Hej tweak... Det kunne være sjovt at høre hvordan i fandt tweak. Jeg fandt det selv ved at jeg så min fætter (celfa) gå ind på det og det syntes jeg så okay ud så jeg prøvede at gå ind på det der jeg kom hjem
Hvad med jer?
/gamlejesper
Hej tweak... Det kunne være sjovt at høre hvordan i fandt tweak. Jeg fandt det selv ved at jeg så min fætter (celfa) gå ind på det og det syntes jeg så okay ud så jeg prøvede at gå ind på det der jeg kom hjem
Hvad med jer?
/gamlejesper
Uha, det nu lang tid siden nu
Kan jeg slet ikke huske:D Vidste næsten intet da jeg startede her...
Jeg så det engang hos min grandfætter (MvK) Og så oprettede jeg en bruger. Lavede dog ingen post i næsten et år og nu bruger jeg den hver dag!
QuoteOprindeligt indlæg af Simon Bay
Uha, det nu lang tid siden nu
Kan jeg slet ikke huske:D Vidste næsten intet da jeg startede her...
Ditto
Mener jeg fandt siden i forbindelse med noget hardware køb.
QuoteOprindeligt indlæg af Brtlsn
Ditto
Tritto
Men mener jeg fandt tweak.dk og hol.dk på samme tid og var lidt på dem begge. Dog har jeg altid foretrukket tweak.dk og droppede helt hol.dk for et par år siden.
havde bøvl med en pc der gik ned konstant - så søgte jeg lidt hjælp og fandt ind på TWEAK hvor grillrotten fik mig guidet på rette vej i løbet af nul komma niks, tja og så er jeg hængt på siden
Jeg landede her på tweak da jeg ledte efter et forum til at stille nogle spørgsmål vedrørende hardwarekøb.
Og så sad jeg squ fast
Anders
...Boris lokkede mig til det!
Kan huske jeg søgte efter ''casemods'' og jeg brugte siden til at se nyhedder til at starte med
Men så begyndte jeg mere og mere at være på forummet
Tweak.dk er min startside og har været lige siden jeg fandt steddet
Mener jeg fandt tweak i forbindelse med et jeg søgte efter noget overclocknings guide af en art oprettede en bruger også har jeg været på tweak lige siden
Jeg kan huske jeg fandt siden ved at (Troels) anbefalede den engang og så blev jeg hængende
Jeg fandt den da jeg havde problemer med lidt hardware. Er her inde hver dag, klart min favorit side Har lært en hulens masse, men er stadig lidt af en noob.
Jeg har også anbefalet 3 noobs til siden:
erland3000
fuck_mathias (det er mig der er mathias )
gould
-Men det ser ikke ud til de er særlig ''aktive''
Hmm, jeg fandt vidst Tweak via Soltani som tit sad brugte tiden herinde i frikvarterne, med sin bærbar.
Så det er ham I skal give skylden.
JEg er ikk sikker, for jeg husker ikk specielt godt, men tror jeg søgte efter casemods på google. Så fandt jeg casemod sektionen, og kiggede derefter på forummet, og indså at der fandtes flere computer interesserde mennersker, og lavede så en bruger
Jeg var hjemme ved mvk, og så også siden, Ligesom FFF
Og så blev jeg hængende især i casemod sektionen
forresten har dette emne været oppe før
QuoteOprindeligt indlæg af tunfisk
Jeg var hjemme ved mvk, og så også siden, Ligesom FFF
Og så blev jeg hængende især i casemod sektionen
forresten har dette emne været oppe før
Det er der så mange emner herinde der har været.
Mindes at jeg startede på tweak i forbindelse med WoW sektionen som jeg fik anbefalet af AbeTis dengang jeg spillede WoW, men er godt nok ikke sikker.
tAshDa skylder jeg æren
Det var da jeg skulle ha ny com, fordi jeg skulle bruge noget info, og tweak var en af stederne, før vidst jeg ikke særlige meget om computer/IT/EDB for jeg trode også man skulle ha en CPU med mange af MHz og og masser af ram på GFX, men takket været Tweak og mange ander computer sider ved jeg en MASSE om computer!