Mangler nyt First-Person-Shooter Single Player Game

  • ja som overskriven siger mangler jeg et nyt game at spille fortiden, gamer mest First-Person-Shooter Games så og det ska helst være Single Player games.


    Jeg har selv:


    Call Of Duty 4 (Gemmenført)
    Crysis (Gemmenført)
    Hitman Blood Money (Gemmenført)
    Mafia (Gemmenført)
    Medal Of Honor Airborne (Gemmenført)
    Medal Of Honor War Chest (Allied Assualt, Spearhead & Breakthrough) (Gemmenført)
    Kane And Lynch Dead Men (Gemmenført)
    Unreal Tournament 3 (Gemmenført)



    jeg mangler noget at gi mig til at game, er lidt træt af CS1.6, CSS, TF2 og jeg venter på at Battlefield Hereos, GTA VI og Mafia 2 kommer til pc, så vil gerne ha noget imellem tiden hvis i forstå :)

  • Team Fortress 2
    Half-Life 2
    FEAR
    Lost Planet
    Gears of War
    Halo
    Ghost Recon Advanced Warfighter 2
    Bioshock
    Far Cry

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 6 gange, sidst af RAC ().

  • Goe gamle stalker. Kan fås til ca 70 kr mener jeg:-)

    Asus Rampage II Extreme
    Core i7 920 D0, Silverstone 1200W
    6GB Kingston HyperX 1866mhz, T24 Black Rose
    EVGA GTX 570 Superclocked, Creative Extreme music, Raven 02 LE
    G510, Quick Heavy, MX-518, G500
    F3 500GB, WD B 500GB
    H70


  • jeg har skrevet Team Fortress 2 = TF2.


    F.e.a.r har jeg men synes det blev kedeligt, og har os lige prøvet Tom Claney's Ghost Recon Advanced Warfighter 2, men der ska du styre et helt team, ka jeg fandme ik finde ud af sorry for bande ord. Bioshock er os gemmenført, og det er langtid siden jeg har gamet Far Cry, så måske en mulighed.


    Har os haft Halo & HL2 da de udkom.


    Lost Planet og Gears Of War har jeg aldrig hørt om så dem ska jeg da nok lige kigge efter da og S.T.A.L.K.E.R. har jeg vist et sted men aldrig rigtig fået det gamet.

  • Tom Clancy's GRAW 2 kan du spille online uden du skal styre dine soldater. Kanon spil som jeg har købt kun for at kunne spille online og primært coop misioner. Det er dig mod computer boots. Mange timers underholdning i de standard maps plus mange ekstra maps som kan hentes fra diverse clans hjemmesider.
    Ellers er der jo hel serie med Tom Clancy's Splinter Cell. Nice grafik og masser af snigen rund ;).

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Rainbow six vegas 1+2...

    * Intel E8400 * Corsair 2 x 2GB PC2 6400 800Mhz * Zotac 8800 GT Amp x2 *
    * Asus P5N32-E SLI PLUS * Barracuda IV 80 GB (2MB) * Barracuda X 250 GB (8MB) * WD 200GBS-ATA *
    * Win 7 64 * NEC ND-3500A * Kabinet: Antec 900 * Samsung SyncMaster 206BW *

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    Tom Clancy's GRAW 2 kan du spille online uden du skal styre dine soldater. Kanon spil som jeg har købt kun for at kunne spille online og primært coop misioner. Det er dig mod computer boots. Mange timers underholdning i de standard maps plus mange ekstra maps som kan hentes fra diverse clans hjemmesider.
    Ellers er der jo hel serie med Tom Clancy's Splinter Cell. Nice grafik og masser af snigen rund ;).


    det er nu single player spil jeg søger Rafal Pyszko, det jeg skriver :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|


    det er nu single player spil jeg søger Rafal Pyszko, det jeg skriver :)


    Ja ja, det ved jeg godt, men det er nøjagtigt som at spille single player, det er det der er pointen :idea: Det foregår bare over nettet LOL lyder da lidt sjovt. Man laver ens egen server og indstiller til 1 player så kører det!

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit



  • Jeg kan huske en gang at under bopøæ ved dig stod der da in the shadow of cernobyl (stavehat)


    Så jo jeg tror da du har hørt om stalker før :))

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Gennemfør Mafia igen :razz:


    Jeg kan blive ved med at spille det ;) :9xo


    jeg havde det omkring 14dage før det udkom i danmark dengang det udkom og iløbet af det første ½ år tror jeg at jeg gemmenførte det omkring 10gange hvis ik mere :roller:


    men det er jo så en del år siden det kom ud.

  • Hehe ja det er det.


    Verdens bedste spil efter min mening.


    Så må vi bare glæde os til 2009 hvor der kommer en 2'er;)

    ASUS PRO-GAMING Z170 - Intel i7-6700K - GeForce GTX970 - Crucial 16GB DDR4 2400Mhz - Samsung 850EVO 500GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Simon Bay
    Hehe ja det er det.


    Verdens bedste spil efter min mening.


    Så må vi bare glæde os til 2009 hvor der kommer en 2'er;)


    efter hva mine kilder siger skulle det kommer her i slutningen af 2008 alså Q4 engang i efterhårdet nogle uger efter GTA IV kommer til PC :roller:

  • hvis du ikke har gamet gears of war... så kan jeg helt klart anbefale det, super fedt gameplay :) .. og der er jo også halflife 2 episode 1 og 2, hvis du ikke har gennemført dem :)

    asus P8P67 evo
    16GB corsair vengeance DDR3 xmp 1600mhz
    core i5 2500k @4.3GHZ- arctic freezer 13 pro
    samsung 840evo SSD 250GB - samsung f3 1tb.
    coolermaster 600m silent pro
    msi GTX970 gaming.
    AOC 24 G2460PG
    steelseries siberia v2-logitech z-2300- creative sb z

  • Du kan evt prøve her og så gå efter de spil der har fået forholdsvis gode bedømmelser. Det er en rigtig god metode til at få noget inspiration.


    Anders

    ---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

  • har fået "Gears Of War" til at virke jeg uninstallede Gear Of War og XLiveRedist (den nyeste version) og hentede XLiveRedist01.02.0241.00 og installede, og bagefter installerede jeg Gear Of War så virkede gamet fint.


    synes ik rigtig det gir mening af en ældre udgave ha fixe sådan noget :boxed: