QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
desuden har vi jo forhandler sektionen man kan skrive en kommentar og vurdering på....der ligger getmore vidst ikke særlig højt på i forvejen, så det siger vidst det hele.
Lige præcis
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
desuden har vi jo forhandler sektionen man kan skrive en kommentar og vurdering på....der ligger getmore vidst ikke særlig højt på i forvejen, så det siger vidst det hele.
Lige præcis
QuoteOprindeligt indlæg af RAC
Du er seriøst også 1 in a 100.000.000
*lol* den er god. Jeg gider dem heller ikke selvom de er billigst. Nope to Getless.
QuoteOprindeligt indlæg af Haugaard
RMA håndtering og etik er lige så fremmed for Getmore som menneskerettigheder er i Tibet.
Jeg havde slet ingen problemer med min RMA-sag. Fik pengene tilbage et par dage efter.
Jeg har handlet der 1 gang .. Og kun 1 gang udelukkende pga Tweak.dk.. Har simpelthen ikke turde handle der fordi folk siger det er så dårligt.
Og uheldig som jeg var fik jeg købt et billigt asrock bundkort der havde en defekt. Noget med memory controlleren så den fandt fejl på alle ram. Jeg var så heldig at finde ud af det imens jeg havde min 14 dages returet og et benyttede jeg mig så af og fik det sendt tilbage. Der var ingen problemer der.
Bestilte så dog boardet hos en anden forretning efterfølgende..
Om jeg har været heldig eller ej, så tør jeg sq stadig ikke handle der ! Har ikke lyst til at være en af dem som bliver behandlet dårligt.. Næe så heller give 100 kr mere og være mere tryg..
Alle har problemer med forskellige butikker
Har aldrig haft problemer med Getmore, men derimod har jeg haft lidt problemer med butikker såsom SHG, Midt data, og BJ Trading i tidens løb.
Samtidigt er det også bevist at en stor del folk bare sviner Getmore til, SELVOM de aldrig har handlet der.
Det er næsten blevet en trend i dag
Jeg har netop en sag kørende på dem gennem firmaet...
Har købt en computer, som i første omgang ikke kunne leveres til tiden, og de havde ingen idé om noget som helst. Fair nok, jeg annullerede og bestilte en ny et par uger efter.
Så begyndte festlighederne. Computerens clockrate på cpu'en var af en eller anden årsag sat forkert, og der var ikke sat strøm til dvd-drevet. Dette beviser jo samtidig, at de ikke engang har kørt de mest basale tests. Ydermere fandt jeg masser af fejl på ram o grafikkort, og jeg undersøgte alle og beskrev udførligt fejlenes natur i en vedlagt note ved tilbagesendelsen. Det viser sig forøvrigt, at getmore ikke sender 'forsigtig', så dér sparer de vel også penge.
En uge efter vil jeg høre til fremskridtene: De hade ikke engang fået den ind til RMA, men det havde man ikke lige fortalt. Nånå. Om den var kommet? 'Aflveret til liberalt erhverv' stod der, der jeg undersøgte det med track and trace-nummeret. Så fandt de den sjovt nok også.
Vi skriver mere frem og tilbage, og der kunne fint gå en uge, før den overhovedet bliver kigget på. Det er altså over to uger før de så meget som rør ved den, hvilket er et godt stykke længere end prc overhovedet byder kunden at vente på hele reparationen. Derudover kunne der gå 5 uger, før jeg fik den i hænde igen.
Det er ganske enkelt ikke acceptabelt, og man kan INGEN support få via telefonopkald. Skulle man endelig få noget ud af dem, så stemmer det ikke overns med de,t de skriver via mail.
Efter at have modtaget utallige, intetsigende standardmeddelelser, er vi snart på vej til at gå rettens vej. Det er simpelthen ikke fair at modtage en SÅ FEJLBEHÆFTET computer, man sender ind med det samme, og som man så skal vente flere måneder på at se igen.
Sjovt nok har min fætter netop også kbøt en computer hos dem, der ligeledes havde problemer med opstart og grafikkort pga. problemer med computerens bygning - altså rent fysisk.
Amatøragtigt lortefirma... rent ud sagt. Jeg handler der aldrig igen. Det (kan) gå fint nok, men hvis der først bliver RMA-sager, så kan man forvente sig problemer i sværvægtsklassen. Efter nogle søgninger på nettet har jeg da også fundet ud af, at jeg absolut ikke er den eneste med skidte erfaringer!
De burde alle sammen slå sig sammen og lave en fælles RMA service.
QuoteDisplay MoreOprindeligt indlæg af FonZi
Jeg har handlet der 1 gang .. Og kun 1 gang udelukkende pga Tweak.dk.. Har simpelthen ikke turde handle der fordi folk siger det er så dårligt.
Og uheldig som jeg var fik jeg købt et billigt asrock bundkort der havde en defekt. Noget med memory controlleren så den fandt fejl på alle ram. Jeg var så heldig at finde ud af det imens jeg havde min 14 dages returet og et benyttede jeg mig så af og fik det sendt tilbage. Der var ingen problemer der.
Bestilte så dog boardet hos en anden forretning efterfølgende..
Om jeg har været heldig eller ej, så tør jeg sq stadig ikke handle der ! Har ikke lyst til at være en af dem som bliver behandlet dårligt.. Næe så heller give 100 kr mere og være mere tryg..
Så kan du jo bare købe et andet board.. Det er jo ikke Getmore's skyld at du bestiller sådan en omgang l0rt!
QuoteOprindeligt indlæg af xt0m
http://www.trustpilot.dk/review/www.getmore.dk
Præcis! Og den eneste grund til at Getmore ikke har en så god bedømmelse her på Tweak, er fordi at folk ikke gider skrive noget når det er gået godt, men farer frem og skriver noget dårligt så snart der er noget.
QuoteOprindeligt indlæg af Kenny
Præcis! Og den eneste grund til at Getmore ikke har en så god bedømmelse her på Tweak, er fordi at folk ikke gider skrive noget når det er gået godt, men farer frem og skriver noget dårligt så snart der er noget.
sq mærkeligt at mange af de andre har gode reviews så......
Nu er det jo værd at bemærke, at stort set alle de kommentarer på Trustpilot ikke omhandler deres RMA-service. Det er jo der folk ofte kommer i klemme. Leveringstiderne hos Getmore har aldrig været problemet.
Tja hva folk der handler via nettet ikke forstår er at man får ofte hvad man betaler for.. den pris man ser på diverse sites indeholder også "servicen" for mange af disse forretninger da det er den eneste måde at vise det på
så handler man billigt, handler man ofte også med en ringe service - men alt er med forbehold self
QuoteOprindeligt indlæg af Fragman
sq mærkeligt at mange af de andre har gode reviews så......
Ja det jo nok fordi alle ikke har en bruger her på Tweak? Så bliver det jo lidt svært at give sin mening til kende, derfor vælger de et andet sted, i det her tilfælde trustpilot....
QuoteOprindeligt indlæg af jK^
Tja hva folk der handler via nettet ikke forstår er at man får ofte hvad man betaler for.. den pris man ser på diverse sites indeholder også "servicen" for mange af disse forretninger da det er den eneste måde at vise det på
så handler man billigt, handler man ofte også med en ringe service - men alt er med forbehold self
Det var dejligt, at der faktisk var nogle, som ville komme med denne kommentar
Getmore infrastruktur og prissammensætning.
Getmore's avance på salg: -1-4%
Getmore's ansatte servicefolk: 2
Getmore's ansatte salgsfolk: 2-3
Kan man se, hvor jeg vil hen med dette Getmore bygger deres salg op på billige produkter, hvor man selv skal have erfaringer med produkterne. Getmore er ikke i stand til at levere en fair reklamationstid grundet den lave avance på produkter.
SHG, Bj-trading, Midt har avancer på mellem 5-10% Hvilket giver mulighed for bedre service. Det er sjovt nok også det du betaler for. Du kan ringe til dem i hverdagene uden at sidde i kø i mere end 5 minutter, som regel. Begge har en direkte butik, du kan gå ind i, hvis produktet fejler noget. Oral kommunikation er stadig den bedste løsning i tilfælde af problemer.
Jeg kan kun sige, at jeg synes man skal revurdere, hvorvidt man vælger service og support eller om man vil spare de 5 procent. Der er som sådan ikke mere i denne diskution.
Velkommen til livet TRÆF ET VALG
Sendte et dvd drev til rma fredag sidste uge og fik nyt retur i fredags