Så fik jeg lige lyst til at whine lidt

  • Den 2. december, kl. 01:00, blev min World of Warcraft account gennem 3,5 år hacket
    Jeg kom hjem om eftermiddagen og kunne ikke logge ind
    Efter at have brugt en helt weekend på lektier var jeg totalt tændt, men alt jeg fik ud af dette var en helvedes masse stener tid.
    Jeg havde en milliard tracking cookies på min computer og en af disse, har muligtvis været en keylogger - HOLD JER VÆK FRA BARE DAMER PÅ JERES GAMER MASKINE. Da jeg ville ændre pass kom jeg i tanke om jeg ikke har pågældende mail længere - HUSK AT OPDATERE JERES MAIL. Dette sendte jeg derfor en request om.
    Lidt efter fik jeg bekræftet af mine kammerater at mine karakterer havde været online... Alle 4 lvl 70+'ere.... Min 76 hunter havde flere tusinde guld, som jeg ville bruge på Epic Flying Mount, men de har taget alle penge og alt gear fra alle chars.... Jeg er fortabt, sidder og stener på OneMoreLevel.com, jeg føler mig udnyttet, misbrugt...... Burde egentligt se at få formateret min com så den er helt clean, men det haster jo ikke for vi har med blizzard at gøre, langsomme blizzard, hvor jeg blot er 1 ud af 10 mio.... Jeg håber at jeg en eller anden dag får min account igen, men indtil nu er alt jeg har fået auto-besvarelser på min Email Change Request og min Account Security Breach, det virker som om de ikke engang gider kæmpe imod at mine karakterer kunne blive money farming bots.
    Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre ved mig selv, vil bare fortælle alle at det her er noget af det værste, at i for Guds skyld aldrig må være så godtroende som mig - for det vil i sidste ende ødelægge julen...
    En af mine kammerater, havde været lige så godtroende og denne har nu mistet begge sine accounts (han kendte ikke min - så ingen sammenhæng der) og op mod 10000g....
    Nu sidder vi bare og sprayer salt i såret, men nårh jah - Glædelig Jul


    /Rasmus


    Alt er mørkt -_- , tror jeg vil være EMO, jeg har jo ikke andet end WoW, så nu har jeg intet

  • ofte kan du da få dem til at give alt tilbage fra din account hvis det er under 1 uge siden når du rapporterer det.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Tag dig sammen og ring til dem i stedet for at sidde og vente på at de svarer på mail!
    Min kæreste havde glemt sit password og havde fået ny email adresse, men ikke opdateret sin email på sin account.
    Jeg ringede og bad om at få ændret emailadressen og efter at have oplyst et par personlige oplysninger ændrede de email adressen med det samme! Det tog ca. 5 minutter!

  • .... og derfor bestilte jeg i sidste uge en authenticator.



    Har oplevet et par guildies få deres account hacket, og det er aldrig sjovt. I begge tilfælde ringede "offeret" til blizzard og klagede sin nød, få dage efter havde de deres account igen, med alt deres gear på alle chars, DOG uden noget gold (hvilket jeg ikke helt forstår ideen bag).



    Og ja, jeg har købt en authenticator, bestilte den i sidste uge da jeg mente det var pengene værd (til trods for jeg har en ide om den burde have fulgt med spillet da man købte det...)


  • Kan du ikk kort lige beskrive hvordan den virker?.. Trykker man bare på den og få en ekstra kode man lige skal taste ind eller hvordan er det?.. Hvad hvis den nu går i stykker, bliver tabt/nakket eller sådan noget?


    Og så lige et godt råd til det med hvis man bruger sin computer til at kigge på damer og andet snask, offer penge på et ordentlig antivirus program, det kan sparer en for mange tårer.. =)

    If you make it idiotproof then some will just make a better idiot.. =P


    Asus Maximus III Gene
    I7 - 860@4Ghz Corsair H70
    Gainward GTX470
    Corsair Dominator GT PC17066 4 x 2GB
    Creative SB X-Fi XtremeMusic
    OCZ Vertes 3 + Intel x-25 m80 2.Gen Triple boot: Lion, W7,Ubuntu
    Dell U2711 + vertical Samsung SyncMaster 226BW

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho


    Kan du ikk kort lige beskrive hvordan den virker?.. Trykker man bare på den og få en ekstra kode man lige skal taste ind eller hvordan er det?.. Hvad hvis den nu går i stykker, bliver tabt/nakket eller sådan noget?


    Du indtaster bare dit brugernavn og password som du plejer, og så popper der et nyt vindue op hvor du indtaster det 6-cifrede tal der kommer frem på din authenticator når du trykker på den.


    Hvis du mister den ringer du bare til blizzard og beder dem fjerne authenticator modulet, der er tilknyttet til din acount, og så kan man jo købe en ny hvis man vil ;)

  • Måske skulle du gå udenfor og få noget D-Vitamin.


    Sorry kunne ikke lade være :D

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |

  • Kan varmt anbefale en authenticator.. min account er efter hånden 4 år gammel og det ville nok få mig til og stoppe wow hvis der skete noget med account'en..
    De 120 spir jeg gav for at få den tilsendt fra usa er det hele værd

    Igg - 60 Tauren Shaman - PVP specced @ Sunstrider


    Hildegard - 60 Undead Rogue - Dagger Specced @ Sunstrider