Ja, leder efter en del bil spil:) Gerne simulator:)
Både til PC og PS3, så hvad kender i af superfede bilspil?
Ja, leder efter en del bil spil:) Gerne simulator:)
Både til PC og PS3, så hvad kender i af superfede bilspil?
Toca race driver 3 er fedt! Ville ønske jeg havde et rat og pedaler da jeg spillede det.
Du kommer ikke uden om LFS (live for speed) og Rfactor to geniale spil og det er virkelig fedt med et G25 rat.
Ellers er test drive unlimited, Race driver GRID og Colin Mcrae Dirt også klart nogle gode spil når man kører med rat
GTR 1 + 2
RACE + 07
Live for speed + 10 point herfra (meget realistisk, perfekt gameplay, fin grafik)
RACE 07™ - The Official WTCC Game + 9 point herfra (meget realistisk, rendyrket RACE spil, GOD grafik)
Racedriver GRID + 7 point herfra (spillet er kun bedømt på drift delen som er rimeligt gennemført og giver god underholdning rundt om sofabordet) Selve RACE delen er ikke specielt fedt.
NASCAR er endnu ikke afprøvet, men det ligger allerede i indkøbskurven!
God fornøjelse med dit nye rat. og velkommen i klubben ;o)
/Jesper
Jeno: Ja, G25 er virkelig fedt:)
Har prøvet at hente nogle demoer af de diverse spil:) Synes LFS er virkelig realistisk, men lidt svært:)
Race 07 kan jeg virkelig godt lide! Kanon spil:)
Grid, det synes jeg ikke er så skide fedt, hvertfald ikke Race delen som jeg kører
Alf for dårlig styring
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af Troels
Jeno: Ja, G25 er virkelig fedt:)
Har prøvet at hente nogle demoer af de diverse spil:) Synes LFS er virkelig realistisk, men lidt svært:)
Race 07 kan jeg virkelig godt lide! Kanon spil:)
Grid, det synes jeg ikke er så skide fedt, hvertfald ikke Race delen som jeg kører
Alf for dårlig styring
Kan du få force feedback til at virke i GRID?
Kan jeg nemlig ikke og det pisser mig noget så meget af da jeg drifter meget i spillet.
Men jo LFS er fedt jeg har desvære ikke fået købt RACE 07 endnu men det skal købes snart
I stedet for Race 07, så kig evt. på GTR Evolution som kan købes som standalone (inkl. indholdet fra Race 07), eller som expansion hvis man allerede har anskaffet sig Race 07.
QuoteOprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Kan du få force feedback til at virke i GRID?
Kan jeg nemlig ikke og det pisser mig noget så meget af da jeg drifter meget i spillet.
Men jo LFS er fedt jeg har desvære ikke fået købt RACE 07 endnu men det skal købes snart
Ja, kan godt få det til at virke i Grid, men Synes nu ikke det er noget særlig fedt Kun drift delen
Men Har prøvet Race 07, og det er virkelig fedt !:)
mit Force Feedback virker heller ikk i GRID.. men det er tilgengæld også et gammelt Logitech Wingman Formula Force GP..
Men NASCAR er også noget jeg er fan så det er da os en mulighed du har..
QuoteOprindeligt indlæg af engel
I stedet for Race 07, så kig evt. på GTR Evolution som kan købes som standalone (inkl. indholdet fra Race 07), eller som expansion hvis man allerede har anskaffet sig Race 07.
Genialt Det vidste jeg sgu ik´.
QuoteOprindeligt indlæg af engel
ja det skal helt sikkert prøves! tak.
det blir nok ikke lige med det samme, da jeg næsten lige har fået PS3
Hvorden har i opsat jeres rat i GRID? Jeg kunne godt få spillet til at genkende sættet, men konfigureringen var helt hen i vejret. Så jeg ringede til Logitech, der sagde at jeg skulle konfigurere hele skidtet manuelt. Det fik både rat og pedaler til at virke, såvel at jeg også fik ffb til at virke.
gtr 2 ihvert fald det er og fin grafik sys jeg og så race driver grid, toca race driver 3
Jeg købte lige GTR evolution her for et par dage siden ved coolshop og det er sku et fedt spil og deter virkelig sjovt med et G25 rat også er det forholdsvis svært og der er mange timer i det med alle de løb
QuoteOprindeligt indlæg af Rasmus_yamaha
Jeg købte lige GTR evolution her for et par dage siden ved coolshop og det er sku et fedt spil og deter virkelig sjovt med et G25 rat også er det forholdsvis svært og der er mange timer i det med alle de løb
Nemlig Det spil er hammer skægt, og der er så mange indstillingsmuligheder at man bare kan blive ved og ved.
1. GTR2
2. Test Drive Unlimited
3. rFactor
Ellers er disse også udemærket.
Live for Speed
Colin McRae: Dirt
Dem jeg har haft størst fornøjelse af med mit rat.