Indlæg af missing

    Hej,,,


    Jeg søger et spil som er fedt at spille over lan. Det skal helst være et spil hvor man kan spille coop i. Men hvis der er nogen som har nogle ideer til nogle spil som er fede at spille over lan så bare skriv dem.


    Jeg har prøvet følgende spil som jeg synes er fede at spille over lan i:


    Swat
    Warcraft 3 tft
    Diablo 1 og 2
    Quake 3


    Men kunne godt tænke mig at prøve nogle andre spil som man kan spille multiplayer i over lan. Så bare skriv hvis i har nogle gode ideer...



    På forhånd mange tak :D


    //Missing//

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Pythonas


    ..Det er Hellgate - London looket.. at der er plads til spells i bæltet sammen med potions.


    Det er jo klart at det vil minde om hellgate london da dem der har lavet hellgate er gamle folk fra blizzard som var med til at producere d2... Mange mente endda at hellgate var en slags diablo 3 lige indtil det blev sikkert at blizzard laver d3...

    Hej,


    Jeg vil til at prøve at spille et mod i diablo 2 sammen med en ven over lan, og vi vil kun spille over lan. Men jeg vil lige høre om det overhovedet er lovligt at spille mods til diablo 2?

    Hej...


    Jeg fik i sidste uge min nye zepto bærbar en NOX A15. Jeg havde i starten lidt problemer med nogle drivere, men installerede så vista forfra igen og så virkede det hele fint.


    Derefter virkede den helt fint i nogle dage, men så pludselig en dag da jeg kom hjem med min bærbare (havde lige brugt den ved en ven) så virkede hverken touchpad eller tastatur.
    Og når jeg så starter min pc igen så virker touchpad fint lige indtil jeg bruger tastatur. Bare jeg trykker en gang på tastaturet på bærbaren så virker touchpad heller ikke mere???


    Nogen der kan hjælpe mig? jeg ringer til zepto i morgen, men de vil jo sikkert bare sige at den skal sendes ind så vil lige høre om en af jer kender problemet og kan hjælpe.


    Når jeg går ind i bios kan jeg heller ikke bruge tastaturet i bærbaren.


    Men jeg kan godt bruge et andet tastatur og mus hvis jeg sætter det til...



    Mvh missing

    Mange tak for svarne indtil videre.


    De 81 grader er når den bare idler.


    Men det undre mig lidt, for da jeg skiftede den aktive køler for nu næsten 2 uger siden, fik jeg den ned på omkring de 60 da jeg startede den. Men nu efter 2 uger (hvor den ikke har været brugt så meget, da de har brugt deres bærbar istedet) er den pludselig blevet 20 grader vamere end for 2 uger siden og den har ikke været brugt.

    Jeg har en intel p4 3,2 ghz processor som sidder i en hp pc. Men temperaturen ligger på 81 grader og vi har skiftet aktiv cpu køler og sat nyt kølepasta på, men det hjælper ikke.


    Jeg bruger speed fan til at se temperaturen med, men sidder der en sensor ved cpu'en for den nye aktive køler har kun tre ben, mens den gamle havde fire?


    Jeg ved at en P4 bliver meget varm men 80 er vel for meget?


    Mvh


    Missing

    Hej...


    Mine forældre har en HP pavilion intel pentium 4. 3,2 ghz. Den har altid larmet meget, men da det er mine forældres har jeg ikke pillet en masse ved den,...


    Men den begyndte at larme mere, så vi rensede hele pcen og tog cpu køleren ud rensede den, og satte nyt kølepasta på. Men den larmer stadig vildt og vi kan ikke få temperaturen ned under 65 grader..(vi har brugty speedfan til at se temperaturen, men selvom at køleren kører 100% kommer den stadig ikke under 65 grader)


    Hvad gør vi???

    Quote

    Oprindeligt indlæg af MarkD
    Der kommer ikke flere ridser på en hvid end på alle farver computere.
    Det har noget at gøre med hvordan du behandler den. ;)


    Ja self er jeg klar over men snakker om synligheden af pletter, ridser lign.

    Hej..


    Jeg skal til at vælge bærbar og mit valg står mellem, Nox A15 eller Mythos A15... (begge er zepto)


    Jeg hælder mest til mythos, men kan nogen fortælle om man nemt risikere at en hvid bærbar hurtigt bliver grim (synlige pletter, ridser og lign.)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Hvis den er udemærket til det du bruger den til hvorfor så skifte


    Sony Cybershot er altså et kamera og der er intet kort med til så jeg skal have købt et kort dertil.. Et memory stick pro duo

    Okay tak..


    jeg har også selv haft ringet til dem en del gange, men det er meget svært at få noget af vide...


    Enten får jeg fat i en der ikke ved noget om NOX A15 eller også har jeg fået fat i en der ikke er særlig snaksalig :(

    Quote

    Oprindeligt indlæg af PsyCho
    Se om du kan finde billeder af bunden.. hvis indsugningen ikke er direkte på dine lår, men mellem dem er det ikk noget problem.. =)


    Jeg har selv en 6124 (mener jeg) og den bliver MEGA varm når jeg gamer her om sommeren så den ville jeg ikk sidde på skødet med og game, men til office brug er det intet problem for mig, men det er vel kun når du kører i bus eller bil du ikk kan få et bord så ved ikk hvor nødvendigt det er for dig.. =)



    Jeg har googlet og jeg kan ingen billleder finde, så er der nogen her som kan finde et billede af bunden eller nogen som har en nox som kan fortælle mig det????

    Jeg er klar over at det er nødvendigt med ordentligt airflow...


    Men som sagt har min bror en bærbar som også er rimelig kraftig og han kan sagtens sidde med sin på skøddet..


    Så er der nogen her som har prøvet det med noxen (med en krafitigt konfig self)

    Hej jeg overvejer krafitigt at købe den nye zepto bærbare pc Nox A15 og jeg har tidligere spurgt om nogen kender til det nye grafikkort (ingen mente at der var nogle "børnesygdomme")


    Men jeg har også kigget meget på Znote 6224W (som kun er en 14,1 tommer), men en jeg kender har købt den og han kan ikke sidde med den på skøddet uden at den bliver for varm...


    Min bror har en zepto Znote 3415W og han kan uden problemer sidde med den på skøddet... (folkene hos zepto siger godt nok at man slet ikke må sidde med en bærbar på skøddet, men min bror har aldrig haft problemer med sin...)


    Så jeg vil lige høre om nogle her ved om man kan sidde med Nox A15 på skøddet uden at den bliver for varm...Da jeg synes det er meget praktisk at man lige kan sidde med sin bærbare på lårene hvis man ikke lige sidder ved et bord...


    Konfigurationen jeg overvejer på Nox A15 ser således ud:


    DVD-RW / CD-RW SATA
    Keyboard Orion/Nox DK BLACK
    Miljøafgift
    WSXGA+ 1680x1050 ZBD + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
    P8400 – 2,26Ghz 1066Mhz FSB 3MB Cache – 25Watts
    2 GB (1x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
    200GB 7200rpm SATA Harddisk
    9 Cell Nox/Orion black
    Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)
    Intel Turbo Memory2 - (4GB HMC)


    Jeg regner med at købe 1gb ram ved siden af så jeg får 3gb ram, da jeg ikke vil bruge 64 bit OS, som det kræves hvis jeg vil have 4gb ram....

    Hej jeg overvejer at købe en pc fra Zepto (Nox a15) med det nye grafikkort NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3, er der nogen som ved om der er nogle problemer med dette grafikkort siden det er så nyt???


    Og er der nogen som kender noget til den nye Bærbare Nox a15 som zepto lige har lanceret???


    Konfigurationen som jeg overvejer ser således ud!


    Intel C2 DUO T8100 2,26 GHz 800MHz 4MB
    4 GB (2x2GB) DDR2 PC6400 800MHZ
    Zepto Zpro2 N-Standard (NBG)
    Intet operativsystem ønskes
    DVD-RW / CD-RW SATA
    Keyboard Orion/Nox DK BLACK
    WXGA 1280x800 + NVIDIA® 9600M GT 512MB GDDR3
    Miljøafgift
    200GB 7200rpm SATA Harddisk
    9 Cell Nox/Orion black
    Intel Turbo Memory2 (2GB HMC)