Gta Iv @ Pc

• Min farbror havde samme problem, han installerede bare og det kører fint. Og det er ikke på kinesisk eller andre sprog :D

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

Oprindeligt indlæg af dasjap
    Min farbror havde samme problem, han installerede bare og det kører fint. Og det er ikke på kinesisk eller andre sprog :D

Mit kører skam også fint, undrede mig bare lidt over det.

Kan stadig ikke forstå hvorfor jeg ikke kan finde selve GTA mappen med alle filerne, har ikke engang noget shortcut til spillet på mit skrivebord udover det til Social Club.

• Så fik jeg spillet storyline igennem, og hold kæft en fed historie!

Sidder nærmest og skriger på mere, så imponerende var den simpelthen - kan ikke gøre andet end at misunde Xbox 360 ejerne på det kommende DLC de får fingrene i!
    Syntes dog at missionerne til tider var alt alt for ensformelige, hele tiden en person der liiiiige skal have en eller anden gut 'silenced' - kunne godt tænke mig at se lidt mere variation.

• har du gennemført det på 3 dage???..

CPU: 2600K | CPU køler: Noctua D14
    MoBo: ASUS P8P67 Deluxe | RAM: Crucial 16GB 1600MHz CL999 24
    GFX: Gigabyte 6870OC | Skærm: 2x Dell U2410 24"
    SSD: OCZ Agility 3 240GB | OS: Windows 8 Pro 64bit
    Kabi: Antec P182 | PSU: Corsair TX650W
    Lydkort: ASUS Xonar Essence STX | Headphones: Sennheiser HD650

Oprindeligt indlæg af gaming-king
    har du gennemført det på 3 dage???..

3 dage, hvor har du det fra?

Fik det sidste onsdag, og så er det altså kun storyline jeg har gennemført, som kun udgør omkring 60% af spillet. Resten er stunt jumps, side missioner mm.

Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Så fik jeg spillet storyline igennem, og hold kæft en fed historie!

Sidder nærmest og skriger på mere, så imponerende var den simpelthen - kan ikke gøre andet end at misunde Xbox 360 ejerne på det kommende DLC de får fingrene i!
    Syntes dog at missionerne til tider var alt alt for ensformelige, hele tiden en person der liiiiige skal have en eller anden gut 'silenced' - kunne godt tænke mig at se lidt mere variation.

Mon ikke der også kommer ekstra content til PC versionen også. Man kan f.eks. samle trophies i PS3 versionen nu, som ellers var forbeholdt Xbox360'eren.