Hej tweak... Har du bestilt Far Cry 2?
/gamlejesper
Har du bestilt Far Cry 2?
-
-
EDIT: så lidt flere film, nu har jeg altså bestilt det
-
Du mangler måske så jeg stemmer bare nej...
-
er der en multiplayer del?
-
Oprindeligt indlæg af RAC
er der en multiplayer del?Vil jeg næsten tro, eftersom der jo var i det gamle.
Har ikke selv bestilt, da jeg bruger al min tid på Warhammer Online lige pt. -
"vil gøre det snart" knappen blev trykket fra min side, skal have den bestilt i Polen så koster den også knap 200 ,-
-
Ja, det er en mp del.
Det er nok en af de bedste engines jeg nogensinde har set! -
En bekendt har fået en review kopi til hans Xbox360, og jeg må indrømme at det er virkelig skuffende... Men måske er det bare fordi at jeg mener FPS er skod på konsol..
Men skal da klart prøve det på PC, og før det, kan jeg nok ikke sige min mening
-
Oprindeligt indlæg af zaxder
Ja, det er en mp del.
Det er nok en af de bedste engines jeg nogensinde har set!Eh... hvad basere du det på?
-
Oprindeligt indlæg af nano
Eh... hvad basere du det på?
-
har det
-
Der er da mange spil der har multiplayer?
-
JA!!
Collectores edition (var et fejl køb, troede jeg købte det normale
... Men nu har jeg det
)
-
Jeg proevede det i weekenden til SLAP#16, og ja der er en multiplayer del.
Det var dog paa PS3, saa gad ikke spille saa laenge da saadanne spil (FPS) IMO ikke kan spilles ordentligt paa consol..
Men umiddelbart virkede det som et fedt spil med mange muligheder, og grafikken var ogsaa fin selvom det er paa en PS3, saa til pc er den nok noget bedre
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Der er da mange spil der har multiplayer?
..
der bliver spurgt hvad han baserer X på.. Da jeg går ud fra at alle kan Youtube en gameplay video, går jeg samtidig ud fra at det ikke er svært at finde ud af hvordan enginen ser ud... Derimod kan det være "svært" at finde ud af om FarCry 2 indeholder multiplayer, som var det andet han spurgte om.
Jeg vælger derfor at svare på den sværere del af spørgsmålet.
Jeg ved godt der er mange spil der har multiplayer, man skulle da have boet under en sten i ca. 25 år for ikke at vide det, da multiplayer spil er ligeså gamle som singleplayer spil storset.. Pong blev udgivet i 1971 af Atari mener jeg
-
Oprindeligt indlæg af Hayes
..
der bliver spurgt hvad han baserer X på.. Da jeg går ud fra at alle kan Youtube en gameplay video, går jeg samtidig ud fra at det ikke er svært at finde ud af hvordan enginen ser ud... Derimod kan det være "svært" at finde ud af om FarCry 2 indeholder multiplayer, som var det andet han spurgte om.
Jeg vælger derfor at svare på den sværere del af spørgsmålet.
Jeg ved godt der er mange spil der har multiplayer, man skulle da have boet under en sten i ca. 25 år for ikke at vide det, da multiplayer spil er ligeså gamle som singleplayer spil storset.. Pong blev udgivet i 1971 af Atari mener jeg
Det blev udgivet i 1972
-
Nu har jeg endelig fået min american pre-order
wee, hvis spillet går i window mode, kan man kun ALT+Enter bare sådan i ved det til den 24.
Indtil videre synes jeg stadig at Crysis er flottere, og så føles Far Cry 2 bare alt for meget som en dårlig konsol konvertering.
Har sat og leget med grafik settings i et stykke tid nu. Bloom får mit spil til at lagge når man bevæger sig nogle steder. Ikke fps lag, men bare sådan nogle hak. Slår det fra er det bare smooth.
-
Fik mit igår, og har nu spillet hele natten, og jeg må sige at det er en af de bedste spil jeg har spillet i mange år. Det er virkeligt fedt, både Historien, gameplayet og graffikken simpehthen i top. Jeg har ikke noget dårligt at sige om det overhovedet - Det er simpelthen bare et spil, som passer perfekt til mine "Gaming-behov".
FUCKING NICE SPIL
-
jeg har os fået min, har bare ik installeret den endnu
-
Oprindeligt indlæg af puma99dk|
jeg har os fået min, har bare ik installeret den endnuHvor bestilte du din?