Skal i have iPhone hos Telia ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    iPhone 3G har altså GPS...
    Og det kommer nok hen af vejen med andre muligheder end Google Earth..


    Bare tag et kig på App Store.. Det vælter jo ind med Apps til den dejlige mobil.. ;)


    Savner dog stadig nogen Microsoft programmer som excel/word, et ordenligt GPS program som f.eks TomTom og mulighed for et fysisk tastetur før den overhovedet begynder at blive interessant.


    Har ihvertfald valgt at skrive mig op til en Touch Pro istedet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DmK
    Bubbi tak for godt selskab inat og imorges og tillykke med den store hvide ny :)


    Hehe det var da så lidt.. :T


    c-k, den skulle kunne vise både excel, word, pdf og andre filtyper uden problemer..


    Og det fysiske tastatur siger jeg godt nok nej tak til..


    For damn jeg kan skrive hurtigt på det nye lille.. :D

  • Ja det sidste nye er folk der har købt den i nat er allerede blevet træt af det sparsomme abonnement der medfølger men det var jo kritiseret inden. Det er altid betænkeligt at en tlf sælges igennem kun en operatør synes jeg. :$

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Ja det sidste nye er folk der har købt den i nat er allerede blevet træt af det sparsomme abonnement der medfølger men det var jo kritiseret inden. Det er altid betænkeligt at en tlf sælges igennem kun en operatør synes jeg. :$


    Hvorfor?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo
    Ja det sidste nye er folk der har købt den i nat er allerede blevet træt af det sparsomme abonnement der medfølger men det var jo kritiseret inden. Det er altid betænkeligt at en tlf sælges igennem kun en operatør synes jeg. :$


    Tja tvivler på det er telia man skal skyde skylden på, selfølgelig kunne de give en størrer datamængde per måned med i abbonomentet, men tror generelt ikke de tjener det store på iphone. Det er generelt for Apples produkter at butikerne ikke tjener en krone på dem, Ipod touch sælger vi enda med en smule underskud kun 32GB versionen man tjener lidt på.


    Synderen her er udelukkende Apple, tror heller ikke telia har det store at sige, de gør nok bare hvad de har fået besked på.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    c-k, den skulle kunne vise både excel, word, pdf og andre filtyper uden problemer..


    Og det fysiske tastatur siger jeg godt nok nej tak til..


    For damn jeg kan skrive hurtigt på det nye lille..


    Ja, men den har jo ikke programmerne, var det som jeg efterlyste da jeg ihvertfald ellers ikke har mulighed for at synkronisere med min mail konto online.


    Ja man kan da skrive okay på det, men syne stadig der burde havde været et alternativ for at få et flip tastetur som på HTC's pro udgaver. Når man først har vænnet sig til det tastetur går man sku ikke sådan lige tilbage.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Mikkel


    Hvorfor?


    Monopoler er efter min mening betænkelige. Der blir mangel på konkurrence Mikkel. :)

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af baloo


    Monopoler er efter min mening betænkelige. Der blir mangel på konkurrence Mikkel. :)


    Det er jo ikke Telia der har taget "monopol" på at sælge iphones, de andre selvskaber har bare ikke fået lov af Apple.. Telia dk måtte enda undgå en fælles aftale med telia i de andre nordiske lande for at få en aftale i hus med Apple.


    Synes dog det er plat at Apple gør det på denne måde får at gøre deres produkter mere "eksklusive"..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k


    Det er jo ikke Telia der har taget "monopol" på at sælge iphones, de andre selvskaber har bare ikke fået lov af Apple.. Telia dk måtte enda undgå en fælles aftale med telia i de andre nordiske lande for at få en aftale i hus med Apple.


    Synes dog det er plat at Apple gør det på denne måde får at gøre deres produkter mere "eksklusive"..


    Det kan vi kun være enige om. :9xo

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Nå men får at gøre status over tråden, ser det ikke ud til der er mange Tweak'ere der har fået en iPhone..


    Jeg kender kun én Tweak'er mere ud over mig der har fået en..


    Jeg er super glad for min..
    Tastaturet er genialt på den..
    Jeg skriver så meget hurtigere på den her end på en "normal" telefon..


    Så det har slet ikke været svært at vende sig til..
    Og skulle man ramme et forkert bogstav, er den sindsyg god til at rette fejl.


    Men ud over det, tillykke til jer andre med HTC'en osv..
    Den ser også nice ud..


    Men lukker tråden nu, er vist ingen grund til at spørge mere om i skal have en, da der er totalt udsolgt i hele Danmark.. :T