Wotlk trailer

  • Skal nok blive interessant.. Glæder mig til at se hvornår de slipper det ud.. Der kan vel gå et lille års tid endnu eftersom det endnu ikke er datosat.

    Gigabyte GA-MA770-DS3
    AMD Phenom X4 9750 / 2.4 GHz
    2 x Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched - 2 GB ( PC2-6400 )
    SPARKLE SF-PX88GT512D3-HP - GF 8800 GT
    Corsair VX550W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af frimann85
    Skal nok blive interessant.. Glæder mig til at se hvornår de slipper det ud.. Der kan vel gå et lille års tid endnu eftersom det endnu ikke er datosat.



    Så lang tid tror jeg ikke du skal regne med. Rygterne siger sidst i 08. Jeg kunne forestille mig de releaser op mod jul så de får julesalget med, og flere $$ og ££ ind



    Super fed trailer btw :)

  • Super fed og stemningsfyldt.


    De har virkelig indkapslet forventningen som man har nu hvor Arthas kommer ind i billedet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Jeg glæder mig virkelig til den kommer :)


    Kender nogen som er beta tester og de siger at der virkelig er noget at glæde sig til.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Jeg glæder mig virkelig til den kommer :)


    Kender nogen som er beta tester og de siger at der virkelig er noget at glæde sig til.



    Det samme her. Har aldrig rigtig været nogen stor fan af TBC. Det virker lidt som om Blizz er gået "oldschool" hvilket er helt fabelagtigt. Jeg håber de skruer lidt ned for alt tingel-tangel gøjl på armor-sets osv. Det er IMO ved at tage en smule overhånd :ph34r:

  • Mener i virkelig det?


    Der sker jo intet i den film. Den er fandens flot, som altid når blizzard laver dem, men der sker nada.
    Jeg tror kun det er fordi I VIL have at den skal være vild.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Claes
    Mener i virkelig det?


    Der sker jo intet i den film. Den er fandens flot, som altid når blizzard laver dem, men der sker nada.
    Jeg tror kun det er fordi I VIL have at den skal være vild.


    my point exactly!