diablo II cheat

  • jeg vil lige høre om der er nogen der kan et program til at lave ting i ud over hero editor

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af sortemis
    jeg vil lige høre om der er nogen der kan et program til at lave ting i ud over hero editor


    Spil dog spillet som det er, alt andet er det der ødelægger spillet!.. Drop cheaten og spil hardcore på nettet...

    Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

    -Friedrich Nietzsche-

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af AbeTis


    Spil dog spillet som det er, alt andet er det der ødelægger spillet!.. Drop cheaten og spil hardcore på nettet...


    Brugbart svar...


    Led efter noget der hed Jamella. Det var i hvert fald det vi brugte til sjov og ballade i mine unge dage. :crazyeyes:

  • den der Jamella v4 som er den højeste ver virker ikke til mig da jeg har en højere ver i diablo


    er der nogen andre programmer?

    Asus Maximus V Gene - Intel i5 2500k @ 4,5GHz + Corsair H150i
    Corsair Vengeance 4 x 4 GB (16GB) - Gigabyte geforce GTX970 G1 4GB
    750GB Samsung Spinpoint f2 - Corsair hx620
    3TB Seagate barracuda - 250GB Samsung 840 pro
    Fractal Design Define R5 Black
    Logitech G502 og G710+
    2x Dell u2713hm

  • der findes ikke andre kendte programmer. men hvad er der dog også galt med hero editor?

    Xfx-680i sli
    Xfx-8800 GT
    2x80 gb wd
    120 gb wd
    2*1 gb shg ram. med passiv køl
    C2D E6400 @ 2750 Mhz
    580 Watts psu
    kassen et ThermalTake Armor

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Zucks
    der findes ikke andre kendte programmer. men hvad er der dog også galt med hero editor?


    sidste år gennemførte jeg D II singelplay med hero editor, smide det vildeste gejl på, og så bare løbe igennem, sjovt nok i sarten.. men det ødlægger sku hele spillet..

  • Jeg kan huske da jeg lamede D2 single-player i D2's unge år.
    Der havde jeg 1 (eller var det 3? ) mods/cheats som var så fede at jeg sidder her og tuder over at jeg ikke kan finde dem igen når man nu har lyst til at game det igen.


    Det de gjorte var 3 ting, 1 forøger antallet af mobs generelt med ca x10 eller sådan noget, 2 forøger indtjeningen af xp med ca x10 og 3 forøger chancen for unique osv drops markant



    Nogen der kan huske hvad et sådan mod kan hedde idag ?

    Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

  • Jeg er rimelig sikker på at moddet der booster drop-value for alle beasts hedder Drop-mod. Det bevirker at Fallen Ones på Normal diff kan droppe Grandfather og Windfury og diverse. Er ikke helt sikker på de to andre, men mener at den ene hedder beastmod eller noget i den stil. Gamere er ikke så opfindsomme når det kommer til mods, så jeg vil gætte på den sidste hedder XP-mod eller experience mod.. Jeg har ikke spillet længe, men jeg tror ikke navnene ændrer sig betydeligt..

  • Der er en mod... DropMod ved ik helt hvor jeg fandt den, men så smider alle monstre syge items hele tiden... - og så med hero editor for XP - full build kommer hurtigt så!

    Phenom x4 2,5 GHz
    4 GB Kingston 1066 MGz DDR2-Ram
    3870x2 1 GB GDDR3
    750 GB SATA SpinPoint 7200 rpm

  • Hvis du er kommet til at det ikke er sjovt mere uden at snyde så prøv en mod ..


    Såsom Valhalla or Nezeramontias ..


    NEZ: http://www.d-2.dk/Underside%20Mods%20-%20Nezeramontias.htm


    VAL: http://www.afterlife.ws


    ... Det er ikke at snyde .. Men drop rate, exp rate og max level er blevet ændret betydeligt. Og en masse andre ting som nye monstre og nye baner og nye ting. Det nogle gange lidt ubalanceret, men er virkelig fedt .. Lige pt spiller jeg selv Valhalla :)


    Så er der også Zy-El som faktisk gør spillet mange gange sværere, samtidig også udfordrende på en ny måde.


    Ellers kan du finde Drop Mode osv på moddb.com ;) Der er alle former for mods til næsten alle spil :P


    SpiXe

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pythonas
    Der er en mod... DropMod ved ik helt hvor jeg fandt den, men så smider alle monstre syge items hele tiden... - og så med hero editor for XP - full build kommer hurtigt så!


    Ellers kan du bruge en hammer-bot som nakker alle bosser for dig online på ladder.. virker fortræffeligt men er lidt svært at sætte op..

    Phenom x4 2,5 GHz
    4 GB Kingston 1066 MGz DDR2-Ram
    3870x2 1 GB GDDR3
    750 GB SATA SpinPoint 7200 rpm