Heey...
Har fået en Quest i Fallout 3 om at jeg skal finde "the museum of technolegi" (staves)... men lige meget hvilken vej jeg går er der altid spærret.. Er det nogen der ved hvilken vej jeg skal gå.. evt så smid lige et billede, Tak
Heey...
Har fået en Quest i Fallout 3 om at jeg skal finde "the museum of technolegi" (staves)... men lige meget hvilken vej jeg går er der altid spærret.. Er det nogen der ved hvilken vej jeg skal gå.. evt så smid lige et billede, Tak
Jeg kom vidst dertil igennem en mindre gyde. Og så er det bare en dobbeltdør ud til gaden, rimelig anonymt. Man tænker ikke straks DET ER HER.
ja okay... du har evt ikk et billede af din pip-boy så jeg kan se hvilken vej jeg skal gå??
Følg de små pile der er helt hvide. Du skal ned gennem undergrundsbanerne blandt andet kan jeg huske.
ja okay.... prøver jeg.. takker for hjælpen
Er det fordi du skal op og hente det der dokument til ham den gamle sut i Rivet City? (mener nok det er den). Hvis det er, så spørg ham om hjælp - så får du lokationen på mappet.
QuoteOprindeligt indlæg af Schultz
Er det fordi du skal op og hente det der dokument til ham den gamle sut i Rivet City? (mener nok det er den). Hvis det er, så spørg ham om hjælp - så får du lokationen på mappet.
Såvidt jeg husker det Super Mutants der har skudt 'dA BiG sHinY tIIIng' af Three Dawgs sendemast og man skal så hente en sattelit fra et rumfartøj i Museum Of Technology så han igen kan sende de samme 3 numre på repeat.
QuoteOprindeligt indlæg af Braindead
Såvidt jeg husker det Super Mutants der har skudt 'dA BiG sHinY tIIIng' af Three Dawgs sendemast og man skal så hente en sattelit fra et rumfartøj i Museum Of Technology så han igen kan sende de samme 3 numre på repeat.
Ja.. Man kan godt blive lidt skør til sidst. Det hjælper ikke engang at dræbe ham Så kommer der bare en dame i stedet der hele tiden siger siger: "Some idiot killed our DJ, here's some music!" og spiller de samme numre igen. Men hey! Jeg fik hans seje solbriller og bandana dims :hb:
QuoteOprindeligt indlæg af FreakshowJa.. Man kan godt blive lidt skør til sidst. Det hjælper ikke engang at dræbe ham
Så kommer der bare en dame i stedet der hele tiden siger siger: "Some idiot killed our DJ, here's some music!" og spiller de samme numre igen. Men hey! Jeg fik hans seje solbriller og bandana dims :hb:
Lol, jeg nåede aldrig at møde Three dog, da jeg tilfældigvis fandt den vault hvor farmand gemte sig - har lidt på fornemmelsen at jeg er gået glip af rimelig meget af spillet...
Jeg sku hen og hente den der satelit eller noget til den radio så jeg kunne hjælpe "tree dog" med at udesende radio.
og har fundet de nu, men for faen det var et være rod nede i den undergrunds bane. men fandt det tilsidst... :hb: