Indlæg af fuck_mathias

    sry den opsætning køre jeg ikke med længere men længe siden jeg har været her inde:)
    det lyder som en fornuftig opsætning men hvor meget kan den trække af spil osv og hvor god grafik:)

    Hej Tweakers er der ikke en der vil hjælpe mig med at sammen sætte en gamer comp til en pris på omkring 5k kabinet behøver ikke være inkluderet og det er bare selve hardwaren i computeren.
    på forhånd tak
    - Danni

    hey tweak.
    min computer som jeg købte brugt omkring sommer ferien er begyndt at slukke pludseligt:(
    der sidder ukendt bundkort i, en 550w psu 8800gt der sad 4870hd readon i men skiftede da jeg troede det var fordi gfx ikke fik strøm nok men det virker åbentbart ikke så er der en amd athlon 6000+ x2
    og diverse hdd og diskdrev osv men hvad kan skyldes at den lige pludselig slukker bare sådan uden vider det er specielt når den bliver presset lidt af spil men selv ved wow tbc i meget lav grafik sker det:(
    men vær sød at hjælpe det er satme træls:(
    på forhånd tak - Danni

    Hey tweak.
    vil gerne samle en ny gameing comp mangler bare at finde et ordentlig gpu
    en der kan linke til en til mellem 1000 og 1500 resten af opsætningen er som følger:




    ASUS SABERTOOTH P67 Sandy Bridge B3
    Intel Core i7 2600K Sandy Bridge
    Corsair 4G DDR3 1600MHZ (2x2)


    på forhånd tak:D

    hey tweak.dk


    Har en ven der viste mig fb spillet nightclub city for lidt tid siden og sys det er så fedt:)
    så ville lige høre om der er nogle af jer der ved om der findes et spil i stil med hvor det handler om at opbygge sin natklub også ellers bare drive den og hele tiden opgradere til nyere og bedre ting?


    ville være fedt vis i kender til noget:)


    på forhånd tak. Danni

    hey tweakers jeg sidder og skal indstallere en orginal version af office 2010 x64 på en computer med windows vista x32 kan dette lade sig gøre?



    den kommer med en fejl at og siger at man skal prøve at indstallere den fra ny når fejlen er rettet?


    på forhånd tak danni

    hey nogle der kan svare mig på hvad jeg gør når cs 1,6 så snart man går ind i det siger
    fatal error
    available memory less than 15MB!!! - 273784832 det er hvad den skriver hvad gør jeg lige har aldrig oplevet det før og alt på maskinen er iorden der er masser af plads på den masser af ram og rimelig god grafikkort

    hej drenge og piger jeg er begnd at spille spillet gearhead garage da jeg fandt ud af man skulle køre det som windows 98/me på et windows 7 system men mit problem er den går ud a det hele tiden:( nogle der har en løsning

    hej tweakers skal have ny processer men ved ikke hvilken jeg skal vælge har overvejet lidt at købe denne


    AMD Phenom II X4 965 Black Edition


    men ved ikke om det ville være bedre at købe en Intel Core i7 960?? plzz hjælp.


    havde overvejet at købe en ASUS Crosshair IV Formula som bundkort men efter hvad jeg kan se kan den ikke køre med i7'eren så hvilken bund kort ville i vælge til core i7 i ca samme prisklasse:)

    hej tweak.
    er der nogle der vil komme med et bud på en god bærbar til 3800 maks den skal helst kan trække wow så det ikke lagger men det er også bare minimums krav.


    send lige et link til den.


    på forhånd tak danni....:)