Skal i have iPhone hos Telia ?

  • Hey..


    Skal i have en iPhone hos Telia når de starter salget her på fredag?


    Jeg skal ind og have 2 stk.. Til mig og damen..


    Bliver dælme en dyr fornøjelse..


    Mit mobilforbrug ligger normalt på 100-150 kr. per kvartal..


    Så 599,- om måneden kommer nok til at kunne mærkes..


    Men trænger til noget nyt legetøj, så vil prøve sådan en..

  • Ellers tak.


    Den er jo afsindigt dyr - og jeg vil krumme tæer hver måned når jeg ser regningen fra Telia. Længe glad for min 1. gen som kostede godt det halve fra ny :)

  • Skal skam også ind og købe en. Er det ikke 2000 kr.?
    Men desvære bliver det dyrt i længen, heldigvis ringer og skriver jeg ikke så meget.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af fredek
    heldigvis ringer og skriver jeg ikke så meget.


    Så du kommer altså slet ikke til at bruge de 600kr om måneden? Så er det da blot endnu mere spild.

  • Nu skal i jo huske at penge er jo bare til for at blive brugt... ;)


    Og ja det er dyrt, og nej jeg kommer sikkert ikke til at bruge de 300 ekstra min. der er med i det abb.


    Og hva' så.. ;)
    Vi lever kun en gang...

  • Ville virkelig gern købe en, men abonnomentet er simpelthen for dyrt. Regner med at der sikkert er en del utilfredse om et halv års tid der gene vil sælge deres, og så skal der bare et 3 aboonoment til , billigere og bedre :clap:

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Har selv Mtel for tiden..


    Og det regner jeg da klart med at hoppe tilbage til når de 6 mdr. er gået..


    Det er 24 måneder.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    6 mdr...


    I Danmark må de ikke binde dig mere end 6 mdr..


    Men ret mig endelig hvis jeg tager fejl.. ;)


    Nå synes bare jeg har læst at det er 24 måneder et eller andet sted. Men håbr da jeg tager fejl :D

  • Skal sgu ikke ha sådan en omgang pop-telefon. Alt for dyr, for lidt features, og alt for stor IMO.


    E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

  • Springer den også over.


    Prisen er til grin og kan ikke forsvares.


    Telefonen kan simpelthen for lidt også til den pris det er jo helt galt.


    Så heller købe en htc diamond billigere og bedre.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Nu skal i jo huske at penge er jo bare til for at blive brugt... ;)


    Og ja det er dyrt, og nej jeg kommer sikkert ikke til at bruge de 300 ekstra min. der er med i det abb.


    Og hva' så.. ;)
    Vi lever kun en gang...


    Præcis :9xo

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Det er ovre i staterne at der er 24 mdrs bindingsperiode. Men så er det månedelige abbonoment oss meget lavere..

    Primær: TR4 1900X @ 4 Ghz - Asus Zenith Extreme - MSI Vega 56 - 32 GB G.Skill @ 3200 MHz
    512 GB 970 Pro SSD - EVGA 1300W G2 - Noctua NH-U12S - 10 GBe NIC - Silverstone RV02-E

    Gaming: I5 6600K @ 4.5 Ghz - EVGA GTX 1080 FTW - Asus Z170S - 16 Gb @ 2400 MHz
    250 Gb SSD + 2 TB HDD- 750 W Corsair Rmx - Corsair H110i GT - Be quiet Dark Base 900 Pro

    Misc: Asus PG348Q Ultrawide - Pfsene Router - 40 TB Freenas - Lenovo T410S

  • synes sq den er for grim, fik jeg den foræret solgte jeg den med det samme igen.....

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg skal ikke have en iPhone. Jeg forstår simpelthen ikke den hype der er omkring iPhone (og iPod). Det er et produkt (i ok kvalitet men ikke noget særligt hvis de kører stilen videre fra iPod), hverken mere eller mindre. Og jeg mener ikke det er de penge værd.


    Hvis man brugte alle de funktioner der er i (GPS, kamera, telefon, mp3-afspiller osv) kunne jeg se ideen i det. Men de fleste bruger jo kun et par stykker og så er det altså lige pludselig en dyre fornøjelse. Nu kender jeg ikke lige iPhone, men med alle de ting der er kommet i en enkelt lille maskine frygter jeg at man får en masse forskellige produkter i middelmådig kvalitet i stedet.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • nej kunne ik drømme om at købe en iphone nu, det er jo SÅ tydeligt at de kører total overpris fordi de er de eneste der forhandler den, det er simpelthen den største svinestreg der længe er lavet, SHAME ON APPLE!!!