Getmore! Pas GODT på!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    desuden har vi jo forhandler sektionen man kan skrive en kommentar og vurdering på....der ligger getmore vidst ikke særlig højt på i forvejen, så det siger vidst det hele.


    Lige præcis :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Du er seriøst også 1 in a 100.000.000


    *lol* den er god. Jeg gider dem heller ikke selvom de er billigst. Nope to Getless. :ph34r:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Haugaard
    RMA håndtering og etik er lige så fremmed for Getmore som menneskerettigheder er i Tibet.


    Jeg havde slet ingen problemer med min RMA-sag. Fik pengene tilbage et par dage efter.

  • Jeg har handlet der 1 gang .. Og kun 1 gang udelukkende pga Tweak.dk.. Har simpelthen ikke turde handle der fordi folk siger det er så dårligt.


    Og uheldig som jeg var fik jeg købt et billigt asrock bundkort der havde en defekt. Noget med memory controlleren så den fandt fejl på alle ram. Jeg var så heldig at finde ud af det imens jeg havde min 14 dages returet og et benyttede jeg mig så af og fik det sendt tilbage. Der var ingen problemer der.


    Bestilte så dog boardet hos en anden forretning efterfølgende..


    Om jeg har været heldig eller ej, så tør jeg sq stadig ikke handle der ! Har ikke lyst til at være en af dem som bliver behandlet dårligt.. Næe så heller give 100 kr mere og være mere tryg.. ;)

    Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

  • Alle har problemer med forskellige butikker :/
    Har aldrig haft problemer med Getmore, men derimod har jeg haft lidt problemer med butikker såsom SHG, Midt data, og BJ Trading i tidens løb.
    Samtidigt er det også bevist at en stor del folk bare sviner Getmore til, SELVOM de aldrig har handlet der.
    Det er næsten blevet en trend i dag :/

  • Jeg har netop en sag kørende på dem gennem firmaet...


    Har købt en computer, som i første omgang ikke kunne leveres til tiden, og de havde ingen idé om noget som helst. Fair nok, jeg annullerede og bestilte en ny et par uger efter.


    Så begyndte festlighederne. Computerens clockrate på cpu'en var af en eller anden årsag sat forkert, og der var ikke sat strøm til dvd-drevet. Dette beviser jo samtidig, at de ikke engang har kørt de mest basale tests. Ydermere fandt jeg masser af fejl på ram o grafikkort, og jeg undersøgte alle og beskrev udførligt fejlenes natur i en vedlagt note ved tilbagesendelsen. Det viser sig forøvrigt, at getmore ikke sender 'forsigtig', så dér sparer de vel også penge.


    En uge efter vil jeg høre til fremskridtene: De hade ikke engang fået den ind til RMA, men det havde man ikke lige fortalt. Nånå. Om den var kommet? 'Aflveret til liberalt erhverv' stod der, der jeg undersøgte det med track and trace-nummeret. Så fandt de den sjovt nok også.


    Vi skriver mere frem og tilbage, og der kunne fint gå en uge, før den overhovedet bliver kigget på. Det er altså over to uger før de så meget som rør ved den, hvilket er et godt stykke længere end prc overhovedet byder kunden at vente på hele reparationen. Derudover kunne der gå 5 uger, før jeg fik den i hænde igen.


    Det er ganske enkelt ikke acceptabelt, og man kan INGEN support få via telefonopkald. Skulle man endelig få noget ud af dem, så stemmer det ikke overns med de,t de skriver via mail.


    Efter at have modtaget utallige, intetsigende standardmeddelelser, er vi snart på vej til at gå rettens vej. Det er simpelthen ikke fair at modtage en SÅ FEJLBEHÆFTET computer, man sender ind med det samme, og som man så skal vente flere måneder på at se igen.


    Sjovt nok har min fætter netop også kbøt en computer hos dem, der ligeledes havde problemer med opstart og grafikkort pga. problemer med computerens bygning - altså rent fysisk.


    Amatøragtigt lortefirma... rent ud sagt. Jeg handler der aldrig igen. Det (kan) gå fint nok, men hvis der først bliver RMA-sager, så kan man forvente sig problemer i sværvægtsklassen. Efter nogle søgninger på nettet har jeg da også fundet ud af, at jeg absolut ikke er den eneste med skidte erfaringer!

    Bundkort: Intel
    RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
    CPU: i7 860 (2,8 ghz)
    Grafikkort: Radeon 5770 1GB

    Rettet en gang, sidst af JenSLyN ().


  • Så kan du jo bare købe et andet board.. Det er jo ikke Getmore's skyld at du bestiller sådan en omgang l0rt!


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny


    Præcis! Og den eneste grund til at Getmore ikke har en så god bedømmelse her på Tweak, er fordi at folk ikke gider skrive noget når det er gået godt, men farer frem og skriver noget dårligt så snart der er noget.


    sq mærkeligt at mange af de andre har gode reviews så......

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Nu er det jo værd at bemærke, at stort set alle de kommentarer på Trustpilot ikke omhandler deres RMA-service. Det er jo der folk ofte kommer i klemme. Leveringstiderne hos Getmore har aldrig været problemet.

  • Tja hva folk der handler via nettet ikke forstår er at man får ofte hvad man betaler for.. den pris man ser på diverse sites indeholder også "servicen" for mange af disse forretninger da det er den eneste måde at vise det på ;)


    så handler man billigt, handler man ofte også med en ringe service - men alt er med forbehold self :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman


    sq mærkeligt at mange af de andre har gode reviews så......


    Ja det jo nok fordi alle ikke har en bruger her på Tweak? Så bliver det jo lidt svært at give sin mening til kende, derfor vælger de et andet sted, i det her tilfælde trustpilot....

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    Tja hva folk der handler via nettet ikke forstår er at man får ofte hvad man betaler for.. den pris man ser på diverse sites indeholder også "servicen" for mange af disse forretninger da det er den eneste måde at vise det på ;)


    så handler man billigt, handler man ofte også med en ringe service - men alt er med forbehold self :)


    :clap:


    Det var dejligt, at der faktisk var nogle, som ville komme med denne kommentar


    :clap:


    Getmore infrastruktur og prissammensætning.


    Getmore's avance på salg: -1-4%
    Getmore's ansatte servicefolk: 2
    Getmore's ansatte salgsfolk: 2-3


    Kan man se, hvor jeg vil hen med dette ;) Getmore bygger deres salg op på billige produkter, hvor man selv skal have erfaringer med produkterne. Getmore er ikke i stand til at levere en fair reklamationstid grundet den lave avance på produkter.


    SHG, Bj-trading, Midt har avancer på mellem 5-10% Hvilket giver mulighed for bedre service. Det er sjovt nok også det du betaler for. Du kan ringe til dem i hverdagene uden at sidde i kø i mere end 5 minutter, som regel. Begge har en direkte butik, du kan gå ind i, hvis produktet fejler noget. Oral kommunikation er stadig den bedste løsning i tilfælde af problemer.


    Jeg kan kun sige, at jeg synes man skal revurdere, hvorvidt man vælger service og support eller om man vil spare de 5 procent. Der er som sådan ikke mere i denne diskution.


    Velkommen til livet TRÆF ET VALG ;)

  • Sendte et dvd drev til rma fredag sidste uge og fik nyt retur i fredags :D

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70