der altid spærret.. Er det nogen der ved hvilken vej jeg skal gå.. evt så smid lige et billede, Tak :9xo

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • ja okay... du har evt ikk et billede af din pip-boy så jeg kan se hvilken vej jeg skal gå?? :$

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • ja okay.... prøver jeg.. takker for hjælpen
    :9xo

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6

  • Er det fordi du skal op og hente det der dokument til ham den gamle sut i Rivet City? (mener nok det er den). Hvis det er, så spørg ham om hjælp - så får du lokationen på mappet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Er det fordi du skal op og hente det der dokument til ham den gamle sut i Rivet City? (mener nok det er den). Hvis det er, så spørg ham om hjælp - så får du lokationen på mappet.


    Såvidt jeg husker det Super Mutants der har skudt 'dA BiG sHinY tIIIng' af Three Dawgs sendemast og man skal så hente en sattelit fra et rumfartøj i Museum Of Technology så han igen kan sende de samme 3 numre på repeat.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Braindead


    Såvidt jeg husker det Super Mutants der har skudt 'dA BiG sHinY tIIIng' af Three Dawgs sendemast og man skal så hente en sattelit fra et rumfartøj i Museum Of Technology så han igen kan sende de samme 3 numre på repeat.


    Ja.. Man kan godt blive lidt skør til sidst. Det hjælper ikke engang at dræbe ham :D Så kommer der bare en dame i stedet der hele tiden siger siger: "Some idiot killed our DJ, here's some music!" og spiller de samme numre igen. Men hey! Jeg fik hans seje solbriller og bandana dims :hb:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FreakshowJa.. Man kan godt blive lidt skør til sidst. Det hjælper ikke engang at dræbe ham :D Så kommer der bare en dame i stedet der hele tiden siger siger: "Some idiot killed our DJ, here's some music!" og spiller de samme numre igen. Men hey! Jeg fik hans seje solbriller og bandana dims :hb:


    Lol, jeg nåede aldrig at møde Three dog, da jeg tilfældigvis fandt den vault hvor farmand gemte sig - har lidt på fornemmelsen at jeg er gået glip af rimelig meget af spillet...

    Intel Core 2 Duo E6600 @ 2,8 GHz * Asus P5N32-E/SLI, Nforce 680I * Antec Performance One P180-EU * Cellshock 2048MB Kit DDR2-800 CL4 * MSI 5770 HAWK * Corsair HX620W *
    1 x WD Raptor 150GB * 2 x WD HD 1500 GB, SATAII * Corsair Hydro Series H50 * Logitech Ultra-X Flat * Dell 20'' 2007WFP * Logitech Z-2300

  • Jeg sku hen og hente den der satelit eller noget til den radio så jeg kunne hjælpe "tree dog" med at udesende radio.
    og har fundet de nu, men for faen det var et være rod nede i den undergrunds bane. men fandt det tilsidst... :hb:

    Asus - Crosshair IV Formula
    AMD - Phenom II X4 @ 4.0 Ghz
    Club 3d gtx 560
    80 GB Sata2
    320 GB Sata2
    Corsair - Corsair 8 GB DDR3 1333MHz (2x4)
    Coolermaster V6