Indlæg af KasperWood

    Jeg har snart haft min Nokia 6120 Black hos 3 i ½ år. Jeg har været super glad for den, men nu vil jeg gerne skifte den ud med HTC Diamond. Mit spørgsmål er, hvad jeg kan forvente at få for min brugte telefon. Den er udvidet med et hukommelseskort på 4 gb, men har et par ridser i displayet, som dog ikke kan ses når den er tændt. Org. emballage, cd-rom + oplader medfølger.


    I kan se priserne på en ny her!


    Tak for hjælpen!

    Jeg er lige faldet over Amitech HomeCenter Living 440. Den virker uhyre smart med mulighed for at programere optagelser via web og mobil, samt se optagelser via nettet


    Findes der harddisk-optagere med de funktioner?

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Haugaard
    RMA håndtering og etik er lige så fremmed for Getmore som menneskerettigheder er i Tibet.


    Jeg havde slet ingen problemer med min RMA-sag. Fik pengene tilbage et par dage efter.

    Jeg er på jagt efter en ny harddiskoptager, men jeg er i tvivl om hvad jeg skal vælge. Produktet skal dog opfylde mine krav:


    - HDMI tilslutning
    - Kan optage HDTV
    - Timeshift
    - Adgang til epg
    - Afspilleren kan tilsluttes PC'en
    - Harddisk på 200 gb. eller derover
    - Understøtter DTS lyd


    Hvad kan I anbefale, som opfylder ovenstående?

    Da jeg arbejder med e-mail support, kunne jeg godt tænke mig en webmail med en skabelonfunktion. Skabelonerne skal bestå af tekst, der let sættes ind i den aktuelle mail. På den måde slipper jeg for at sidde og skrive de samme svar igen og igen. Derudover skal der være en god søgefunktion, så tidligere henvendelser hurtigt kan findes frem igen, samt stor kapacitet til de mange mails.


    Findes der webmail, der kan opfylde det? :crazyeyes:

    Jeg har lige købt en ny 500 gb sata harddisk, som jeg installerede Vista (64 bit på). Under installationen var det kun 464 gb, der blev registreret og det er det fortsat. Jeg har med andre ord en harddisk på 464 gb selvom den burde være 500 gb. Jeg ved at Vista skal bruge en del plads, men det kan da ikke fylde 36 gb??

    Jeg skal til at lave et budget i Excel, og går efter den nemme løsning: En budget-fil med færdige formler osv. så jeg kan nøjes med at skrive tallene.


    Men hvor finder jeg en sådan budget-fil?


    På forhånd tak!