Hejsa alle.
Ja, overskriften siger det hele på dette billede.
Hvad synes i om det. ?
[Blocked Image: http://img229.imageshack.us/img229/4804/smokecopyqv4.jpg]
Hejsa alle.
Ja, overskriften siger det hele på dette billede.
Hvad synes i om det. ?
[Blocked Image: http://img229.imageshack.us/img229/4804/smokecopyqv4.jpg]
At det ikke bliver vist
QuoteOprindeligt indlæg af _WHAT_
At det ikke bliver vist
Jeg kan sagtens se det og det har jeg kunne hele formiddagen!
Syntes det er er fint billede, men minder bare virkelig meget om noget jeg har set før. Specielt det med at røgen er lila/blå
Mvh Stubkier
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Stubkier
Jeg kan sagtens se det
og det har jeg kunne hele formiddagen!
Syntes det er er fint billede, men minder bare virkelig meget om noget jeg har set før. Specielt det med at røgen er lila/blå
Mvh Stubkier
Umiddelbart er det mit første røg billede, så du har ikke set det fra mig før.
Men skal da ikke kunne sige om der er andre rundt om på nettet der også har taget et røg billede i denne farve.
Det minder lidt om nogen af dem her:
http://images.google.dk/images?um=1&hl=da&q=purple+smoke
Mvh Stubkier
Ser fantastisk ud
Mht. om det er set før så er der nok en del af den type billeder, også af den animerede type Men det ændre ikke på at dette billede er rigtig flot taget.
QuoteOprindeligt indlæg af Stubkier
Det minder lidt om nogen af dem her:
http://images.google.dk/images?um=1&hl=da&q=purple+smoke
Mvh Stubkier
Humm ok, synes jeg nu ikke.
Det er ihvertfal ikke noget jeg har taget billedet ud fra, og ja der er mange røgbilleder rundt om på nettet, lige som landskabsbilleder med grønt gras og blå himmel har man også set før.
QuoteOprindeligt indlæg af JuiCe
Ser fantastisk ud
Mht. om det er set før så er der nok en del af den type billeder, også af den animerede typeMen det ændre ikke på at dette billede er rigtig flot taget.
Takker.
At det ikke bliver vist
Er den kommentar til at du ikke kan se billedet, eller at der er extremt dårligt og kedeligt. ?
How how sagde ikke dit billede var dårligt Syntes det er super flot, og gad godt selv kunne tage sådan nogle billeder !
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Er den kommentar til at du ikke kan se billedet, eller at der er extremt dårligt og kedeligt. ?
Kan ikke se billedet men tror det er sikkerheden her på arbejder der lukker for imageshack fordi den er giftig.
QuoteOprindeligt indlæg af Stubkier
How how sagde ikke dit billede var dårligtSyntes det er super flot, og gad godt selv kunne tage sådan nogle billeder !
How how, der var da heller ikke sådan ment, takker for kommentaren.
Hvis du vil have opskriften til dette billede, så sig bare til.
Kan ikke se billedet men tror det er sikkerheden her på arbejder der lukker for imageshack fordi den er giftig.
Nåå ok, så må du vente til du kommer hjem, go' arbejdslyst.
Fedt billede!!!
Her er hvad det mindede mig om
Det er da et fint skud du har fået lavet der. Jeg ville dog lige sikre mig at baggrunden var helt hvid. Det ser lidt fjollet ud at der er forskel fra den ene side til den anden.
Spixe> Tak, ved ikke lige om dit link minder mig om dette.
WHAT> Tak, det har du helt ret i, dette er mit første forsøg på et røgbillede og jeg kunne se at min blitz som lyste fra siden ramte den sorte baggrund lidt, så derfor at den ikke er helt hvid ( Invert ) over det hele.
Men jeg skal leje lidt mere med disse billeder når jeg får købt nogle røgelsespinde.
Dette motiv er fra 2 tændstikker.
QuoteOprindeligt indlæg af |Henrik|
Spixe> Tak, ved ikke lige om dit link minder mig om dette.
WHAT> Tak, det har du helt ret i, dette er mit første forsøg på et røgbillede og jeg kunne se at min blitz som lyste fra siden ramte den sorte baggrund lidt, så derfor at den ikke er helt hvid ( Invert ) over det hele.
Men jeg skal leje lidt mere med disse billeder når jeg får købt nogle røgelsespinde.
Dette motiv er fra 2 tændstikker.
Ja jeg kan godt regne ud det er lavet med invert Du kan jo hurtigt fixe det i photoshop med levels eller dodge tool.
Næste gang så sæt et sort stykke papir imellem baggrund og flash det skulle gerne klare problemet
Lavede lige en hurtig edit. Har givet den lidt dodge for at lysne siden op. Hue/sat lag for at fjerne det gule/røde farve stik der var i billedet. Hue/sat lag hvor jeg har valgt lidt lysere farve og til sidst lidt levels hvor jeg har lysnet med miderste slider og gjort mørkere med den til venstre.
Håber det er i orden med edit ellers skal jeg hurtigt få det fjernet
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af _WHAT_
Ja jeg kan godt regne ud det er lavet med invert
Du kan jo hurtigt fixe det i photoshop med levels eller dodge tool.
Næste gang så sæt et sort stykke papir imellem baggrund og flash det skulle gerne klare problemet
Lavede lige en hurtig edit. Har givet den lidt dodge for at lysne siden op. Hue/sat lag for at fjerne det gule/røde farve stik der var i billedet. Hue/sat lag hvor jeg har valgt lidt lysere farve og til sidst lidt levels hvor jeg har lysnet med miderste slider og gjort mørkere med den til venstre.
Håber det er i orden med edit ellers skal jeg hurtigt få det fjernet
Ok, håber at øvelse gør mester.
Og helt fint med dit forsøg, det er blevet helt godt.
Ku også godt minde lidt om en væske der blandes med en anden - MEN flot er det !