Skal i have iPhone hos Telia ?

  • Til den pris kan man næsten få en HTC Touch pro uden sim lås, og den er på papiret langt hurtigere samt den inholder flere funktioner.


    Iphonen kommer ikke med nogen nye features der ikke er set før, det eneste jeg kan se som en fordel ved iphonen er det smarte design (er dog ikke selv den store fan af det) og de lette menuer, men de top ting forsvare på ingen måde den vanvittige pris på dette stykke legetøj. Ipod/Iphone er jo bare en popsmart trend som med tiden vil gå over når folk indser hvor lidt nyskabende Apples produkter rent faktisk kommer med iforhold til hvad der ellers er på markedet.


    Forstår heller ikke at folk gider være afhængig af Apples egne programmer og at det er dem der bestemmer hvad man kan/må installere på sin smartphone...


    Til dem der skal ud og havde en iphone, skal i nok møde op i GOD tid. Har ihvertfald læst rygter om at det kun er i de store byer de rent faktis har fået dem, samt antallet er stærkt begrænset, sikkert bare for at "hype" deres "fantastiske" produkt endnu mere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Til den pris kan man næsten få en HTC Touch pro uden sim lås, og den er på papiret langt hurtigere samt den inholder flere funktioner.


    Iphonen kommer ikke med nogen nye features der ikke er set før, det eneste jeg kan se som en fordel ved iphonen er det smarte design (er dog ikke selv den store fan af det) og de lette menuer, men de top ting forsvare på ingen måde den vanvittige pris på dette stykke legetøj. Ipod/Iphone er jo bare en popsmart trend som med tiden vil gå over når folk indser hvor lidt nyskabende Apples produkter rent faktisk kommer med iforhold til hvad der ellers er på markedet.


    Forstår heller ikke at folk gider være afhængig af Apples egne programmer og at det er dem der bestemmer hvad man kan/må installere på sin smartphone...


    Fuldstændig enig (i det hele). Men glemte selv at nævne det med programmerne. Det er da voldsomt belastende ikke selv bare at kunne vælge det program man nu engang foretrækker til afspilning af sine filer.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dna


    Fuldstændig enig (i det hele). Men glemte selv at nævne det med programmerne. Det er da voldsomt belastende ikke selv bare at kunne vælge det program man nu engang foretrækker til afspilning af sine filer.


    Anders


    Synes da ellers at have læst, at Iphone netop fungerede sammen med 3 parts programmer?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Synes da ellers at have læst, at Iphone netop fungerede sammen med 3 parts programmer?


    Kun dem Apple har bestemt de vil have, man kan dog sikkert undgå denne blokkering, men er jo ikke sikkert alle brugere vil kunne finde ud af det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Kun dem Apple har bestemt de vil have, man kan dog sikkert undgå denne blokkering, men er jo ikke sikkert alle brugere vil kunne finde ud af det.


    Og desuden mener jeg heller ikke at det kan være meningen at man skal lave alle mulige krumspring for at få det til at fungere.


    Nu går jeg ikke særlig meget op i mobiltelefoner. Kan den ringe, sms'e og er der alarm i så er jeg ved at være glad. Det er i bund og grund det jeg bruger min til. Men jeg kan godt se ideen i at der er mp3-afspiller i (så længe kvaliteten er god). Problemet er bare at man ofte ikke kan bruge almindelige hovedtelefoner da de bruger specialstik. Derved kan man kun bruge producentens egne som er 5 gange dyrere end de burde være forhold til kvaiteten.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • Jeg så for øvrigt et indslag (tror det var DR Update), hvor folk lå i kø i 30 timer for at få fingre i iPhone. :crazyeyes:


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------


  • Oh well, det kan også være det var synkronisering af kalender og andet gøgl, hvor den var bedre end eksempelvis HTC Diamond. Om end, så står det et eller andet sted i en tråd her på tweak.


    Hvad angår indbygget mp3-afspiller, så ser jeg både fordele og ulemper. Er man eksempelvis ude på en løbetur, så er det ikke sikkert man hverken har lommer eller andet til at opbevare sin mobil i. Og den er i det her tilfælde måske heller ikke nær så morsom at have tæt til kroppen - slet ikke på en varm sommerdag :razz:


    Omkring stikket, så kan man såmænd bare købe sige en adaptor, hvilket jeg har gjort til min Nokia 6300 classic, hvilket dog betyder, at hovedtelefonerne ikke kan fungere som headset. Alligevel bruger jeg aldrig min mobil som mp3-afspiller, da jeg simpelthen bare foretrække min Sony NW-E505, der iøvrigt er noget nemmere at have med på en løbetur.


    Bruger man megen tid på rejse, så ser jeg dog generelt mange fordele ved at have det hele samlet i en enhed.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    synes sq den er for grim, fik jeg den foræret solgte jeg den med det samme igen.....


    Enig sikke en mediestunt. :boxed:

    Core i7 I7-3770k 3500@4800 Siberian Tiger II
    Gigabyte GA-Z77X-UD3H
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB 1866MHZ
    Intel Solid-State Drive 520 series 240GB
    1000gb Seagate 7200.10 (lager)
    Gigabyte GV-R797OC-3GD
    T&T 850watt
    LG GGWH20L Super Multi Blue
    Windows 7 Ultimate

  • Jeg synes den er en storm i et glas vand... For mig at se, minder den mere om et stykke legetøj, end et mobilt værktøj.


    Så nej, jeg skal ikke have den, jeg holder mig til min Nokia 6120 Classic.

  • Kunne godt tænke mig den, og få udskiftet den gamle old reliable. Men jeg gider ikke betale overpris.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • jeg har overvejet det meget kraftigt.. men nu da jeg er i filipinerne og har købt mig en Ipod touch til billige penge tror jeg at det bliver en HTC Diamond / Pro hvis den snart kan komme ud :)

  • Nej den holder jeg mig fra, man kan vst ikke engang sende mms endnu. De er dog vist ved at lave et program der gør det muligt. Men til den pris burde den også kunne lave morgenmad:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70

  • Er der egentligt andre muligheder for brugen af GPS end Google maps?


    Sider pt. og roder lidt med en inde på arbejdet, men synes da godt nok den er en smule sløv iforhold til min gamle TyTnII, dog er video funtionen langt bedre, hvor det har det med at hakke engang imellem på min HTC.


    Savner dog office pakken, ved godt det er et MS produkt, men det er da stadig et must at havde på en smartphone, samt de burde havde lavet et alternativ for folk der gerne ville have et fysisk tastetur, mit første indtryk af telefonen er den er supre uinteresant til professionelt brug og egentligt minder mere om en ipod med mulighed for sms/opkald.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af c-k
    Er der egentligt andre muligheder for brugen af GPS end Google maps?


    Sider pt. og roder lidt med en inde på arbejdet, men synes da godt nok den er en smule sløv iforhold til min gamle TyTnII, dog er video funtionen langt bedre, hvor det har det med at hakke engang imellem på min HTC.


    Savner dog office pakken, ved godt det er et MS produkt, men det er da stadig et must at havde på en smartphone, samt de burde havde lavet et alternativ for folk der gerne ville have et fysisk tastetur, mit første indtryk af telefonen er den er supre uinteresant til professionelt brug og egentligt minder mere om en ipod med mulighed for sms/opkald.


    Der er ikke gps indbygget, googlemaps er bare "et landkort"

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC


    Der er ikke gps indbygget, googlemaps er bare "et landkort"


    Så er det måske derfor jeg ikke lige kunne finde ud af hvordan det fungerede, synes da bare der har stået alle steder vi fik den udgave af iphone 3G med indbygget GPS, men understøtter den kun goggle maps er den jo intet værd.