Hej Tweak´s jeg spørger en ide til et vinter projekt, nogen der kan have en ide til en ting.
Er åben for alle forslag
søger íde til vinter projekt
-
-
Start et bobslædehold og kom med til OL
Eller hvilken slags projekt snakker vi om?
-
hmm ved jeg ikke rigtigt, fx. nogen bygger kæmpe tun på deres scooter så ville jeg bygge en højtaler eller en computer eller sådan noget
-
Du kunne begynde at programmere PIC eller Atmel microcontrollere og så lave et pong spil på et oscilloskop. Det kunne være blær.
Du kunne også starte på noget spilprogrammering.Hvis det skal være mere fysisk, kunne du lave et casemod eller bygge en højttaler.
-
- Byg højtaler sæt
- Byg større casemod
- Lav en hjemmeside
- Bliv dygtig til Photoshop eller lign program
Vi aner jo ik hvor din interresse er. -
Byg en snemand...
-
Find en kur mod kræft
-
Opfinde trådløst strøm tror jeg mange vil blive glade for
-
Opfinde trådløst strøm tror jeg mange vil blive glade for
De er igang
http://ing.dk/artikel/90466?highlight=Tr%E5dl%F8st+Str%F8m -
byg en banjo!
-
Lær spansk !
-
køb en båd og sæt den i stand. Og sejl til sommer.
-
der ville jeg nu sige, lær om reglerne for at bygge en motorcykel og få sådan en godkendt, og så bruge sommeren sammen med en mekaniker og inginør til at få planerne fra papir til virkelighed..eller hvad du nu føler for istedet for en motorcykel
-
Hvis højttalere intereserer dig:
http://www.mwaspeakerparts.com/speaker_parts.html
Og så er der utallige guides til hvordan man sætter sårn noget sammen på nettet.
-
slettet
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
der ville jeg nu sige, lær om reglerne for at bygge en motorcykel og få sådan en godkendt, og så bruge sommeren sammen med en mekaniker og inginør til at få planerne fra papir til virkelighed..eller hvad du nu føler for istedet for en motorcykelfordi det er nemlig nemt og billigt at få sådan noget type godkendt
-
Oprindeligt indlæg af Maesty
fordi det er nemlig nemt og billigt at få sådan noget type godkendt
Jada. Koster vel ikke mere end et par hundrede tusind eller noget i den dur ?
Jeg stemmer for det med banjoen. Man ved aldrig hvornår man har brug for sådan en ...