Photokina Rygte tråd - Fyr dem alle af her

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Suk flere rygter syntes man drukner i dem for tiden :(

Ja, mon ikke. Canon Kina havde vidst lagt denne liste på deres side, men efterfølgene slettet den, der var så nogle der var hurtige at aflæse siden.

Om der kommer at 50D, ja det må tiden vise, dens speck ser umiddelbart lækker ud.

• Skal helt sikkert nok komme en. Spørgemålet er bare hvornår. Når den kommer så vil der komme pressemeddelse om det fra canon også vil vi vide det alt andet end det er ren gætværk.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Det kunne være at der skulle laves en tråd til rygter/gætværk - så kunne de mange tråde samles i en!?

Det bliver da spændende at se hvad der kommer på de næste "messer" - glæder mg da lidt til at se hvad der bliver rystet op af posen.

/ask

Oprindeligt indlæg af jacobask
    Det kunne være at der skulle laves en tråd til rygter/gætværk - så kunne de mange tråde samles i en!?

Det bliver da spændende at se hvad der kommer på de næste "messer" - glæder mg da lidt til at se hvad der bliver rystet op af posen.

/ask

Ja, det kunne måske være en god ting, men det var såmen ikke fordi jeg ville overfylde forummet med endnu en gætværk tråd, men bare en lille service til Canon folket der måske havde tænkt på om der måske kom et 50D, eller hvad efterløseren til 40D kunne være. :)

• Jeg håber ikke Canon går over til 12 måneders cyklus istedet for de 18 mndr som de har gjort indtil videre.

Men med alle de 50D rygter som florerer i øjeblikket er det lige før jeg kunne tro på at der var noget om det, og så alligevel ikke, ISO 12800 lyder lidt for stort et hop.
    Men de skal jo op og konkurrere med D300, så måske alligevel.

For det er godt nok mange rygter der er kommet den sidste uges tid.
    Bla den her: 50D News - NOT a rumor

En "joke" sakset fra Fred miranda, diskussion mellem 2 Canon medarbejdere:

engineer : We really need to do something about this ancient AF system...

Marketing: forget the AF system, we need more MP..

Engineer : what about noise?

Marketing: f the noise, we have more MP!!!

Engineer : yeah but what about all the rest?

Marketing: what about it?

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet 2 gange, sidst af Malk ().

Oprindeligt indlæg af jacobask
    Det kunne være at der skulle laves en tråd til rygter/gætværk - så kunne de mange tråde samles i en!?

/ask

Var egentlig ikke nogen dum ide. Håber det er i orden jeg har fixet topic rundt på den her tråd Henrik ellers må du lige sige til. Men vi kunne jo lige så godt bruge den når den nu er i gang :)

Oprindeligt indlæg af _WHAT_

Var egentlig ikke nogen dum ide. Håber det er i orden jeg har fixet topic rundt på den her tråd Henrik ellers må du lige sige til. Men vi kunne jo lige så godt bruge den når den nu er i gang :)

Det er helt fint med mig, go' ide. :cheers:

• Der skulle jo komme den 50D som i/folk snakker om.. der kommer jo nok også en 7D og så er der lidt rygter om en der er laver end 1000D
    En der kan kunkurrer mere med D40 fra Nikon...

De komme også med noget Ixus 870, 980 og en G11

Og så sker der noget nyt inde for objektiver, fra alle fribikanterne :)

• 1000D er ikke et rygte, det er skam på gaden.

EDIT: Så lige du skrev "En model der er lavere en 1000D", det rygte har jeg ikke set, 1000D er jo netop lavet for at konkurerre mod d40 og d40x

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

Rettet en gang, sidst af Malk ().

Oprindeligt indlæg af Malk
    1000D er ikke et rygte, det er skam på gaden.

EDIT: Så lige du skrev "En model der er lavere en 1000D", det rygte har jeg ikke set, 1000D er jo netop lavet for at konkurerre mod d40 og d40x

Det lidt underlige Canon har gjort, er at sænke prisen på 450D, så de faktisk koster det samme..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Malk
    1000D er ikke et rygte, det er skam på gaden.

Ja det er den, men det eneste den gør er at udkonkurrer deres eget EOS 450D med den pris den har pt

Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

• Faldt også lige over den her side, om den er til at regne med skal jeg ikke kunne sige.