Top zombie film

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Lidt tekst om 4. den skulle komme i 2009-2010 Link


    Jeg glæder mig allerede :clap:


    Og det er da nice at de vil optage den i japan de sidste små klip man for i den 3. film er jo også fra japan :D

  • Så "Shoot the dead" her i weekenden.


    Det var da godt nok den værste gang **** jeg længe har set.
    Kan ikke anbefales...

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nuller-Joe
    Lidt tekst om 4. den skulle komme i 2009-2010 Link


    P*% og L/&¤ :$ Så har man lige købt et boxset, med de tre andre film, i håb om at de stopper der.. hehe ;)
    Ej, men glæder mig sgu også til 4'eren. Synes faktisk 3'eren er den bedste indtil videre, men hver sin smag.

  • Shaun of The Dead. 8)


    Det er måske mere en britisk komedie, der så på samme tid er et spoof på diverse zombiefilm. Men ikke desto mindre er zombier en væsentlig del af filmen - og en skidesjov film, det er det! :P


    http://www.imdb.com/title/tt0365748/

    I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Schultz
    Syns ikke "I am legend" er blevet nævt?


    Den er da også værd at se, ikke samme stil som de andre.. men stadig, fed film :)


    Zombierne i "I am Legend" er sgu nogle værre tøser. :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus


    Zombierne i "I am Legend" er sgu nogle værre tøser. :))


    Det kan der være noget om, men syns stemningen i filmen er fed.. Er ikke tosset med slutningen, men what the hell det kan jo ikke være perfekt alt sammen :)

  • Ja Braindead er helt klart en klassiker!

    I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240


  • Du glemmer 28 Days later


    og min yndling er nok 28 weeks later !!!!!


    også traileren til left4dead :crazyeyes: