En hvid bærbar???

  • Hej..


    Jeg skal til at vælge bærbar og mit valg står mellem, Nox A15 eller Mythos A15... (begge er zepto)


    Jeg hælder mest til mythos, men kan nogen fortælle om man nemt risikere at en hvid bærbar hurtigt bliver grim (synlige pletter, ridser og lign.)

  • Måske lige en ide at smide et link:
    Mythos: http://zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1081
    Nox A15: http://www.zepto.dk/Shop/Notebook.aspx?notebookid=1079
    Har stemt ligesom Flindt_DK ud fra det samme argument. :D

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af MarkD
    Der kommer ikke flere ridser på en hvid end på alle farver computere.
    Det har noget at gøre med hvordan du behandler den. ;)


    Ja self er jeg klar over men snakker om synligheden af pletter, ridser lign.

  • Udfra de små billeder er det jo svært at se hvilken der er pænest, men personligt synes jeg hvid er rigtig grimt til bærbare (og telefoner, ipods, tv osv). Derfor stemte jeg naturligvis Nox. Derudover er Nox jo også en rigtig fed computer på papiret (virkeligheden får vi snart at se).


    Derudover mener jeg at ting som bærbar er brugsgenstande så om de har en rids eller 2 er jeg fuldstændig ligeglad med (jeg behandler dem selvfølgelig stadig ordentligt).


    EDIT: Øh...så lige at de 2 er identiske i indhold (bortset fra harddisken som er 54.000 omdr. på power-udgaven af Mythos, men mon ikke der er en slåfejl :crazyeyes:).


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

    Rettet en gang, sidst af dna ().


  • ellers er der satme knald på den hdd :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maverick
    Syntes alle de andre hvide laptops jeg har set har manglet noget. Gælder også 6324W som har en sort kant på siden. Intet slår MacBook´en...


    Enig, en køn hvid laptop er uden tvivl en MacBook - bare en lille detalje som teksten på tastaturet som er mørk grå og ikke sort, det falder meget mere i et med det hvide end sort tekst på hvide taster som stortset alle andre hvide laptops har, samt det at langt de fleste hvide også har en sort kant UNDER tasterne, dét er da kikset...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af at.mac


    Enig, en køn hvid laptop er uden tvivl en MacBook - bare en lille detalje som teksten på tastaturet som er mørk grå og ikke sort, det falder meget mere i et med det hvide end sort tekst på hvide taster som stortset alle andre hvide laptops har, samt det at langt de fleste hvide også har en sort kant UNDER tasterne, dét er da kikset...


    Præcis, ligesom rammen gerne er sort.
    Har ingen af de afbillede lappies mere. Bruger en IBM T43 til hygge. Se, dét er sgu kvalitet.