Savner nyt spil - Hvad kan i anbefale?

• Har faktisk spillet COH med et par m8's engang, det nu meget sjov. Kom bare fra det igen, måske man skulle finde det frem igen.

FlatOut, vidste slet ikke der var en ny version.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• TDU - Test Drive: Unlimited. RIGTIGT fedt bilespil, men ALLE de kendte mærker + nogle mindre kendte superbile-mærker. Kan klart anbefales!

"Du skal aldrig file en diamant flod, hvis din hest åd et kloster" - Philip Larsen, 2009.

• Det er dog ikke fps, men third person.

Men jeg kan varmt anbefale

Mass Effect og Assassins Creed

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

Oprindeligt indlæg af PolluX^
    Det er dog ikke fps, men third person.

Men jeg kan varmt anbefale

Mass Effect og Assassins Creed

Mass effect har jeg aldrig prøvet, men Assassin's creed er rigtigt godt.... bare pas på du ikke bliver fanget i den flotte grafik :D

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

Oprindeligt indlæg af Foxx

Mass effect har jeg aldrig prøvet, men Assassin's creed er rigtigt godt.... bare pas på du ikke bliver fanget i den flotte grafik :D

Assassins creed er for kedeligt i længden. De 2 første byer var skam fede nok, men det bliver hurtigt ens formigt.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Er forresten begyndt at spille spore lidt ^^ Det hyggeligt hehe.

ja er det faktisk, dog er det alt for nemt og ikke ligefrem action præget ;)

står osse selv i situationen og leder efter et godt spil at bruge noget tid på

• Hvis dog bare snart Diablo3 var færdigt... Jeg går og glæder mig til at jeg skal spille det spil!!!! Håber virkelig at det kan leve op til mine forventninger, men synes ikke blizzard plejer at skuffe, så jeg er rimelig rolig.. ;)

i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

Oprindeligt indlæg af Maesty

ja er det faktisk, dog er det alt for nemt og ikke ligefrem action præget ;)

står osse selv i situationen og leder efter et godt spil at bruge noget tid på

Det kommer lidt an på hvor mange fjender du har :)
    Og hvis du keder dig med fjenderne i dit "nabolag" så bare erklær krig mod Grox.

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

• GTR Evolution, endnu et suverænt spil fra SimBin :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af engel
    GTR Evolution, endnu et suverænt spil fra SimBin :)

havde set frem til det da det udkom,

men synes virkeligt det er en skuffelse, virkelig ringe styring, og resten er spillet er heller ikke ligefrem imponerende

• F.E.A.R 2 - Origins udkommer snart!

Så kan du jo gennemspille det originale FEAR i mellemtiden. Det er stadig den bedste shooter der er lavet. Grafikken er stadig flot og skaber den rette stemning, alt skal bare på max :9xo

I7 4790K - Maximus V Ranger - 2x 670GTX SLI - 16GB Ballistix - Intel 335 SSD - Corsair AX1200 - Little Devil V8 - EK CSQ FC - EK Bridge - EK Supreme - Dual Laing DDC 18W - EK 250 X3 - XSPC RX360 - TFC 240

• Jeg leder også lidt efter nogle gode og nye spil :)

Evt. nogle som kender nogle spil hvor man skal være en snigskytte? Altså, det skal være sådan noget med at indstille våbenet efter vind og vejr.

Du kan evt. tage et kig på det nye Need for Speed når det kommer, hvis du er til den slags spil.

Jeg glæder mig meget til Midnight Club: Los Angeles udkommer. Det ser bare alt for fedt ud!

Hvad med det nye Starwars spil? Det kom da vist også i dag.

Oprindeligt indlæg af Phoque
    Jeg leder også lidt efter nogle gode og nye spil :)

Evt. nogle som kender nogle spil hvor man skal være en snigskytte? Altså, det skal være sådan noget med at indstille våbenet efter vind og vejr.

Hvis du godt kan lide at snige, og dræbe uden at blive set så kan jeg varmt anbefale at gennemspille oblivion - bare tag alle guests der er som tyv, og alle i the dark brotherhood. Det er alt for sjovt.

mvh Stubkier

Oprindeligt indlæg af Stubkier

Hvis du godt kan lide at snige, og dræbe uden at blive set så kan jeg varmt anbefale at gennemspille oblivion - bare tag alle guests der er som tyv, og alle i the dark brotherhood. Det er alt for sjovt.

mvh Stubkier

Ikke selv prøvet oblivion, men af "sniger" spil er der jo også Hitman f.eks. eller Splinter cell.