Dagen idag ... 08.08.08


  • Ja, jeg skal på arbejde ;)

  • Tja, jeg har planlagt det helt specielle at jeg regner med at komme hjem fra arbejde i dag til normal tid :P


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Personligt tror jeg ikke rigtigt på numerologi, så har intet specielt planlagt i forbindelse med datoen i dag. Til gengæld holder jeg ferie fra i eftermiddag og 2 uger frem, skønt!

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • verden går sikkert bare under lige som den skulle have gjort den 06-06-06 og 07-07-07 hehe


    men 08-08-08 er nu en meget special dag for mig :P


    1# det er fredag = weeeeeeekend :P
    2# min ferie starter, wuuuuhuuuuu !!! =D

  • Det betyder nu nok ikke så meget :) Jeg blev konfirmeret 05-05-05 og den dag var fin, men tror ikke der sker noget idag af betyning x)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Kan da godt være man skal have en ekstra øl efter fyraften nu det er den 08.08.08, ellers er dagen ikke særligt speciel..


    God ferie denully :cheers:


    Min sluttede desvære i mandags, men nu er weekenden her da ENDELIG!! :D

  • Jeg kan godt forstå at folk (sikkert for os mænds skyld) vælger at blive gift på en dato der er så let at huske. Bare vent til i engang kommer til at glemme en enkelt lillebitte bryllupsdag så vil i forstå :crazyeyes:.


    udover at datoer som disse er vældig nemme at håndtere/huske, så er en fredag som i dag en vældig fin undskyldning til at drikke lidt ekstra øl :cheers:

    System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af KasperB
    Jeg slipper forhåbentligt for at hjælpe med og gøre rent, da min kæresten er syg. :clap:


    HAHA, du vil åbenbart hellere gøre det selv end at hjælpe? :P

  • Der var en eller anden artikel om det på ekstrabladet, en eller anden kult tror vidst nok det skulle være idag verden skulle gå under :p , de får sig en kedelig overraskelse når den ikke gør o_O

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Clausen
    Der var en eller anden artikel om det på ekstrabladet, en eller anden kult tror vidst nok det skulle være idag verden skulle gå under :p , de får sig en kedelig overraskelse når den ikke gør o_O


    De gætter vel rigtig på et eller andet tidspunkt :D

  • Der er mange der render på rådhuset for at blive gift i dag men jeg skal se olympiaden i tv. :ph34r:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Clausen
    Der var en eller anden artikel om det på ekstrabladet, en eller anden kult tror vidst nok det skulle være idag verden skulle gå under :p , de får sig en kedelig overraskelse når den ikke gør o_O


    Eller også får du en kedelig overraskelse hvis de gør.... :rolleyes:

  • nej det var så heller ikke i dag jeg blev gift som så mange andre, dagen i dag gik ud på og arbejde, et forsøg på at få passet barnet da det har væltet ned med vand i kbh. og der var brug for arbejdskfæft, den gik ikke så det var hjem og slappe af med den lille, fik sat gardiner op og nu går turen så i seng. klokken er nu 23.30 og jorden er stadig ikke gået under så hvis det sakl ske har den fame travlt.