Hey , jeg overveje lidt at gå ud og smide nogle penge efter Spore. Men er det overhovedet det værd? Jeg har fattet basic hvad det går ud på, men er der nogen der kan fortælle det mere præcist. Er det fedt, er det pengene og tiden værd?
- Tak!
Hey , jeg overveje lidt at gå ud og smide nogle penge efter Spore. Men er det overhovedet det værd? Jeg har fattet basic hvad det går ud på, men er der nogen der kan fortælle det mere præcist. Er det fedt, er det pengene og tiden værd?
- Tak!
Nej, det er ikke penge værd.
Det er et genialt koncept, og virkelig imponerende lavet (hvis man går op i programmeringen bag) men det virker som et børnespil, og gameplayet ender ret hurtigt.
Det sjoveste er egentlig at udvikle sin livsform. Så snart man kommer i tribal (hvilket ikke tager særlig længe) bliver det ret kedeligt.
Jeg er glad for at jeg ikke fik købt spillet.
Lad være med at købe det.
Idéen er fed, spillet er "flot", men gameplayet er kedeligt i længden. Jeg er nået til Civilisationsfasen, og jeg gider ikke engang fortsætte på noget jeg endnu ikke har prøvet. Det ser bare kedeligt ud ved førte øjekast nu.
Jeg må give de andre ret..
jeg synes ikk det er pengene værd.. det er et fedt koncept.. men det bliver ret hurtigt kedeligt..
Ja, kan kun bekræfte de andre.
Ideen og opbygningen af spore er nok det bedste der er lavet til dato. Men spillet er simpelthen ikke langt nok, der mangler content.. Selv var jeg færdig efter 1½ dag, da jeg havde overtaget det meste af de nærliggende solsystemer og så er der ikke specielt meget tilbage...
Gennemført på 6-7 timer.. Virkelig ikke særlig krævende heller. Der mangler indhold i spillet..
Okay, tak for det gode feedback og svar!!!!
QuoteOprindeligt indlæg af c-k
Ideen og opbygningen af spore er nok det bedste der er lavet til dato. Men spillet er simpelthen ikke langt nok, der mangler content.. Selv var jeg færdig efter 1½ dag, da jeg havde overtaget det meste af de nærliggende solsystemer og så er der ikke specielt meget tilbage...
Same, men så kan man jo altid blive plante æder i stedet for kød æder eller lign
Enig med alle andre i tråden her. Et fedt koncept, men et mere eller mindre indholdsløst spil og så er der DRM-sikring indbygget, hvilket IMO er at købe katten i sækken.
Ikke mine 399,- værd. Jeg har hørt, at Creature-Creatoren koster 40,- og er det sandt, så har man alt det ved Spore, der reelt er noget værd, for sølle 40,-.
Resten er cirka 360,- for en bunke sølle, platte minispil.
QuoteOprindeligt indlæg af chili
Enig med alle andre i tråden her. Et fedt koncept, men et mere eller mindre indholdsløst spil og så er der DRM-sikring indbygget, hvilket IMO er at købe katten i sækken.
Ikke mine 399,- værd.
Jeg har hørt, at Creature-Creatoren koster 40,- og er det sandt, så har man alt det ved Spore, der reelt er noget værd, for sølle 40,-.
Resten er cirka 360,- for en bunke sølle, platte minispil.
Nu er det sådan, at i creature creator, kan du kun bygge væsener i væsenfasen....
Ja, det sjovt første gang man spiller det, men nu når jeg spiller det gør jeg det bare for at lave et monster eller sådan noget.
jeg er os enig med de andre, fordi jeg synes ide'en og Traileren til gamet er fedt, det holder max, synes bare spillet er lidt for hurtigt at gemmenføre, det tager end engang, 1dag så er du kommer til "rum-alderen" og så blir jeg lidt "træt" af det, fordi hva jeg ka se når jeg gamer det, er at det er den fase de har lavet længst af alle.
Hvis nogen vil se den trailer jeg snakker om er det "Spore E308" Traileren jeg snakker om
den ka hentes her fra, Spore.E308-x264-7200 hvor den fylder 73,7mb, har selv re-encoded den til x264 og den er HD 720p
Er der egenligt mere end rum fasen?
Jeg droppede det der, da det var røv kedeligt