Drenge tur til Odense, Aktiviteter?

• Hey...

Vi er en folk gutter på 8-10 personer i alderen 25år ca.. som skal en tur til Odense og Hygge os en weekendt.. men hvad er der og lave der??

Vi har fundet noget paint ball og GoKart... men det er prøvet.. og vi gider ikke bare sådan noget med Bowling og den slags.. der må da være nogle ting og lave der??

Kom gerne med seriøse bud, og hold de Userise til jer selv.. :)

• Odense er ikke noget "særligt" forstået således at det ikke rigtigt er en "storby" som Århus og KBH. Der er ikke rigtig myldre tidstrafik og generelt set minder det mere om en forvokset provinsby, end en dicideret storby.

Men hvis I ender med at tage i byen vil jeg anbefale et af følgende steder, når I er den aldersgruppe.

LA bar - miniums alder 20 år, generelt rigtig god stemning - ikke noget posmart diskotek, men ret afslappet.

Retro - lidt mere poppet og generelt fed steminng - også min 20 år undtagen om fredagen hvor det hedder Taboo.

Hvis I mere er til cafe/bar, så er Froggys, Franck.A og Heidis nok lige noget :)

Arkaden er ikke noget jeg vil anbefale - det er godt nok det sted der kommer flest "udefra odense på", men det er ikke et specielt fedt sted - jeg bryder mig ikke om det.

• Ja, jeg tror klart at det er et besøg værd at tage ind og se Jacob Aue's billeder (men den er da ikke startet endnu, er den?).

Ellers så kan i tjecke her for at se hvad der sker den dag i kommer.

Carlsen's kvarter kan også være et besøg værd hvis man er til god øl. Lidt mere centralt er også Christian IV i vintapperstrædet - de kender også deres øl, omend udvalget er en del mindre ens på Carlsen's.

/ask