Indlæg af frimann85

    Skal nok blive interessant.. Glæder mig til at se hvornår de slipper det ud.. Der kan vel gå et lille års tid endnu eftersom det endnu ikke er datosat.

    Søg efter nogle guides på google...


    Jeg brugte personligt Assa tree indtil level 40... Og respeccede så til Combat.


    Hold dig i hvert fald fra stealth imens du kører ham op, meget hurtigere at nakke mobs når du grinder quests :)

    Vildt som folk tror, at de kan lægge verden ned fordi de har været i swp... Alt andet end folk med fuld T6 er vel også newbs (?) ;)


    Men det handler nok lidt om prioriteter her i livet heh.

    Hej! Jeg synes min computer støjer ALT for meget.. Så meget, at jeg er nødt til at slukke for den når jeg skal se en film fra PS3 for ikke at det virker forstyrrende.


    Hvad kan jeg gøre for at formindste larmen? Er der nogle silent kits af en art man kan smide på? - Den skal nemlig ind i soveværelset, og tror ikke damen bliver videre positiv hvis jeg skal spille og hun skal sove hehe..


    Jeg har følgende setup:


    Gigabyte GA-MA770-DS3
    AMD Phenom X4 9750 / 2.4 GHz
    2 x Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched - 2 GB ( PC2-6400 )
    SPARKLE SF-PX88GT512D3-HP - GF 8800 GT
    Corsair VX550W


    Kabinet er et Asus med to små blæsere..


    [dette indlæg er også postet på recordere.dk]

    Jeb - har du ikke problemer med at komme på nettet fra din packard bell? Går ud fra det er den fra elgiganten... Min vista brokker sig over, at "Netværket ikke er identificeret"... Det er virkelig pres og der synes ingen GOD løsning at være. Måske skulle jeg åbne et issue på den på sitet hér...

    Jeg købte elgigantens Packard Bell med 12.1" skærm for 3.999 sidste uge... Men ved ikke om tilbuddet står ved endnu. Ligger normal til 6000 mener jeg..


    Den har virkelig en lækker størrelse og kvaliteten synes ganske udmærket (ikke billigt plastic)


    Intel pentium dualcoreprocessor (T2310 - 1.46 ghz), 2 gb RAM +160 gb HD.

    Hehe - man bliver sommetider overrasket, men som nævnt så ofte før.. PSU er det sidste sted man bør spare ;) Tænk sig de næsten er dyrere end 4gb ram :)

    - Stod også med valget imellem sLI og single, er sgu glad for mit valg da jeg har fået en OK computer uden at hive pengepungen for langt op af lommen... Så klart godt valg du gør dig :)


    Q: Jeg forstår ikke helt forskellen på 32bit og 64bit Vista...? Skulle 64 være hurtigere?

    Hej! Jeg har netop samlet min nye computer bestående af følgende dele:


    Gigabyte GA-MA770-DS3
    AMD Phenom X4 9750 / 2.4 GHz
    2 x Corsair XMS2 Xtreme Performance TwinX Matched - 2 GB ( PC2-6400 )
    SPARKLE SF-PX88GT512D3-HP - GF 8800 GT
    Corsair VX550W


    Når jeg starter op ser jeg CMOS i få sekunder og så går skærmen i standby? Kunne man forestille sig systemet står til at køre VGA da der er VGA på bundkortet men 8800GT er PCI-E 2.0?


    Nu er jeg godt nok på arbejde, men kunne man fra BIOS ændre dette så den stopper med det?

    Hvis du ikke har kendskab til Linux og ikke ved hvordan man tester upload (læs: viden om computere, netværk er begrænset) bliver det nok lidt en udfordring ;) Vent til du har fået en bedre upload og læs dig lidt til brugen af Linux først.