Blizzard har meddelt at det bliver ingen Necromancer class i Diablo 3, som man jo havde regnet lidt med da der kom en Witch Doctor class.
http://www.bit-tech.net/news/2…ecromancer-for-diablo-3/1

No Necromancer for Diablo 3
-
-
Stadig trist...
-
Men ham shamanen er nu også mental - så no harm done..
-
Hvorfor ... er titlen: "No Necromancer for Diablo 3."
Nu må i da lige styre jer .. "The Barbarian is the only returning class in Diablo 3...". Hvorfor lige Nercro'en som får titlen?
Nu har jeg altid hadet Nercromancer så .. Hvorfor hedder titlen ikke "No Amazon for Diablo 3."?
Topic: Jeg har ikke noget imod at barbaren er den eneste class som bliver. Jeg synes da det er sjovere at få nogle nye, man ikke kender. Det er da mange gange mere spændende ..
Og så kan man ikke vente til at prøve dem af .. Istedet for at det bare er nogle nye maps med de samme classes.
Og nu kommer den der Witch Doc også, så tror ikke necromanceren vil blive savnet så meget igen .. ^^,
-
Kommer sq til at savne Paladin.. Men der kommer vel nok noget lignende
-
Oprindeligt indlæg af Spixe
Hvorfor ... er titlen: "No Necromancer for Diablo 3."Nu må i da lige styre jer .. "The Barbarian is the only returning class in Diablo 3...". Hvorfor lige Nercro'en som får titlen?
Nu har jeg altid hadet Nercromancer så .. Hvorfor hedder titlen ikke "No Amazon for Diablo 3."?
Topic: Jeg har ikke noget imod at barbaren er den eneste class som bliver. Jeg synes da det er sjovere at få nogle nye, man ikke kender. Det er da mange gange mere spændende ..
Og så kan man ikke vente til at prøve dem af .. Istedet for at det bare er nogle nye maps med de samme classes.
Og nu kommer den der Witch Doc også, så tror ikke necromanceren vil blive savnet så meget igen .. ^^,
det er nok fordi vi er nogle der ikke spiller spillet fordi det er fedt, men fordi det er et dejligt gensyn med noget man har brugt en masse tid på før......de lidt mere "modne" spiller må man måske endda sige
.....hvis jeg hverken kan få min bowazon eller min necromancer og fire golem, så er der ikke den vilde grund til at spille det igen for mig...
-
Oprindeligt indlæg af Fragman
det er nok fordi vi er nogle der ikke spiller spillet fordi det er fedt, men fordi det er et dejligt gensyn med noget man har brugt en masse tid på før......de lidt mere "modne" spiller må man måske endda sige
.....hvis jeg hverken kan få min bowazon eller min necromancer og fire golem, så er der ikke den vilde grund til at spille det igen for mig...
Nu må du lige x) Så se på det som et nyt spil
Spil det eller lad være..
-
Oprindeligt indlæg af Spixe
Nu må du lige x) Så se på det som et nyt spil
Spil det eller lad være..
jamen uanset hvad du synes, så skal jeg nok selv bestemme om jeg gider spille det
diablo3 hedder spillet...ergo er det ikke et NYT spil men en efterfølger....og efter videoerne man har set er der ikke sket meget siden d2, udover de har smidt det bedste væk.......hvorfor skulle man fx spille det istedet for wow ? hvilket nok er det de fleste gamle diablo fans spiller lige nu.....salgsmæssigt virker det ikke gennemtænkt.
-
jamen uanset hvad du synes, så skal jeg nok selv bestemme om jeg gider spille det
diablo3 hedder spillet...ergo er det ikke et NYT spil men en efterfølger....og efter videoerne man har set er der ikke sket meget siden d2, udover de har smidt det bedste væk.......hvorfor skulle man fx spille det istedet for wow ? hvilket nok er det de fleste gamle diablo fans spiller lige nu.....salgsmæssigt virker det ikke gennemtænkt.
Det kan du selvfølgelig have ret i .. Spiller også selv WoW nu. Og så alligevel er jeg overhovedet ikke i tvivl om at jeg også vil spille D3. Som du selv siger, er det efterfølgeren til en kæmpe succes af et spil. Jeg regner med at det her bliver lige så sjovt, eller håber meget i hvert fald. Og jeg er egentlig bare glad for det ikke er de samme classes igen
Men hver sin mening.
-
Jeg er har da selv efter hånden spillet en del diablo 2, og jeg har da ikke mistet lysten til 3'eren fordi at der sker lidt forandring. Jeg er til gengæld ikke hoppet på wow vognen, da jeg selv syntes der er for meget at sætte sig ind i, og det er ikke spor som diablo, hvor man sidder sig ved computeren og trykker lidt på venstre og højre mussetast, og så nakker man bare løs. Ingen irriterende unger der sidder og gamer det 20 timer om dagen og nakker en med det sammen de ser en, eller noget andet bøvl med at sidde og vente. Man kan bare have action på hele tiden. Nice.
-
Det eneste jeg kommer til at savne ved Necromanceren er nok de kæmpe skelet-hære som man kan lave