Hvordan fandt du tweak?

• Hej tweak... Det kunne være sjovt at høre hvordan i fandt tweak. Jeg fandt det selv ved at jeg så min fætter (celfa) gå ind på det og det syntes jeg så okay ud så jeg prøvede at gå ind på det der jeg kom hjem :))
    Hvad med jer?

/gamlejesper

• Uha, det nu lang tid siden nu :D

Kan jeg slet ikke huske:D Vidste næsten intet da jeg startede her... :)

ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

• Jeg så det engang hos min grandfætter (MvK) Og så oprettede jeg en bruger. Lavede dog ingen post i næsten et år og nu bruger jeg den hver dag!

Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Uha, det nu lang tid siden nu :D

Kan jeg slet ikke huske:D Vidste næsten intet da jeg startede her... :)

Ditto

• Mener jeg fandt siden i forbindelse med noget hardware køb.

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Oprindeligt indlæg af Brtlsn

Ditto

Tritto :))

Men mener jeg fandt tweak.dk og hol.dk på samme tid og var lidt på dem begge. Dog har jeg altid foretrukket tweak.dk og droppede helt hol.dk for et par år siden.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• havde bøvl med en pc der gik ned konstant - så søgte jeg lidt hjælp og fandt ind på TWEAK hvor grillrotten fik mig guidet på rette vej i løbet af nul komma niks, tja og så er jeg hængt på siden
    :rules: :rules: :rules:

System :
    Intel Core 2 Duo E6550
    ASRock 4CORE1333-GLAN
    Inno3D 8500GT 512mb
    2 GB Kingston HyperX DDR2-800
    WD Caviar 250 GB Sata II
    Antec Trio-430 truepower psu

• Jeg landede her på tweak da jeg ledte efter et forum til at stille nogle spørgsmål vedrørende hardwarekøb.
    Og så sad jeg squ fast :crazyeyes:

Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Kan huske jeg søgte efter ''casemods'' og jeg brugte siden til at se nyhedder til at starte med :crazyeyes:

Men så begyndte jeg mere og mere at være på forummet :9xo :rules:

Tweak.dk er min startside og har været lige siden jeg fandt steddet :P

• Jeg fandt den da jeg havde problemer med lidt hardware. Er her inde hver dag, klart min favorit side :D Har lært en hulens masse, men er stadig lidt af en noob.

Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

• JEg er ikk sikker, for jeg husker ikk specielt godt, men tror jeg søgte efter casemods på google. Så fandt jeg casemod sektionen, og kiggede derefter på forummet, og indså at der fandtes flere computer interesserde mennersker, og lavede så en bruger :rules:

Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

Oprindeligt indlæg af tunfisk
    Jeg var hjemme ved mvk, og så også siden, Ligesom FFF
    Og så blev jeg hængende især i casemod sektionen
    forresten har dette emne været oppe før

Det er der så mange emner herinde der har været.

Mindes at jeg startede på tweak i forbindelse med WoW sektionen som jeg fik anbefalet af AbeTis dengang jeg spillede WoW, men er godt nok ikke sikker.

• Det var da jeg skulle ha ny com, fordi jeg skulle bruge noget info, og tweak var en af stederne, før vidst jeg ikke særlige meget om computer/IT/EDB for jeg trode også man skulle ha en CPU med mange af MHz og og masser af ram på GFX, men takket været Tweak og mange ander computer sider ved jeg en MASSE om computer! :9xo