Indlæg af ||TheiZ||

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Søndergård
    Så er der kommet ny beta driver til X-Fi kortene. ENDELIG kan man køre spdif med xp uden at skulle vælge digital i/o fra og til ved hver genstart.


    Kan hentes på creatives hp


    Hmm har jeg da altid kunne ? :rolleyes:

    Quote

    Oprindeligt indlæg af celfa
    Fine billede :) Der er knald på farverne.


    Jah det skal jeg da love for!
    Ser helt uvirkeligt ud - fedt men uvirkeligt. Hvor meget er der redigeret i de billeder efterfølgende?

    Celfa:
    Jeg vil give dig ret i at det måske ikke er jordens mest interessante motiv.
    Men den måde lyset falder på figurens ene ansigt og den måde den halvdel ligesom peger mod lyset, synes jeg giver en fed effekt i forhold til den anden halvdel af figurens ansigt, som ligger i skygge og peger mod mørket.
    Det kan jo tolkes på mange måder ;)


    |Henrik|:
    Jamen det kunne jeg godt forestille mig at det var :) gir jo nogen spænende belysnings muligheder, og nu jeg tænker over det så kan jeg forstå bagrunden blir helt mørk når du har anvendt spot måling ;)

    Fedt nok :D
    Nu har jeg aldrig eksperimenteret med lyskasser, men troede ikke det var muligt og få sådan en HELT sort baggrund som du har der. Er det sort pap eller hvad har du brugt ?

    Umidelbart et flot og enkelt motiv, kan godt lide belysningen.
    Har du brugt en fotokasse eller er det din nye SB 600 der har været på spil ? :)
    Og har du lavet den sorte baggrund i photoshop eller er det en "ægte" sort baggrund?

    Jeg har absolut heller ikke gode erfaringer med Expert så jeg vil da også andbefalde f.eks Thorsøe.
    399 er da også en slags penge og spare!? der er næsten lige til et UV filter og et 1gb hukommelseskort!?

    Wow Kan faktisk rigtig godt lide de sidste to billeder! de giver sådan en fed fornemelse af bevægelse, imens kabinen samtidig er nogenlunde skarp og rolig, god ide! :9xo

    Altså jeg har det omtalte Z5500 og jeg kan kun sige god for det :9xo
    Det kan spille monsterhøjt uden problemer og har en relativt klar lyd hvis man tager prisen i betragtning.
    Sub'en er ikke helt så stram som jeg kunne tænke mig men det overlever man med mindre man er ultra HI-FI nørd ;)


    Alt i alt er jeg meget tilfreds med mit, og kombineret med et godt lydkort så som et X-Fi tror jeg ik det blir meget bedre.

    Der er massere af OC guides på nettet, tomshardware har vist også en god en.
    Men sørg for at få et godt bundkort til din q6600 det gør altså OC delen en hel del nemmere og giver dig en væsentlig mere stabil pc.


    Min Q6600 kørte stabil ved 3ghz på std volt, og skulle kun hæve vcore 0.0125volt for at køre stabilt ved 3.2 så jeg er MEGET tilfreds med min :9xo


    Skal så lige siges at det også er G0 stepping

    Lyder godt nok lidt heftigt.
    Min Q6600 er clocket til 3.2ghz ved 1.2351 volt og køre ca 40 i iddle og 56-58 i load afhængigt af rumtemp...


    Det er med en Zalman cnps9700


    Skal dog siges at der er net i min kabiside istedet for vindue så den trækker altid frisk luft ind

    Den nye Corsair HX psu serie er altså også nogle rigtig lækre og pris/støj svage strømforsygninger :9xo


    Har selv 620watt versionen til mit Quad core system, kører rigtig godt :D

    Hey Tweak !


    Nu har jeg fået anskaffet mig en nyt system og kørt fint med det i et par uger, og vil nu igang med at clocke det lidt.
    Men da jeg undersøger bios for at låse PCIe og PCI frekvensen så de ikke stiger sammen med FSB, kan jeg kun finde PCIe ?... der er ingen steder der står noget om PCI frekvensen som jo skal låses på de 33mhz hvis jeg ikke tager fejl?


    Er det bare mig der er en skovl til at lede eller skal man ikke bekymre sig om PCI delen på de nye X38 bundbræt ?... er et Asus P5E btw


    Med venlig hilsen TheiZ

    Hey Tweak !


    Jeg er lige gået igang med at få hevet dele hjem til mit sprit nye setup, som lyder på lidt Intel Q6600, Asus P5E bundkort og sidst men ikke mindst et BFG 8800GT


    Mit spørgsmål er, som overskriften antyder, andgående grafikkortet.
    Jeg har nemlig bestilt en Zalman VF1000 køler med til kortet da jeg har hørt det skulle støje lidt, og at man kunne hente et pænt temp fald hjem med sådan en sag. Jeg erfarede dog ummidelbart efter jeg havde bestilt at man til GTS og Ultra modellerne skal have den ekstra heatzink ZM-RHS88.
    Jeg blev selvfølgelig lidt ærgelig over at jeg ikke fik den bestilt med, men da jeg idag så modtog kortet og køleren kunne jeg straks se at de monterings huller der er i zalman's guide til RHS88'ern slet ikke passer med dem på GT kortet. Selve VF1000 køleren passer så mit spørgsmål lyder på om jeg så bare kan nøjes med den, og de små blå heatzinks der følger med den, eller om den slet ikke kan bruges uden en heatzink svarende til RHS88'ern ?


    Med venlig hilsen


    Theis


    Links:
    VF1000: http://www.zalman.co.kr/eng/pr…view.asp?idx=289&code=013
    RHS88: http://www.zalman.co.kr/eng/pr…view.asp?idx=318&code=013



    UPDATE:


    Jeg fandt lige dette Layout billede af 8800gt http://www.techspot.com/review…eforce7900gt/Dscn2028.jpg og det ser da ummidelbart ud som om at det svare til instalations tegninger for VF1000 alene ?